۷ مدل کمد لباس جدید و جادار برای اتاق خواب مدرن شما

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
با انتخاب یک کمد لباس جدید، اتاق خواب شما شیک‌تر و مرتب‌تر می‌شود. در این مطلب ۷ مدل کمد لباس جادار و زیبا را به شما معرفی کرده‌ایم.
کمد لباس جدید

وجود کمد لباس در هر اتاق خوابی چه کوچک باشد و چه بزرگ، الزامی است. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل کمد لباس جدید و جادار آشنا می‌شوید که جایشان در اتاق خواب شما خالی است. 😉

۷ مدل کمد لباس جدید و زیبا

انتخاب کمد لباس باید با توجه به نیاز شما و سبک دکوراسیون داخلی منزل انجام شود. انواع سبک‌های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و … قابل سفارش هستند. همچنین شما می‌توانید تعیین کنید که به کشو بیشتری نیاز دارید و یا رگال‌های بیشتری برای آویختن لباس‌های خود می‌خواهید.

کمد لباس جدید نئوکلاسیک

کمد لباس نئوکلاسیک

این مدل کمد لباس جدید، برای اتاق خواب نئوکلاسیک گزینه خوبی است. یعنی باید تمام اجزای اتاق شما به همین سبک باشد تا فضا یکدست و زیبا به نظر برسد. می‌توانید آن را با یک تخت خواب دو نفره نئوکلاسیک و زیبا ست کنید.

کمد لباس جدید چوبی

کمد لباس چوبی همیشه پرطرفدار است و هرگز از مد نمی‌افتد. می‌توانید آن را با تخت، میز آرایش و سایر لوازم اتاق خواب خود ست کنید. حتی می‌توانید همه را با هم سفارش دهید تا یک سرویس خواب زیبا و یکدست داشته باشید. اگر اتاق خواب شما، دیوار پوش چوبی دارد، با انتخاب این مدل کمد لباس، می‌توانید فضایی یکدست و زیبا ایجاد کنید.

کمد لباس جدید چوبی

کمد لباس با رنگ‌های پاستلی

این مدل کمد لباس برای اتاق خواب کودک و نوجوان گزینه بسیار خوبی است. در اتاق مستر هم می‌توانید از آن استفاده کنید. به شرطی که هارمونی رنگی خوبی با سایر لوازم شما داشته باشد. رنگ‌های شاد و ملایم در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و در ژورنال‌های خارجی نمونه‌های آن را بسیار مشاهده می‌کنید.

کمد لباس جدید با رنگ‌های پاستلی

کمد لباس های گلاس

های گلاس متریالی اقتصادی و زیبا است. همچنین گزینه خوبی برای فضاهای کوچک است. چرا که جنس شفافی دارد و با انعکاس نور، فضا را بزگتر نشان می‌دهد. دوام این مدل کمد لباس نیز بسیار بالا است و می‌توانید تا سال‌های سال از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  یک قدم تا طراحی اتاق خواب شیک و مدرن فاصله دارید

کمد لباس جدید های گلاس

کمد لباس مینیمال

کمد لباس جدید مینیمال، طراحی بسیار ساده‌ای دارد و با انواع متریال قابل اجرا است. ام دی اف و ملامینه، پرفروش‌ترین متریال برای ساخت کمد لباس مدرن و مینیمال هستند. می‌توانید رنگ‌های دلخواه خود را سفارش دهید و داشته باشید. اما رنگ‌های سفید، خاکستری و کرم، برای دکوراسیون مینیمال مناسب‌تر هستند.

کمد لباس جدید مینیمال

کمد لباس جدید آینه‌ای

کمد لباس با درب آینه‌ای، نیاز شما را به آینه قدی یرطرف می‌کند و از این نظر انتخابی بسیار جذاب و عالی است. می‌توانید به وسیله آن اتاق خواب پرنورتر و شیک‌تری داشته باشید. درب کمد آینه‌ای، برای اتاق خواب کوچک انتخاب بسیار مناسبی است و فضا را بزرگتر نشان می‌دهد.

کمد لباس جدید آینه‌ای

کمد لباس حصیری

کمد لباس حصیری یک انتخاب جذاب برای سبک دکوراسیون مینیمال یا روستیک است. می‌توانید آن را با تخت خواب، مبلمان و یا حتی پرده اتاق خواب ست کنید و فضایی متفاوت ایجاد کنید. حصیر با وسایل چوبی نیز به راحتی ست می‌شود و از این نظر انتخاب خوبی است.

کمد لباس جدید حصیری

نکات انتخاب کمد لباس

هنگام انتخاب یک کمد لباس جدید برای اتاق خواب خود، باید نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • سبک کمد لباس باید با دکوراسیون اتاق شما هم‌خوانی داشته باشد.
  • کمد لباس باید با توجه به نیاز شما طبقه‌بندی شود.
  • درب کمد لباس ریلی برای فضاهای کوچک انتخاب مناسب‌تری است.
  • کیفیت متریال، ریل و لولای کمد لباس مهم است.

سخن پایانی

کمد لباس یکی از ضروری‌ترین لوازم برای دکوراسیون اتاق خواب است و در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی می‌شود. در این مطلب با ۷ مدل کمد لباس جدید و زیبا آشنا شدید و با توجه به سلیقه خود، می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

تعداد کلمات مطلب: 588

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون در خانه‌های کوچک و مدرن

ممکن است از دید بسیاری از افراد انتحاب بهترین جای تلویزیون در منزل کار بسیار ساده‌ای باشد؛…