انواع دیوار پوش شیک و زیبا برای خانه‌های مدرن

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیوار پوش یکی از جذاب‌ترین المان‌ها برای دکوراسیون فضاهای مختلف منزل است و می‌توانید به وسیله آن خانه خود را لوکس و گران جلوه دهید.
انواع دیوار پوش برای دکوراسیون منزل

با استفاده از انواع دیوار پوش یا به عبارتی دیوارکوب، می‌توانید دکوراسیون منزل خود را به کلی دگرگون کنید. دیوارکوب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شوند و هر کدام از آن‌ها برای سبک‌های خاصی از دکوراسیون کاربرد دارند. در ادامه این مطلب با ۶ دیوارکوب پرطرفدار آشنا می‌شوید.

شیک‌ترین مدل‌های دیوار پوش برای دکوراسیون منزل

با انتخاب انواع دیوارکوب به جای کاغذ دیواری، می‌توانید بافت جذاب و جلوه دلنشینی در خانه خود ایجاد کنید. در ادامه با پرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل‌ها آشنا می‌شوید.

دیوارپوش چوبی

دیوار پوش چوبی

دیوارپوش چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها برای دکوراسیون پذیرایی و اتاق خواب است. انواع طرح‌های چوب را می‌توانید انتخاب کنید و به وسیله آن‌ها فضایی صمیمی و در عین حال لوکس در منزل خود به وجود بیاورید. با انتخاب پارکت برای پوشش کف، جلوه دیوارکوب‌ها چندین برابر می‌شود. این مدل دیوار پوش با انواع مبلمان چوبی نیز به راحتی ست می‌شود.

پوشش دیوار سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی انتخابی جذاب برای پوشش دیوارهای نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. در پذیرایی می‌توانیم از این دیوارکوب زیبا برای تزیین دیوار پشت تلویزیون استفاده کنیم. در اتاق خواب نیز برای تزیین دیوار پشت تخت، گزینه مناسبی است. کاشی بین کابینتی یا بک اسپلش با سنگ مصنوعی نیز این روزها کاربرد بسیاری دارد.

دیوار پوش سنگی

دیوار پوش پی وی سی

پی وی سی متریالی منعطف و جذاب است که برای ساخت انواع دیوارپوش نیز کاربرد خوبی دارد. نصب پوشش‌های پی وی سی بسیار ساده است و نسبت به دما، ضربه و مواد شوینده مقاومت خوبی دارند. به همین دلیل می‌توانید در تمام فضاها از پی وی سی استفاده کنید.

دیوار پوش پی وی سی

پوشش چرمی دیوار

دیوار پوش چرمی برای دکوراسیون خانه‌های لوکس کاربرد خوبی دارد. می‌توانید آن را با مبلمان چرمی در پذیرایی منزل خود ست کنید. در انتخاب رنگ دقت داشته باشید که با پالت رنگی کل فضا هماهنگی داشته باشد. برای مثال چرم قهوه‌ای تیره، در کنار سفید، خاکستری و رنگ چوب، جلوه زیبایی دارد.

مطلب پیشنهادی:  مبل شویی در منزل با دستگاه چگونه است؟

دیوارپوش چرمی

پوشش دیوار سه‌بعدی

دیوار پوش سه‌بعدی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها برای دکوراسیون خانه‌های مدرن است. در پذیرایی می‌توانید به وسیله آن، حالتی لوکس و در عین حال صمیمی ایجاد کنید. نورپردازی اصولی، به زیبایی این مدل دیوارکوب می‌افزاید و آن را زیباتر نشان می‌دهد.

دیوار پوش سه‌بعدی

دیوارپوش آکوستیک

دیوارکوب‌های آکوستیک برای ایجاد فضایی آرام و بدون آلودگی صوتی انتخاب جذابی هستند. همچنین اگر بخواهید یک استودیو ضبط خانگی داشته باشید و یا در اتاق خواب خود سازهای موسیقی را تمرین کنید، این مدل دیوارکوب مناسب شما است و از پخش شدن صدای مزاحم در سایر فضاهای مجاور جلوگیری می‌کند. در خانه‌های امروزی دیوارها ضخامت کمی دارند و نیاز به متریال‌های این چنینی بیشتر احساس می‌شود.

دیوارپوش آکوستیک

سخن پایانی

دیوار پوش یک المان تزیینی جذاب است که نسبت به کاغذ دیواری مزایای زیادی دارد. از جمله می‌توان به دوام بیشتر و جلوه جذاب‌تر آن اشاره کرد. دیوارهای خانه شما یک بوم خالی هستند که به سبک خود می‌توانید آن‌ها را تزیین کنید و آن‌ها را زیبا نشان دهید. در نهایت می‌توانید با نورپردازی مناسب و استفاده از تابلوهای دکوراتیو، جلوه‌ای فاخر و جذاب در خانه خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…