چند ترفند برای گران دیده شدن لباس‌ های ارزان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از سوالاتی که شاید ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند آن است که چگونه لباس‌هایی که قیمت ارزانی دارند را جوری ست کنند که گران‌تر دیده شود؟
گران دیده شدن لباس‌

گران دیده شدن لباس‌ خواسته بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌هاست. تصور خیلی‌ از افراد آن است که حتماً باید لباس‌های گران‌قیمت بخرند تا استایلی شیک و لوکس داشته باشند. مطمئناً نداشتن محدودیت از بابت پرداخت هزینه، دست شما را باز گذاشته تا بهترین‌ها را تهیه کنند؛ اما همیشه این تنها راه ممکن نیست. گاهی با هزینه‌های کم و لباس‌های ارزان هم می‌توانید شیک باشید و استایلی گران‌قیمت را برای خودتان آماده کنید. همراه دلتامگ باشید.

گران دیده شدن لباس‌

ترفندهای کوچکی وجود دارد که می‌تواند استایل شما را به یک تیپ گران‌قیمت تبدیل کند.

برای گران دیده شدن لباس‌ از کمربند استفاده کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای گران دیده شدن لباس خود می‌توانید انجام دهید آن است که کمربند را به انواع لباس‌های خود مثل دامن، شلوار و مانتو اضافه کنید. خیلی از کمربندها اگرچه ظاهری کلاسیک دارد اما می‌تواند برای یک لباس معجزه کند.

برای مثال پیراهنی که پوشیده‌اید  اگر کمر آزادی دارد را با کمربند زیبایی ست کنید. پارچه‌های آویزان می‌تواند ظاهر شما را نامرتب نشان دهد. با انجام این نکته‌ ساده هنگام پوشیدن پیراهن و مانتو، می‌توانید ظاهر زیباتری داشته باشید.

گران دیده شدن لباس‌ با استفاده از زنگ‌های مونوکروم یا لباس‌های تمام مشکی

برای داشتن یک استایل شیک و منحصربه‌فرد از استایل تمام سیاه یا تمام سفید استفاده کنید. این کار می‌تواند به ایجاد یک تیپ ساده و باکیفیت به شما کمک می‌کند.

استفاده از لباس‌های تمام مشکی اندام شما را کشیده‌تر نشان داده و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن ظاهر گران‌قیمت و گران دیده شدن لباس‌ است. همچنین اگر بودجه خود را برای خرید لباس تمام سیاه یا سفید صرف کنید، امکان ترکیب آن با رنگ‌های دیگر نیز وجود دارد. البته توجه به این نکته مهم است که زمانی که قطعات مشکی را با هم ترکیب می‌کنید، یکی محوتر از دیگری نباشد. چون این کار ممکن است یک‌تکه را نسبت به بقیه‌ تکه‌ها قدیمی‌تر و کهنه‌تر نشان داده و یک‌دستی استایل شما را بر هم بزند.

مطلب پیشنهادی:  از بین بردن موهای پشت لب با مواد گیاهی+ویدیو

 اتوکردن و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها

 اتوکردن و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها

هرگز اتوکردن لباس خودتان را پشت‌گوش نیندازید. ممکن است اتوکردن لباس‌ها کمی زمان شما بگیرد؛ اما ارزشش را دارد و باعث گران دیده شدن لباس‌ می‌شود. برای رفتن به هر مکانی چه محل کار یا حتی دانشگاه، از شب قبل لباس‌هایی که می‌خواهید بپوشید را از کمد بیرون آورده و اتوی آن را چک کنید؛ زیرا هر برجستگی و چروکی می‌تواند هر چیزی را ارزان‌تر کند.

بنابراین، اتوکردن لباس‌ها می‌تواند کیفیت بهتری به استایل شما بده؛  اما بسیاری از مواد مصنوعی را نمی‌توان به‌راحتی اتو کرد. در این موارد استفاده از اتوبخار خانگی یا بردن لباس‌ها به خشک‌شویی بهترین گزینه است.

نقص‌های کوچک را به‌سرعت رفع کنید

اگر لباس‌های شما دچار آسیب شده‌اند، حتماً دراسرع‌وقت به آن‌ها رسیدگی کرده و کار تعمیر لباس‌ها را به تعویق نیندازید. این مشکلات کوچک می‌تواند ظاهر شما را آشفته نشان دهد؛ اما رفع آن‌ها و رسیدگی به لباس‌های قدیمی یکی از راه‌های بسیار مفید برای گران نشان‌دادن لباس‌های ارزان است.

نقص‌های کوچک را به‌سرعت رفع کنید

به‌عنوان‌مثال اگر یکی از دکمه‌های لباس شما افتاد، آن را در اولین فرصت دوباره دوخته یا اگر نخ اضافی‌ای از لباس شما آویزان است، با یک قیچی آن را ببرید.

همچنین اگر درز لباس یا زیپی باز شده است آن را با یک نخ به رنگ مشابه، دوباره به هم بدوزید. دقت‌کردن به تمام این جزئیات کوچک، بسیار مهم است و خیلی وقت‌ها بعد از انجام همین کارهای ساده متوجه تغییرات بزرگ و شدت اثرگذاری آن‌ها می‌شویم؛ بنابراین یکی از کارهای مهم برای گران دیده‌شدن لباس رسیدگی به آن‌ها و رفع مشکلات جزئی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…