بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا + قیمت

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، با ما همراه باشید تا بهترین مناطق شمال برای خرید را به شما معرفی کنیم.
بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا

اگر به دنبال بهترین مناطق شمال برای رفاه و آسایش بیشتر و یا حتی سرمایه‌گذاری مناسب هستید خرید ویلا در شمال می‌تواند ایده‌آل‌ترین گزینه برای شما باشد. منطقه شمال ایران به خاطر مناظر خیره‌کننده، خطوط ساحلی زیبا و آب و هوای دلپذیرش شناخته شده و همواره مورد توجه عموم مردم بوده است. برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک هستند، خرید خانه در شمال گزینه‌ای جذاب است. در ادامه این مطلب از دلتامگ با بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا آشنا می‌شوید.

خرید ویلا در شمال

نور از بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا

نور شهری زیبا، خوش آب و هوا و مهم‌تر از همه دلپذیر است که در ساحل دریای خزر واقع و یکی از بهترین مناطق شمال کشور است. این شهر ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی‌های طبیعی و امکانات شهری را ارائه می‌دهد که آن را به مکانی ایده‌آل برای خرید ویلا در شمال تبدیل می‌کند.

نور به طور فزاینده‌ای در بین افراد محلی و کسانی که به دنبال داشتن ویلا در محیطی آرام هستند محبوب شده است. این شهر طیف وسیعی از ویلاها را ارائه می‌دهد، از املاک لوکس و مدرن گرفته تا خانه‌های به سبک سنتی با باغ‌های بزرگ. قیمت خرید ویلا در نور بسته به موقعیت، متراژ و امکانات رفاهی متفاوت است.

نمونه‌هایی از قیمت خرید ویلا در نور از سایت ملکی دلتا:

نوع ملک متراژ(متر) سال ساخت قیمت(تومان)
ویلای جنگلی 100 1400 1,340,000,000
ویلای جنگلی 130 1402 1,100,000,000

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر یکی دیگر از شهرهای جذاب و گیرا در امتداد سواحل شمالی است که به خاطر میراث غنی تاریخی و شگفتی‌های طبیعی‌اش شناخته شده است. این شهر تعادل کاملی بین یک محیط آرام و زیرساخت‌های مدرن ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا تبدیل می‌کند.

نوشهر طیف متنوعی از ویلاها را ارائه می‌دهد، از طرح‌های معاصر گرفته تا معماری سنتی‌تر. ویلاهای نوشهر اغلب دارای منظره خیره‌کننده دریا، باغ‌های خصوصی و امکانات رفاهی مجلل هستند. قیمت خرید ویلا در نوشهر براساس عواملی مانند موقعیت مکانی، متراژ و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری می‌تواند متفاوت باشد.

نمونه‌هایی از قیمت خرید ویلا در نوشهر از سایت ملکی دلتا:

نوع ملک متراژ(متر) سال ساخت قیمت(تومان)
ویلا جنگلی 120 1388 7,000,000,000
ویلا جنگلی 160 1399 4,500,000,000

خرید ویلا در رامسر

اگر قصد خرید خانه در شمال را دارید، قطعا رامسر می‌تواند گزینه ایده‌‌آلی برای شما باشد. رامسر، واقع در میان رشته‌کوه‌های البرز و دریای خزر، یک مقصد گردشگری محبوب است. بسیاری از ویلاها در رامسر دارای فضای داخلی بزرگ، استخرهای شنای خصوصی و باغ‌های زیبا هستند. قیمت خرید ویلا در رامسر به طور متوسط به ازای هر مترمربع، ۱۴ میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی:  داستان ادامه‌دار مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس

نمونه‌هایی از قیمت خرید ویلا در رامسر از سایت ملکی دلتا:

نوع ملک متراژ(متر) سال ساخت قیمت(تومان)
ویلا جنگلی 220 1402 6,200,000,000
ویلا جنگلی 140 1394 1,200,000,000

خرید ویلا در چمستان

چمستان یک منطقه توریستی با مناظر دیدنی فوق‌العاده است. چمستان بین نور و آمل قرار گرفته و تا دریا فاصله چندانی ندارد. وجود آبشار و جنگل و چشمه فراوان در چمستان باعث شده که یکی از بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا باشد. چمستان در حال رشد است و این یعنی خرید ویلا در چمستان در آینده با رشد قیمتی بسیار زیادی همراه خواهد شد. اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال کشور را دارید این منطقه بسیار زیبا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در ادامه نمونه‌هایی از قیمت خرید ویلا در چمستان را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

نوع ملک

متراژ(متر) سال ساخت

قیمت(تومان)

ویلا جنگلی

100 1396

900,000,000

ویلا جنگلی

150 1401

1,200,000,000

تنکابن یکی از بهترین مناطق شمال

یکی دیگر از شهرستان‌های زیبای استان مازندران، تنکابن است. این شهرستان از سمت شمال به دریای خزر، از شرق به کلاردشت، از غرب به شهرستان رامسر و از جنوب به رشته‌کوه‌های البرز و منطقه الموت محدود می‌شود. شهرستان تنکابن به دلیل آب‌ و هوا و موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌اش، باغ‌های کیوی، پرتقال و چای معروفی دارد، همچنین مرکز پرورش انواع گل و گیاه‌های زینتی و قطب پرورش ماهی ایران می‌باشد. به دلیل داشتن جنگل‌های سرسبز خیلی از افراد تمایل به خرید ویلا در تنکابن را دارند.

برای تصمیم و انتخاب راحت‌تر و بهتر شما چند نمونه از قیمت ویلا در تنکابن را در جدول زیر ذکر کرده‌ایم:

نوع ملک

متراژ(متر) سال ساخت

قیمت(تومان)

ویلای کوهستانی

230 1402

9,000,000,000

ویلای جنگلی

190 1397

5,500,000,000

خرید خانه در شمال فرصتی برای داشتن یک قطعه از بهشت را به شما می‌دهد و هر شهر ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی طبیعی، میراث فرهنگی و امکانات مدرن است. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید می‌توانید برای دیدن آگهی‌های بیشتر ملکی به سایت دلتا مراجعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 755

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله سردار جنگل تهران، دنج و خوش آب و هوا برای زندگی + نمونه آگهی

بسیاری از افراد هنگام خرید ملک مهم‌ترین معیار برای آن‌ها سکوت و آرامش محله است؛ در پایتخت …