فرصت ویژه خرید زمین در شمال، نوشهر را از دست ندهید

0
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب می‌خواهیم شما را با شهر زیبای نوشهر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق خرید زمین در این منطقه، آشنا کنیم.
خرید زمین در نوشهر

جاذبه‌های توریستی، طبیعت بکر، سواحل شگفت‌انگیز، جنگل‌های کم‌نظیر و روستاهای دیدنی از یک طرف و استقبال سرمایه‌گذاران برای خرید زمین در نوشهر از طرف دیگر، این شهر را مقصد سکونت و سرمایه‌گذاری افراد زیادی نموده است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با این شهر زیبا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق خرید زمین در نوشهر، آشنا کنیم.

خرید خانه در شمال

نوشهر کجاست؟

نوشهر شهری در غرب استان مازندارن است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته‌کوه‌های البرز، از شرق به نور و از غرب به چالوس متصل است. فاصله نوشهر تا تهران حدود 160 کلیومتر است که از مسیر آزادراه تهران – شمال به راحتی میسر است. وجود فرودگاه نوشهر عزیمت هوایی به این شهر را نیز از بعضی از مراکز استان‌ها فراهم کرده است. دسترسی مناسب نوشهر به تهران، سرمایه‌گذاری و خرید زمین در نوشهر را برای پایتخت‌نشینان بسیار مناسب نموده است.

خرید زمین در نوشهر

جاهای دیدنی نوشهر

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبا و منحصر به فرد نوشهر و همچنین امکاناتی نظیر فرودگاه و بندر، خرید زمین در نوشهر را برای ساخت ویلا و سرمایه‌گذاری بسیار جذاب نموده است. در زیر بعضی از جاهای دیدنی نوشهر را می‌آوریم:

  • دریاچه ارواح
  • جنگل سیسنگان
  • تنگه دار
  • پارک جنگلی خانیکان
  • دریاچه سد آویدر
  • روستای کندلوس
  • آبشار چلندر
  • آبشار دارنو
  • دریاچه فراخین
  • دریاچه خضر نبی
  • بندر نوشهر
  • موزه دریایی نوشهر

خرید زمین در نوشهر

اگر می‌خواهید نسبت به خرید زمین در شمال اقدام کنید باید سری هم به نوشهر بزنید. یکی از جذابیت‌های نوشهر، خط ساحلی 40 کیلومتری این شهر است و این شهر را از نظر خرید زمین ساحلی در مازندران منحصر به ‌فرد کرده است. وجود شهرک‌ها و روستاهای معروف در نوشهر و استقبال همه روزه سرمایه‌گذاران این هشدار را می‌دهد که اگر قصد خرید زمین در نوشهر را دارید تا دیر نشده اقدام کنید. لازم به ذکر است خرید خانه کلنگی در نوشهر، اخیرا به دلیل کمبود زمین مناطق پرطرفدار بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

بهترین مناطق برای خرید زمین در نوشهر

همان‌طور که گفته شد نوشهر، شهری است که هم از موهبت ساحل برخوردار است، هم جنگل و وجود شهرک‌های ساحلی و جنگلی در این شهر نشان از استقبال سرمایه‌گذاران نسبت به خرید زمین در نوشهر دارد. در این بخش بهترین محله‌ها برای خرید زمین در نوشهر را به شما معرفی کنیم.

بهترین محله‌های نوشهر

از محله‌های خوب برای خرید زمین در نوشهر در داخل شهر می‌توان موارد زیر را نام برد:

خیابان عدالت، خیابان شهید قدرتی، محله بهارستان.  علاوه بر محله‌های درون‌شهری، می‌توان به چند مورد از منطقه‌های خارج شهر نوشهر هم اشاره کرد که موقعیت بسیار خوبی دارند:

خرید زمین در چلک نوشهر

منطقه زیبای چلک یکی از مناطق خوب نزدیک نوشهر است که موقعیت مناسبی برای خرید زمین در نوشهر را دارد.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در فاز 4 مهرشهر کرج با متری 20 میلیون

خرید زمین در سیسنگان نوشهر

سیسنگان واقع در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور است. این منطقه یک پارک جنگلی بزرگ و قدیمی دارد که به خاطر همین پارک، خرید زمین در سیسنگان نوشهر بسیار پرطرفدار است.

خرید زمین در ونوش نوشهر

منطقه ونوش در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر رویان و ۳۰ کیلومتری نوشهر واقع شده است. این منطقه از شرق به وازیوار، حسن‌آباد و رویان و از شمال به دریای خزر محدود می‌شود.

خرید زمین در لتینگان نوشهر

لتینگان در فاصله ۵ کیلومتری نوشهر و در انتهای کمربندی نوشهر – چالوس واقع شده است. لتینگان یکی از روستاهای خوب نوشهر است، که هم دارای زمین جنگلی و هم زمین ساحلی است و شهرک‌های بسیار مدرنی دارد.

خرید زمین در امیررود نوشهر

منطقه امیررود نوشهر متصل به منطقه لتینگان است و در فاصله حدود ۶ کیلومتری نوشهر قرار دارد.

خرید زمین در بندپی نوشهر

بندپی نوشهر یکی از بهترین مناطق نوشهر به شمار می‌رود و چند شهرک بسیار بزرگ دارد.

خرید زمین در مزگاه نوشهر

مزگاه در فاصله 8 کیلومتری نوشهر و بین روستاهای بندپی و چلک نوشهر واقع شده است. شهرک‌های خوبی مثل شهرک نوروزی و شهرک پاسارگاد در مزگاه واقع شده‌اند.

قیمت زمین در نوشهر

قیمت زمین در نوشهر با توجه به وسعت زیاد و تعداد بالای روستاها و موقعیت آنها بسیار متنوع است و با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به خرید زمین در نوشهر کنید. لازم به ذکر است که باید هدف و توان مالی خود را درنظر بگیرید و بعد از مشورت با مشاوران خبره اقدام کنید. اگر بودجه بالایی دارید بهتر است نسبت به خرید زمین در چلک، بندپی، چلندر، لتینگان، سیسنگان و ونوش اقدام کنید. اگر مایل به پرداخت هزینه کمتری هستید، نسبت به خرید زمین در نیرنگ، انارور، علی‌آباد عسگرخان و شمع جاران اقدام کنید. برای خرید زمین ارزان در نوشهر بهتر است سری به مناطق تازه‌آباد، خیرسر، موسی‌آباد و علی‌‍‌آباد میر بزنید. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های خرید زمین در نوشهر را از سایت ملکی دلتا بررسی می‌کنیم:

نوع ملک

متراژ (متر) قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

زمین مسکونی شهرکی

282 18,440,000

5,200,000,000

زمین مسکونی شهرکی

291 16,838,000

4,900,000,000

زمین مسکونی روستایی

325 4,615,000

1,500,000,000

زمین مسکونی شهرکی

420 26,190,000

11,000,000,000

زمین مسکونی روستایی

235 4,255,000

1,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…