خرید ویلای ساحلی در کدام شهر شمال ارزان‌تر است؟ + جدول قیمت

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از مهم ترین بخش‌های بازار خرید و فروش ویلا در شمال، خرید ویلای ساحلی است. شهرهای ساحلی مازندران، خصوصا در بخش‌های مرکزی و غربی در این زمینه بسیار پرطرفدارتر هستند.
ویلای ساحلی

امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به داشتن ویلای ساحلی در شهرهای شمالی کشور هستند. گفتنی است که خرید ویلای ساحلی در شمال علاوه بر داشتن اقامتی خاطره‌انگیز برای افراد، می‌تواند سرمایه‌گذاری و منبع کسب درآمد خوبی محسوب شود.

خرید ویلا در شمال

مزایای خرید ویلای ساحلی در شمال

موقعیت ویلا ساحلی مستقیماً تأثیر زیادی بر ارزش، تجربه کاربری و مزایای آن دارد:

فاصله کم تا ساحل

واضح است که یک ویلا ساحلی باید دسترسی آسان و سریع به ساحل داشته باشد. فاصله کمتر تا ساحل منجر به تجربه بهتری از مناظر و فعالیت‌‌های ساحلی می‌‌شود. اگرچه هزینه ویلای ساحلی بیشتر است، اما ارزش بالایی نیز ایجاد می کند.

مناظر طبیعی زیبا

ویلا ساحلی در شمال با مناظر طبیعی بی‌‌نظیری همراه است. تماشای غروب آفتاب در ساحل، نور ماه بر روی امواج و … از جمله نکاتی هستند که باعث می‌شوند این نوع ویلاها جذابیت بیشتری داشته باشند.

پتانسیل سرمایه‌گذاری

موقعیت ویلا ساحلی در شمال می‌تواند تأثیر زیادی بر پتانسیل سرمایه‌گذاری داشته باشد. مناطق ساحلی معمولاً در طول زمان ارزش افزایشی دارند و می‌‌توانند منبعی مناسب برای سرمایه‌گذاری باشند.

تجربه زندگی ساحلی

زندگی ساحلی دارای تجربه‌های منحصر به فردی است. امکاناتی مانند ورزش‌ های آبی، پیاده‌روی در ساحل، ماهی‌گیری و… به شما تجربه‌ای متفاوت از زندگی روزمره می‌ دهند.

خرید ویلا در شمال

نکات مهم در انتخاب و خرید ویلای ساحلی در شمال

علاوه بر اینکه مزایای ویلای ساحلی را باید قبل از خرید در نظر بگیرید، به چند نکته دیگر نیز باید توجه داشته باشید:

  • توجه به محل جغرافیایی ویلا ساحلی در شمال
  • بررسی بنا و تعمیرات
  • بررسی سوابق حوادث طبیعی
  • بهره‌مندی از نظرات یک مشاور حرفه‌‌ای

خرید ویلای ساحلی در کدام شهر شمال؟

برای خرید ویلای ساحلی، قطعاً تمام شهرهای حاشیه دریای خزر در ذهن شما نقش می‌بندد. نزدیک‌ترین مکان‌ها به ساحل دریا، پرطرفدارترین مناطق برای خرید ویلا ساحلی در شمال هستند. بر اساس آمارهای درج شده در سایت‌های رسمی کشور، استان مازندران طی چند سال متوالی، موفق به کسب رتبه نخست در زمینه جذب توریست و جاذبه‌های تفریحی شده است، به همین دلیل سراغ شهرهای ساحلی این استان می‌رویم.

در سال‌های اخیر خرید ویلا در تنکابن و خرید ویلا در نور با توجه به امکاناتی که ساحل دریا برای ساکنین فراهم می‌آورد، با تقاضای مثبتی روبه‌رو بوده است. این مسئله برای سایر شهرهای مازندران از جمله چمستان، نوشهر، رامسر، محمودآباد و غیره نیز صدق می‌کند. اگر شما هم به زندگی در یک ویلای ساحلی فکر می‌کنید می‌توانید خرید ویلا ساحلی در نور، رامسر، تنکابن و نوشهر یا سایر شهرهای مازندران را بررسی کنید.

خرید ویلا ساحلی در نور استان مازندران

نور، شهری است آرام گرفته در شرق مازندران. عموماً خرید ویلا در شهرهای شلوغ و پربازدید کشور، با قیمت گزاف، همراه است اما نور که از چنین ویژگی‌هایی مبراست، برای خرید ویلا ساحلی مناسب می‌باشد. قیمت ویلا ساحلی در نور و روستاهای همجوارش، مقرون به صرفه است و برای آنان که می‌خواهند به بهایی ارزان صاحب ویلا شوند، شهرستان نور یکی از گزینه‌های پیش‌روست.

مطلب پیشنهادی:  آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

خرید ویلا ساحلی در تنکابن استان مازندران

خرید ویلا ساحلی در تنکابن از سال‌های گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از افراد سرمایه‌گذار یا افرادی که به یک زندگی آرامش بخش احتیاج دارند قرار گرفته است. منطقه سرسبز تنکابن به دلیل موقعیت عالی و طبیعت بکر و همچنین نزدیکی به ساحل و جنگل برای زندگی لذت بخش و هیجان‌انگیز است.

خرید ویلا ساحلی در چابکسر استان گیلان

چابکسر در شرقی‌ترین نقطه استان گیلان، نزدیک‌ترین شهر به استان مازندران است. این شهر هم از جاذبه‌های ساحلی بهره‌مند است هم از دیدنی‌های جنگلی سرشار است. قیمت ویلا ساحلی در چابکسر به نسبت شهرهای توریستی مازندران بسیار اقتصادی‌تر می‌باشد و با این حال شما با خرید ویلا در چابکسر می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای دریا بهره‌مند شوید به اضافه اینکه دسترسی‌تان به مناطق شهری بسیار خوب و مناسب خواهد بود.

خرید ویلای ساحلی در نوشهر

نوشهر از شهرهای غربی استان مازندران است. این شهر نزدیکترین بندر تجاری ایران به تهران است و فرودگاه بین‌المللی دارد. با خرید ویلای ساحلی در نوشهر از امکانات خوب این شهر زیبای ساحلی به خوبی بهره مند می‌شوید.

خرید ویلای ساحلی در محمود آباد

محمود آباد یکی از شهرهایی است که در شمال استان مازندران قرار دارد. محمود آباد یکی از قطب های تولید برنج ایرانی در شمال کشور است. با خرید ویلای ساحلی در محمود آباد از مناظر زیبای ساحلی و شالیزارهای این شهر لذت ببرید.

مقایسه قیمت ویلای ساحلی در شمال

اگر چه برای اکثر افراد یکی مفرح‌ترین و به یادماندنی‌ترین خاطرات، حضور در ساحل دریاست، اما خرید ویلای ساحلی در شمال به دلیل اقبال فراوان افراد، هزینه‌های بالایی دارد. به همین دلیل در این مطلب شهرهایی را با هم بررسی کردیم و نام بردیم که خرید ویلای ساحلی در آنها مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به خرید ویلای ساحلی در شمال را از سایت ملکی دلتا با هم بررسی می‌کنیم.

شهر متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت کل (تومان)
محمود آباد 250 نوساز 5,000,000,000
نور 350 نوساز 2,500,000,000
نوشهر 300 نوساز 10,000,000,000
تنکابن 200 نوساز 5,500,000,000
چابکسر 150 نوساز 4,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…