فرصت ویژه خرید ویلا در شمال؛ رودسر

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مقاله به بررسی امکانات و جاذبه‌های رودسر، فرصت خرید ویلا در رودسر و قیمت‌ ویلاهای منطقه پرداخته شده است.
ویلا در رودسر

رودسر شهری بسیار زیبا و تماشایی در مرز استان گیلان و مازندران است و بیشتر مردم آن به زبان گیلکی صحبت می‌کنند. از آنجایی که رودسر در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و یکی از متفاوت‌ترین سواحل دریای خزر را دارد سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. افراد زیادی هم هستند که به دلیل سرمایه‌گذاری یا اقامت دائم، اقدام به خرید ویلا در رودسر می‌کنند.

خرید ویلا در شمال

موقعیت و دسترسی‌های رودسر

خرید ویلا در رودسر به دلیل همجواری با ساحل خزر از شمال و منتهی شدن به دامنه‌های البرز از جنوب در سالهای اخیر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. رودسر در شرق استان گیلان واقع شده است و از غرب به لنگرود و املش و از شرق هم به رامسر در استان مازندران منتهی می‌شود. رودسر مانند بسیاری از شهرهای شرق گیلان به خطوط راه‌آهن دسترسی ندارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این شهر فرودگاه رامسر است که در کمتر از ۵۰ کیلومتری شرق رودسر قرار دارد. راحت‌ترین راه برای دسترسی به رودسر مسیر زمینی است. در رودسر هم یک پایانه حمل و نقل قرار دارد که در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است. در سطح شهر هم خدمات اتوبوسرانی داخل شهری و تاکسیرانی برقرار است و شهروندان را در شهر جابجا می‌کند. لازم به ذکر است که مسافت رودسر تا رشت73  کیلومتر و تا تهران 375 کیلومتر است.

امکانات و جاذبه‌های دیدنی رودسر

اگر اهل سفرهای جاده‌ای هستید، پیمودن خط ساحلی خزر یکی از زیباترین مسیرهایی است که می‌توانید بروید؛ از جمله اینکه در مسیر فاصله رودسر تا رامسر را بپیمایید. اگر هم به دنبال خرید ویلا در رودسر هستید، می‌توانید بارها این تجربه را تکرار کنید و هر بار با شگفتی‌های جدید مواجه شوید.

جاذبه‌های طبیعی رودسر

  • چشمه های آب معدنی سجیران
  • ییلاق زیبا و دیدنی جواهردشت
  • منطقه تاریخی قلعه گردن
  • ساحل شهر رودسر
  • روستای دیدنی سرولات

مراکز تجاری رودسر

از مهم‌ترین فاکتورهای یک شهر، وجود مراکز تجاری و دسترسی خوب به این مراکز است. با خرید ویلا در رودسر علاوه بر بازارهای محلی به چند مرکز خرید خوب و مناسب هم دسترسی خواهید داشت:

  • پاساژ پناهی
  • بازار بزرگ ایرانیان
  • بازارچه شهرک انصاری
  • پاساژ دقتی
  • پاساژ صادق‌زاده

مراکز درمانی رودسر

بیمارستان شهید انصاری در خیابان شهدا هم مهم‌ترین بیمارستان رودسر است که در کنار چند مرکز بهداشتی و درمانی دیگر در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

رستوران‌های رودسر

میزان توریستی بودن یک شهر را از شلوغی و کیفیت رستوران‌های آن شهر می‌توان حدس زد. زیرا اکثر افراد که به قصد مسافرت یا سرمایه‌گذاری و یا حتی اقامت اقدام به خرید ویلا در رودسر می‌کنند، اولین سوال‌شان این است که غذای رستوران‌های این شهر چه کیفتی دارد و چه رستوران‌هایی در این شهر وجود دارند.  رستوران سنتی تلار، رستوران و کافی‌شاپ کامکار، رستوران چرچران و آتشکده نوژا از جمله رستوران‌های محبوب رودسر هستند.

مطلب پیشنهادی:  بهترین فرصت اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

خرید خانه ویلایی در رودسر

اگر یک بار تجربه سفر به رودسر را داشته باشید، می‌دانید که رودسر یکی از متفاوت‌ترین سواحل شمال ایران را دارد. زندگی روستایی ساحلی در این شهر بسیار رونق دارد و بر خلاف شهرهای دیگر که خط ساحلی پر از تفرجگاه و امکانات تفریحی است، در این شهرستان علاوه بر چند تفرجگاه ساحلی تعداد زیادی روستا می‌بینید که به زندگی سنتی خود لب ساحل مشغولند. همین مسئله رودسر را برای آنهایی که به دنبال یک زندگی راحت و به دور از شلوغی هستند، محبوب می‌کند. به همین دلیل علاوه بر خرید ویلا لوکس در رودسر، خرید خانه ویلایی در رودسر در روستاهای ساحلی و خرید ویلا ارزان در رودسر امکان‌پذیر است.

قیمت خرید ویلا در رودسر

قیمت ویلا در رودسر با توجه به تعداد معاملات ملکی در این شهر و موقعیت املاک متفاوت است. مثلا قیمت ویلا جنگلی در رودسر به میزان دوری و نزدیکی به بافت شهری متفاوت است. به طور کلی قیمت خانه در رودسر را می‌توان بر اساس شهری یا روستایی بودن خانه‌ها و ساحلی یا جنگلی بودن ویلاها بررسی کرد. به دلیل این تنوع در ویلاهای رودسر هم می‌توان نسبت به خرید ویلا ارزان در رودسر اقدام کرد؛ هم می‌توان ویلا لوکس در رودسر خرید. در جدول زیر تعدادی از آگهی‌های خرید ویلا در رودسر را با هم بررسی می‌کنیم:

نوع ملک متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت کل (تومان)
ویلا ساحلی 236 نوساز 8,500,000,000
ویلا شهرکی 300 14 12,000,000,000
ویلا روستایی 180 12 1,600,000,000
ویلا شهرکی 125 12 1,500,000,000
ویلا جنگلی 260 4 2,000,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 707

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله دامپزشکی تهران کجاست؟ + جدول قیمت خرید و اجاره آپارتمان

با خرید آپارتمان در دامپزشکی تهران می‌توانید از امکانات عالی مرکز شهر استفاده کرده و زندگی…