لوکس‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

3
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ می‌خواهیم شما را با زیباترین و معروف‌ترین شهرهای شمالی کشور برای خرید و اجاره ویلا آشنا نماییم.
لوکس ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

یکی از مواردی که برای برخی افراد اهمیت دارد، خرید ویلا در شمال ایران است. نکات زیادی هنگام خرید ویلا وجود دارد که باید درباره آنها بدانید. یکی از این موارد می‌تواند نزدیکی به جاده اصلی و همچنین داشتن آب و هوای مناسب و نزدیکی به دریا باشد. ما در این مطلب از دلتامگ می‌خواهیم لوکس‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا را به شما معرفی کنیم.

خرید ویلا در شمال

لوکس‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

یکی از مواردی که برای خرید ویلا در شمال مهم است، نزدیک بودن شهرها به راه‌های اصلی است. البته این موضوع را از دو جنبه می‌توان بررسی کرد. چنین موردی هم می‌تواند حسن بزرگی به شمار آید و هم یک عیب باشد. حسن آن که کاملا مشخص است، اما عیب آن در زمان تعطیلات خودش را نشان می‌دهد و وقت‌هایی که تعطیلات رسمی باشد دسترسی و ترافیک کمی آزاردهنده خواهد بود. پس فراموش نکنید که این نکته را هنگام خرید ویلا در شمال در نظر داشته باشید. اگر برای شما دسترسی سریع به ویلا اهمیت زیادی دارد باید شهرهایی را انتخاب کنید که به جاده اصلی نزدیک باشد. یکی از چالش‌هایی که هنگام خرید ملک باید در نظر داشته باشید این است که جایی را که برای خرید ویلا در نظر می‌گیرید به مراکز خرید نزدیک باشد؛ همچنین مراکز تفریحی و مثلا نزدیکی به دریا یا جنگل از ویژگی‌های خاص آن باشد. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم شاید بد نباشد که لوکس‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا را بررسی کنیم.

نمک آبرود

یکی از شهرهایی که برای خرید ویلا در شمال طرفداران زیادی دارد نمک آبرود است. اگر از کسانی که در آنجا ویلا دارند پرس‌وجو کنید نزدیکی به دریا، تله‌کابین دیدنی نمک‌آبرود، مراکز تفریحی و همچنین مراکز خرید لاکچری و مسیرهای زیبا و دیدنی از ویژگی‌هایی است که این شهر را خاص و منحصر به فرد می‌کند.

خرید ویلا در نوشهر

شهرهای ناحیه غربی مازندران که آمل، چمستان، نوشهر، چالوس و رامسر را در بر می‌گیرد جزء شهرهای پرطرفدار در مازندران به شمار می‌روند. دلیل آن هم نزدیکی به جاده‌های اصلی، هم‌جواری با دریا و همچنین نزدیکی به جنگل‌های دیدنی است. محمودآباد و نوشهر هم از این قضیه مستثنا نیستند و می‌توانند جزء شهرهای پر طرفدار و لوکس برای خرید ویلا به شمار روند.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو

متل قو از لوکس‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

از دیگر شهرهایی که کنار دریا بودن جزء مزایای اصلی آن محسوب می‌شود متل قو است. این منطقه نزدیک نوشهر، رویان و رامسر است که از دیرباز جزء شهرهای خاص شمال به شمار می‌رفتند. خریداران، متل‌قو را بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال می‌دانند و پس از آن نمک‌آبرود، نوشهر و رامسر را انتخاب می‌کنند؛ چرا که فاصله این شهرها تا تهران و جاده چالوس کمی زیاد است و باعث شده که انتخاب را کمی محدود کند.

همچنین، دقت کنید منطقه‌ای را برای اجاره یا خرید خانه در نظر بگیرید که از شرجی هوا کمی فاصله بگیرید. برای این کار بهتر است ویلاهایی را که در ارتفاعات قرار دارند، انتخاب کنید؛ شهرهایی مانند سوادکوه، دیلمان و گیسوم که به خاطر وجود ارتفاعات، خنک‌ترین مکان‌های شمالی محسوب می‌شوند.

قیمت خرید ویلا در شمال

خرید ویلا شاید در وهله اول کار ساده‌ای به نظر برسد، اما باید در نظر داشته باشید که چندین مورد وجود دارد که باید برای خرید ویلا در شمال مدنظر قرار دهید. نزدیکی به جاده اصلی، وجود مراکز خرید و تفریحی، آرامش و هوای مناسب شهرها مواردی هستند که می‌توانند راهنمای شما برای خرید به شمار روند. اگر قصد خرید ویلا ساحلی یا جنگلی در شهرهای شمالی کشور را دارید، می‌توانید از آگهی‌های موجود در سایت دلتا دیدن نمایید. همچنین، در جدول زیر چند نمونه قیمت خرید ویلا در شمال را برایتان آورده‌ایم.

شهر نوع ملک متراژ سال ساخت قیمت خرید (تومان)
چمستان ویلای جنگلی 300 متر 1396 1,800,000,000
نوشهر ویلای شهرکی 180 متر 1402 1,500,000,000
رامسر ویلای جنگلی 190 متر 1402 1,800,000,000
متل قو ویلای جنگلی 175 متر 1402 1,600,000,000

3 دیدگاه

  1. یک ایرانی

    26 تیر 1402 در 11:03 ق.ظ

    من لنگرود رو انتخاب کردم چون هم نزدیک به رامسره هم رشت وهم لاهیجان در کل شهر ارومی هم هست

    پاسخ

  2. ناشناس

    29 تیر 1402 در 9:40 ب.ظ

    کلاردشت یادت رفته

    پاسخ

  3. مهدی

    31 تیر 1402 در 12:56 ب.ظ

    تا چند سال دیگه
    نوشهر
    چالوس
    رامسر
    کلاردشت
    گرانترین شهرهای کشور می‌شوند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله آسمان تهران کجاست؟ + امکانات، دسترسی و نمونه آگهی

محله آسمان تهران جزو آن دسته از محله‌هایی است در عین حال که از دسترسی خوبی برخوردار است در…