خرید ویلا در شمال؛ بررسی قیمت ویلا در مازندران و گیلان

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر دوست دارید در یکی از شهرهای خوش آب و هوای شمال با بودجه مناسب صاحب خانه شوید، این مطلب را از دست ندهید.
خرید ویلا در شمال

شمال کشور همواره به ‌علت آب ‌و هوای مناسب و طبیعت زیبا مورد توجه مردم بوده است. از سفرهای گاه‌ و بیگاه بگیرید تا خرید خانه یا ویلا در این نقاط. استان‌های شمالی کشور هر کدام شرایط خاص محیط زیستی و فرهنگی خود را دارند. در صورتی‌ که قصد سفر داشته باشید این مسئله زیاد مورد توجه نیست. اما اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، باید در استانی سرمایه‌گذاری کنید که برایتان مناسب باشد.

در این مطلب قصد داریم خرید ویلا در شمال را با معرفی مختصر شهرهای نور، چمستان و نوشهر در استان مازندران و شهرهای رودسر، لنگرود و بندر انزلی در استان گیلان بررسی کنیم.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال، مازندران

استان مازندران سال‌هاست که عنوان توریستی‌ترین استان کشور را به خود اختصاص داده است. خرید ویلا در مازندران از سال‌های بسیار دور طرفداران خودش را داشته است و امروزه نیز تقاضای بسیاری برای خرید ویلا در این استان وجود دارد. از بین شهرهای مازندران، بعضی شهرها توریستی‌تر و بعضی دیگر کمتر شناخته شده‌اند. در ادامه به معرفی مختصر شهرهای نور، چمستان و نوشهر می‌پردازیم.

خرید ویلا در نور

خرید ویلا در نور، جایی میان دریا و جنگل به شما فرصتی بی‌نظیر برای بهره‌مندی از طبیعت فوق‌العاده این شهر زیبا می‌دهد. اگر می‌خواهید برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید، باید سری هم به نور، با طبیعت زیبا و شهرک‌های مسکونی مدرنش بزنید. جالب اینجاست که برای خرید ویلا در نور می‌توانید حتی با بودجه کم نیز اقدام کنید. در نور ویلا با قیمت زیر 1 میلیارد تومان تا بالای 10 میلیارد تومان معامله می‌شود.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال، چمستان

خرید ویلا در چمستان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری است. نزدیکی به نور، رویان و ایزدشهر و سواحل زیبای خزر و همچنین وجود پتانسیل‌ رشد زیاد و قیمت ویلا در چمستان، این منطقه را برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب نموده است. اگر قصد خرید ویلا در شمال، چمستان به منظور سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارید، خرید ویلا در روستاهای اطراف چمستان را حتما در نظر داشته باشید. با قیمت‌های 1 میلیارد تومان نیز نسبت به خرید ویلا در چمستان می‌توان اقدام نمود.

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر، شهری پرطرفدار با جاذبه‌های توریستی بسیار است و به ‌دلیل دارا بودن ویلاهای جنگلی و ساحلی در اقصی نقاط خود، سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده‌ است. فاکتورهای زیادی وجود دارد که برای خرید ویلا در نوشهر باید آنها را مدنظر قرار دهیم. از جمله مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به بودجه، امکانات رفاهی و تفریحی و امنیت اشاره کرد. برای خرید ویلا در نوشهر گاهی لازم است تا 50 میلیارد تومان و بیشتر پرداخت کنید، اما ویلاهای با قیمت پایین‌تر، تا 5 میلیارد نیز در نوشهر قابل خرید هستند.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در نیاوران

خرید ویلا در شمال، گیلان

خرید ویلا در گیلان به صورت پراکنده یا متمرکز در شهرها و روستاهای این استان انجام می‌پذیرد. اما این سوال مطرح می‌شود که در کجای گیلان ویلا بخریم؟ سوال بعدی این است که قیمت خرید ویلا در گیلان چقدر است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که همه چیز بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. در ادامه سه شهر لنگرود، رودسر و بندر انزلی را برای خرید ویلا در گیلان بررسی می‌کنیم.

خرید ویلا در لنگرود

خرید ویلا در لنگرود می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود باشد. این روزها بیشترین چیزی که برای افراد در خرید ویلا اهمیت دارد میزان بازدهی در سرمایه‌گذاری است و یکی از مزایای مهم خرید ویلا در لنگرود نرخ بالای سودآوری آن است. قیمت ویلا در لنگرود به موقعیت خانه و متراژ ارتباط بسیار زیادی دارد. از محله‌ها و خیابان‌ها و مناطق پرطرفدار لنگرود می‌توان به جاده چمخاله، جاده لیلاکوه، بلوار سعدی، جاده لاهیجان، لیلاکوه، جاده سیاهکلده، آنسرمحله و انزلی محله اشاره کرد. قیمت خرید ویلا در لنگرود به طور میانگین بین 8 تا 20 میلیون تومان به ازای هر مترمربع است.

خرید ویلا در رودسر

رودسر یکی از متفاوت‌ترین سواحل شمال ایران را دارد. زندگی روستایی ساحلی در این شهر بسیار رونق دارد و برخلاف شهرهای دیگر که خط ساحلی پر از تفرجگاه و امکانات تفریحی است، در این شهرستان علاوه بر چند تفرجگاه ساحلی تعداد زیادی روستا می‌بینید که به زندگی سنتی خود لب ساحل مشغولند. به همین دلیل علاوه بر خرید ویلا لوکس در رودسر، خرید خانه ویلایی در در روستاهای ساحلی و خرید ویلا ارزان در رودسر امکان‌پذیر است. قیمت خرید ویلا در رودسر با توجه به تعداد معاملات ملکی در این شهر و موقعیت املاک متفاوت است. به طور میانگین قیمت ویلا در این شهر بین 10 تا 25 میلیون تومان است.

خرید ویلا در بندر انزلی

بندر انزلی با داشتن خط ساحلی کم‌نظیر 44 کیلومتری، شما را از تمام جذابیت‌های ساحلی شمال کشور بهره‌مند می‌کند. بندر انزلی بعد از رشت دومین شهر پرجمعیت استان گیلان است. دو شاخص بسیار مهم برای تعیین قیمت خرید ویلا در بندر انزلی وجود دارد یکی نزدیکی به دریا و دیگری محدوده‌های قبل و بعد از پل غازیان. قیمت ویلا در بندر انزلی به طور میانگین بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…