ایده دکوراسیون شیک و ارزان با دیوار آجری

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیوار آجری یک ایده جذاب و کاربردی برای تزیین فضاهای مختلف منزل است. در این مطلب با ایده‌های جالبی برای تزیین خانه با آجر دکوراتیو آشنا می‌شوید.
دکوراسیون منزل با دیوار آجری

دیوار آجری در دکوراسیون داخلی جذابیت خاصی ایجاد می‌کند و از این نظر بسیار مورد توجه است.  در این مطلب از دلتامگ به کاربردهای آجر دکوراتیو در فضاهای مختلف منزل می‌پردازیم.

دیوار آجری در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

دیوار آجری دکوراتیو، انتخابی شیک و پرطرفدار برای تزیین فضاهای مختلف منزل است. در فضای پذیرایی و اتاق خواب این مدل دیوار کاربرد بیشتری دارد. در ادامه به بررسی فضاهای مختلف برای تزیین با آجر دکوراتیو می‌پردازیم.

دکوراسیون منزل با دیوار آجری

تزیین دیوار پذیرایی

آجر دکوراتیو، بهترین متریال برای تزیین فضای پذیرایی و نشیمن است. می‌توانیم دیوار پشت تلویزیون یا شومینه را برای تزیین با آجر انتخاب کنیم. به جای آجر دکوراتیو می‌توانیم از دیوارپوش فومی یا کاغذ دیواری با طرح آجر استفاده کنیم و طرحی جذاب به دیوارهای خانه ببخشیم. آجر به راحتی با تمام وسایل چوبی و پارکت ست می‌شود و از این نظر انتخاب بسیار جذابی برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن است.

دیوار آجری اتاق خواب

دیوار پشت تخت اتاق خواب، محل مناسبی برای تزیین با آجر دکوراتیو است. آجر دکوراتیو در رنگ‌های مختلفی مانند آجری، سفید، سبز و … قابل اجرا است و لازم نیست به رنگ اصلی آجر خود را محدود کنید. همچنین آجر برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب جالبی است و جلوه دلنشینی به فضا می‌بخشد.

دکوراسیون منزل با دیوار آجری

می‌توانید با نصب شلف دیواری و تابلوهای دکوراتیو روی دیوار، زیبایی اتاق خواب خود را دوچندان کنید. استفاده از لامپ‌های نئون و چراغ‌های خطی هم برای این فضا بسیار جالب است.

تزیین دیوار آشپزخانه

دیوار آشپزخانه معمولاً با آجر یا سنگ مصنوعی پوشیده می‌شود. اما آجر دکوراتیو هم انتخاب خوبی برای این فضا است. آجر حس گرما و صمیمیت خاصی دارد و استفاده از آن در فضای خانوادگی و جذاب آشپزخانه ایده خوبی است.

مطلب پیشنهادی:  مزایای سقف متحرک استخر

انواع متریال‌های مقاوم به رطوبت را می‌توانیم با ظاهر آجر در آشپزخانه به کار ببریم. دیوار پشت سینک و بین کابینت‌ها محل مناسبی برای تزیین با آجر است. همچنین می‌توانید یک دیوار آجری با قفسه‌بندی زیبا در آشپزخانه شیک خود داشته باشید.

دکوراسیون منزل با دیوار آجری

تزیین دیوار ناهارخوری

دیوار آجری ناهارخوری جلوه‌ای جذاب به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد و می‌تواند نوعی تفکیک فضایی در خانه‌های مستطیلی باشد. رنگ گرم آجر با نورپردازی ملایم و زیبا، فضایی رمانتیک برای صرف غذا ایجاد می‌کند و از این نظر بسیار پرطرفدار است. می‌توانید با انتخاب یک دست میز ناهارخوری چوبی زیبا و تزیین دیوار آجری با تابلوهای دکوراتیو، زیبایی فضای ناهارخوری خود را دوچندان کنید.

دکوراسیون منزل با دیوار آجری

تزیین دیوار ورودی و راه‌پله

آجر دکوراتیو متریال جالبی برای تزیین دیوار ورودی و راه‌پله است. با استفاده از این متریال جذاب می‌توانید یک دیوار گالری در راهرو ورودی یا راه‌پله منزل خود داشته باشید. تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس‌های زیبا روی دیوار آجری جلوه شیک و باشکوهی ایجاد می‌کنند. همچنین می‌توانید با انتخاب یک مدل آینه کنسول شیک و استفاده از تجهیزات نورپردازی مناسب، فضای ورودی خود را شیک و دعوتگرا جلوه دهید.

دکوراسیون منزل با دیوار آجری

سخن پایانی

دیوار آجری یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون داخلی خانه‌های ویلایی و آپارتمانی است. این مدل دیوار در فضاهای بزرگ و کوچک کاربرد دارد و می‌توانید با استفاده از متریال‌های متنوعی آن را اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…