۵ مدل آشپزخانه جزیره ای کوچک و زیبا

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جزیره المانی شیک و کاربردی در آشپزخانه‌های مدرن است. در این مطلب با ۵ مدل آشپزخانه جزیره ای شیک و زیبا برای خانه‌های کوچک آشنا می‌شوید.
آشپزخانه جزیره ای کوچک

تصور عموم بر آن است که آشپزخانه جزیره ای فقط در خانه‌های بزرگ قابل اجرا است. در حالی که در خانه‌های کوچک هم می‌توانیم این المان را داشته باشیم. در ادامه این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های جزیره آشپزخانه کوچک آشنا می‌شوید.

زیباترین مدل‌های آشپزخانه جزیره‌ ای کوچک

جزیره آشپزخانه یک المان شیک و زیبا است که به زیبایی هر چه بیشتر خانه کمک می‌کند. در فضاهای کوچک دست ما برای طراحی آشپزخانه جزیره چندان باز نیست و بهتر است طرح‌های ساده‌تر را انتخاب کنیم. همچنین می‌توانیم با تعبیه کشو و قفسه در جزیره، کارایی آشپزخانه را تا حد خوبی افزایش دهیم.

آشپزخانه جزیره ای ساده

جزیره آشپزخانه ساده

طراحی این مدل جزیره شبیه به یک میز است که می‌توانیم از آن تحت عنوان میز ناهارخوری استفاده کنیم و یا صرفاً فضای کار آشپزخانه را توسعه ببخشیم. این مدل جزیره برای آشپزخانه بدون اپن گزینه خوب و کم‌هزینه‌ای است. شما می‌توانید میزهای قدیمی را رنگ‌آمیزی و ترمیم کرده و به این ترتیب جزیره آشپزخانه شیک و زیبایی داشته باشید.

جزیره آشپزخانه متحرک

این مدل آشپزخانه جزیره ای امکانات بسیار جالبی را در دکوراسیون داخلی منزل فراهم می‌کند. چرخ‌های زیر جزیره، امکان جابجایی آن را فراهم کرده و در مواقع نیاز فضا را بازتر می‌کنند.

به این ترتیب می‌توانید جزیره را در هر مکان مورد نیاز خود قرار دهید و از فضا بهترین استفاده را داشته باشید. حتی در برخی از موارد، جزیره آشپزخانه طراحی بسیار ظریفی دارد و می‌توان از آن به عنوان میز سرو غذا در پذیرایی منزل استفاده کرد.

آشپزخانه جزیره ای متحرک

جزیره آشپزخانه با قفسه ماکروفر

جزیره آشپزخانه در فضاهای کوچک باید در خدمت تکمیل فضا و استفاده بهینه از آن باشد. می‌توانیم یک قفسه از جزیره را به ماکروفر یا فر برقی اختصاص دهیم و به این شکل استفاده بهتری از فضا داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی:  میز تلویزیون دیواری؛ ۶ مدل جدید و زیبا

همچنین می‌توانیم با تعبیه کشو و قفسه زیاد، فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی لوازم و مواد غذایی داشته باشیم. استفاده از کشوهای وسیع و مجیک کرنر در جزیره آشپزخانه، کارایی فضا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

آشپزخانه جزیره ای با قفسه ماکروفر

جزیره آشپزخانه چندمنظوره

این مدل آشپزخانه جزیره ای برای خانه‌های کوچک بهترین انتخاب است و به بهینه‌سازی فضا کمک می‌کند. جزیره چندمنظوره در طرح‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شود. هنگام طراحی باید نیازها و اولویت‌های خود را مد نظر داشته باشید تا آشپزخانه شما کاملاً شخصی‌سازی شده و مطابق با خواسته‌های شما باشد.

از تعبیه میزهای کشویی و توسعه دادن میز کار گرفته تا سینک و اجاق گاز مخفی، همه به کارایی بیشتر فضای آشپزخانه کمک کرده و باعث می‌شوند استفاده مطلوبی از فضا داشته باشیم.

آشپزخانه جزیره ای چندمنظوره

جزیره آشپزخانه مینیمال با سینک ظرفشویی

این مدل جزیره آشپزخانه با طراحی ساده خود، فضا را خلوت و زیبا نشان می‌دهد. انواع سینک ظرفشویی گرانیتی، استیل، سرامیکی روکار و توکار روی جزیره آشپزخانه قابل اجرا است. می‌توانید با نصب چراغ آویز و لوستر آشپزخانه، زیبایی این فضا را دوچندان کنید.

آشپزخانه جزیره ای مینیمال با سینک ظرفشویی

سخن پایانی

آشپزخانه جزیره ای نه تنها در خانه‌های بزرگ، بلکه در خانه‌های کوچک نیز می‌تواند کاربرد بسیار خوبی داشته و به بهینه‌سازی فضا کمک کند. تعبیه قفسه، کابینت و کشو در جزیره آشپزخانه، فضای ذخیره‌سازی را افزایش داده و کمبودهای فضا را تا حد مطلوبی جبران می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 511

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

زیباترین مدل‌های کاغذ دیواری برای اتاق خواب کودک

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی یکی از راه‌های مؤثر برای تغییر فضا است. انتخاب م…