خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی با بودجه کم

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید در منطقه 5 تهران صاحب خانه شوید، خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی در یکی از بهترین خیابان‌های این محله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
چهار راه بزرگ در جنت آباد مرکزی

قیمت آپارتمان در جنت آباد مرکزی با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی و دسترسی راحت به تمام نقاط شهر، متوسط رو به بالاست. ما در این مطلب به شما دو روش پیشنهاد می‌دهیم که با کمترین بودجه می‌توانید صاحب یک آپارتمان 50 متری در جنت آباد مرکزی شوید.

دعوت به دیدن آگهی خرید خانه در وب سایت دلتا

قیمت آپارتمان در جنت آباد مرکزی

مشاهده آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی در سایت ملکی دلتا، حاکی از این است که این محله به نسبت دیگر محله‌های غرب تهران، فایل‌های بیشتری برای خرید و اجاره دارد.

بیایید با هم دو نمونه از آگهی خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی از سایت ملکی دلتا را ببینیم.

متراژ سال ساخت قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
86 متر 1396 93 میلیون 8 میلیارد
127 متر 1399 114.5 میلیون 14.5 میلیارد

 

طبق بررسی آگهی‌های خرید و اجاره خانه در جنت آباد مرکزی، در آذر ماه سال 1402، متوسط قیمت هر متر آپارتمان در جنت آباد مرکزی حدود 100 میلیون تومان بوده است. البته این قیمت براساس لوکیشن، امکانات آپارتمان، نوساز یا کارکرده بودن و موارد دیگر متفاوت است. برای مثال برای خرید یک واحد 50 متری در جنت آباد جنوبی خیابان اقاقیا نوساز، دست کم باید 5 میلیارد تومان پول داشته باشید.

این پول کمی نیست، به خصوص برای خانه اولی‌ها، اما همانطور که به شما وعده دادیم، دو روش پیشنهادی برای خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی با بودجه کم را به شما خواهیم گفت.

قبل از آن بیایید با هم اجاره خانه در جنت آباد مرکزی را نیز بررسی کنیم. دانستن قیمت اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی، به درک بهتر این دو روش پیشنهادی ما کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین کاروانسرای دوره صفویه که در شهر ری قرار دارد

اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی

از آنجا که جنت آباد مرکزی یکی از مکان‌های دنج و با امکانات رفاهی عالی برای زندگی در منطقه 5 در غرب تهران است، اجاره خانه در این محله رونق بسیار بالایی دارد. قیمت اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی به نسبت محله‌های همسایه قدری بیشتر است، اما کیفیت بالای زندگی در جنت آباد مرکزی، ارزش هزینه کردن دارد.

باز هم آگهی‌های اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی از سایت ملکی دلتا را بررسی کردیم.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
90 متر 1395 20 میلیون 300 میلیون
95 متر 1398 1 میلیون 1 میلیارد

برای مشاهده آگهی‌های متنوع اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی به سایت دلتا مراجعه کنید.

حالا به دو پیشنهاد خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی می‌رسیم.

خرید آپارتمان با وام در تهران به خصوص برای زوجین، اولین پیشنهاد است. وام مسکن از طریق اوراق مشارکت برای خرید یک واحد آپارتمان در تهران برای زوجین نزدیک به 1 میلیارد است.

پیشنهاد دوم به خصوص برای افراد مجرد و کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در ملک هستند، مناسب‌تر است. خرید آپارتمان و سپس رهن کامل آن به مستاجر، پیشنهاد بدی نیست. پول رهن یک واحد 50 متری در بهترین جای جنت آباد مرکزی نزدیک به 800 میلیون تومان است.

تعداد کلمات مطلب: 482

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…