محله هاشمی تهران کجاست؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چنانچه قصد خرید یا اجاره ملک با بودجه محدود را دارید محله هاشمی با وجود امکانات و دسترسی به سایر محله‌ها، گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌رود.
هاشمی محله پر رفت و آمد

محله هاشمی یک خیابان در منطقه 9 شهرداری تهران است که جزو محله‌های قدیمی پایتخت محسوب می‌شود. این محله از شمال با خیابان هاشمی، از شرق با خیابان جیحون و خیابان کمیل، از جنوب با خیابان هرمزان و از غرب با خیابان نوری نیارکی و بزرگراه یادگار امام منتهی می‌شود.

محله هاشمی با محله‌هایی همچون جی، جیحون، دستغیب، هفت چنار، کارون و … همسایگی دارد. این محله اغلب امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی، دولتی و … را برای ساکنان خود فراهم کرده است اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است که تردد شما برای هر نقطه به پایتخت را آسان می‌کند.چنانچه قصد اجاره یا خرید آپارتمان در هاشمی را دارید تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

قیمت آپارتمان درخیابان هاشمی

قیمت خانه در این محله مانند سایر محله‌ها با توجه به عوامل مختلفی از جمله متراژ، قدمت بنا و موقعیت جغرافیایی متغیر است. اما می‌توان گفت که این محله به دلیل وجود خانه با متراژ‌های پایین و همچنین طولانی بودن خیابان هاشمی، تنوع ملکی بسیاری دارد به گونه‌ای که با حداقل بودجه می‌توانید در این محله ساکن شوید. اما از سوی دیگر خانه‌ها با متراژ بالا از قیمت بالایی در این منطقه برخوردار هستند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی با بودجه کم

 

محله هاشمی

دسترسی به محله هاشمی

رفت و آمد به این محله با وجود تعداد بالای ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌ بسیار راحت است. بزرگراه یادگار امام و بزرگراه نواب بهترین مسیرهای دسترسی به خیابان هاشمی به شمار می‌روند. از طریق بزرگراه یادگار امام نیز می‌توان به خیابان‌های طرشت، ستارخان، مرزداران و سعادت‌آباد دسترسی پیدا کرد و از بزرگراه نواب نیز به محله‌هایی مانند جوادیه، محله خزانه، محله فلاح و محلاتی چون محله ونک و محله گیشا دسترسی داشت.

امکانات محله هاشمی

پارک‌های فراوانی در این محله وجود دارند از جمله بوستان زنبق، بوستان ناظمی، بوستان هفت چنار و بوستان شهدا که برآب و هوای این محله تاثیر دارند. از سوی دیگر بیشتر خیابان‌های این محله از امکانات رفاهی خوبی برخوردارند.  مراکز خرید متنوع و همچنین مراکز درمانی مانند بیمارستان آزادی در این محله قرار دارند.

مطالعه بیشتر : «قیمت 6 منطقه محبوب در تهران»

یک نظر

  1. ابن بابویه| خرید آپارتمان|

    29 تیر 1401 در 4:20 ب.ظ

    […] بیشتر با نکات حقوقی و معاملاتی در زمینه املاک، مطلب «هاشمی، قدیمی‌ترین محله تهران» را مطالعه […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…