این ۶ مدل کابینت سفید طوسی، هرگز قدیمی نمی‌شوند

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت سفید طوسی انتخابی جذاب برای آشپزخانه مدرن و کلاسیک است. در این مطلب با ۶ مدل جذاب آشنا می‌شوید که هرگز از مد نمی‌افتند.
کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است. در این مطلب از دلتامگ ۶ مدل زیبا را به شما معرفی می‌کنیم که هرگز از مد نمی‌افتند و قدیمی نمی‌شوند.

زیباترین مدل‌های کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی انتخابی عالی برای تمام سبک‌های طراحی داخلی منزل و آشپزخانه است. به وسیله این ترکیب رنگی می‌توانیم فضایی فاخر و دلنشین ایجاد کنیم که هیچ گاه قدیمی به نظر نمی‌رسد و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

کابینت سفید طوسی با سنگ مرمر

کابینت سفید طوسی با صفحه سنگ مرمر

این مدل کابینت انتخابی جذاب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن است. بسته به سلیقه و انتخاب خود می‌توانید سنگ مرمر طوسی را با کابینت سفید ست کنید و یا برعکس این کار را انجام دهید.

سنگ مرمر علاوه بر صفحه کابینت، برای کاشی بین کابینتی نیز انتخاب خوب و پرطرفداری است. با یک نورپردازی اصولی و زیبا می‌توانید زیبایی فضا را دوچندان کنید.

افزودن تزیینات طلایی

کابینت سفید طوسی در کنار رنگ‌هایی مثل طلایی و نقره‌ای جلوه زیبایی پیدا می‌کند. می‌توانید دستگیره‌های کابینت را به رنگ طلایی انتخاب کنید و به این شکل آن را لوکس‌تر نشان دهید. همچنین با انتخاب لوستر سقفی و اکسسوری‌های دکوری آشپزخانه به رنگ طلایی، می‌توانید یک آشپزخانه لوکس و فاخر داشته باشید.

کابینت سفید طوسی با تزئینات طلایی

کابینت سفید طوسی لاکچری

در خانه‌های لوکس می‌توانید با انتخاب کابینت دو رنگ سفید طوسی، فضایی فاخر و زیبا ایجاد کنید. انتخاب درست تزیینات و طراحی حرفه‌ای، باعث می‌شود که آشپزخانه شما لاکچری و جذاب به نظر برسد. در اینجا قفسه‌بندی کابینت و نورپردازی نیز اهمیت بسیاری دارد. همچنین با طراحی یک جزیره آشپزخانه زیبا و کاربردی، می‌توانید زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را به حد اعلا برسانید.

کابینت سفید طوسی لاکچری

کابینت با نور مخفی جذاب

استفاده از لاین نوری در کابینت سفید طوسی، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. فضای زیر کابینت‌های بالایی و زیر جزیره، محل خوبی برای قرار دادن لاین نوری است. این نور ملایم و زیبا، فضای آشپزخانه شما را رمانتیک و دلنشین می‌کند. همچنین می‌توانید با انتخاب سقف کاذب مناسب، فضای آشپزخانه خود را حرفه‌ای‌تر و خواستنی‌تر کنید.

مطلب پیشنهادی:  5 مدل دکوری شیک و ارزان که زیبایی منزل را دو چندان می‌کند

کابینت سفید طوسی با نور مخفی

کابینت ویترین دار سفید طوسی

استفاده از ویترین و کابینت شیشه‌ای در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مدل کابینت برای آشپزخانه مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک قابل اجرا است. می‌توانید با نورپردازی زیبا، جلوه زیباتری به ویترین‌ها ببخشید. انتخاب لوازم دکوری و ظروف داخل ویترین اهمیت بسیاری دارد. دقت کنید که درون کابینت شیشه‌ای همیشه باید منظم و تمیز باشد تا ظاهر آشپزخانه شما نازیبا نشود.

کابینت سفید طوسی ویترین دار

ترکیب چوب با کابینت سفید طوسی

چوب متریالی جذاب برای ست کردن با کابینت آشپزخانه سفید طوسی است. می‌توانید یکی از دیوارهای آشپزخانه را با دیوارکوب چوبی بپوشانید. و یا با انتخاب لوستر چوبی، به فضا نور و زیبایی ببخشید. پارکت و لمینت با طرح چوب نیز انتخاب جذابی برای آشپزخانه سفید طوسی است. همچنین با انتخاب صندلی اپن یا میز ناهارخوری چوبی، دکوراسیون آشپزخانه شما تکمیل می‌شود.

کابینت سفید طوسی و چوب

سخن پایانی

کابینت آشپزخانه سفید طوسی، انتخابی جذاب برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی است. در این مطلب ۶ مدل آشپزخانه با کابینت‌های سفید طوسی به شما معرفی کردیم که برای همیشه زیبا نشان داده می‌شوند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…