از بین بردن موهای پشت لب با مواد گیاهی+ویدیو

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روش‌های مختلفی وجود دارد که برای ازبین‌بردن موهای زائد مناسب هستند. روش‌هایی مانند بندانداختن، استفاده از موم، لیزر و... اما جالب است بدانید علاوه بر این‌ها مواد گیاهی بسیاری نیز وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

از بین بردن موهای پشت لب با روش‌های خانگی از جمله کارهای راحت و بدون دردسر است. موهای زائد ممکن است در قسمت‌های مختلفی از بدن رشد کنند. رویش مو در پشت لب خانم‌ها و آقایان یک امر طبیعی است؛ اما ممکن است افراد دوست داشته باشند که آن‌ها را از بین ببردند. همراه دلتامگ باشید.

از بین بردن موهای پشت لب با روش‌های خانگی

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای پشت لب وجود دارد که شما می‌توانید در خانه از آن‌ها استفاده کنید.

ماسک زردچوبه و شیر

اولین مورد ماسک زردچوبه و شیر است. زردچوبه دارای فواید بسیار زیادی است. از جمله این فواید می‌توان به پیشگیری از سرطان و درمان افسردگی اشاره کرد. زردچوبه نه‌تنها می‌تواند پوست را کاملاً پاک‌سازی کند؛ بلکه ترکیب آن با شیر می‌تواند رشد موهای زائد را متوقف کند. برای تهیه این ماسک لازم است یک قاشق شیر و زردچوبه را با هم ترکیب کرده تا خمیری یک‌‌شکل به دست آید.

سپس خمیر را به‌آرامی پشت لبتان بزنید و اجازه دهید خشک شود. در نهایت پوست خودتان را با آب ولرم بشورید. چند روز پشت‌هم از این ماسک استفاده کنید تا نتیجه موردنظر را بگیرید.

ماسک زردچوبه و سفیده تخم‌مرغ راهی برای از بین بردن موهای پشت لب

ماسک سفیده تخم‌مرغ و زردچوبه می‌تواند یک راهکار موثر برای از بین بردن موهای پشت لب باشد. ضمن اینکه این ترکیب می‌تواند پوست را سفت و محکم کند. همچنین این ماسک راهکاری عالی برای از بین جوش‌های سرسفید است.

برای تهیه این ماسک لازم است یک قاشق غذاخوری از زردچوبه را به سفیده‌ تخم‌مرغ اضافه کرده و خوب ترکیب کنید. حالا این ماسک را روی پشت لبتان بمالید. اجازه دهید یک ساعت این ماسک پشت لبتان باقی بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. این کار را باید هفته‌ای چهار بار انجام دهید تا نتیجه مدنظر را ببینید.

ماسک سیب‌زمینی و عدس

ماسک سیب‌زمینی و عدس

 

ترکیب سیب‌زمینی و عدس می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای از بین بردن موهای پشت لب شما باشد. سیب‌زمینی عامل روشن‌کننده‌ پوست است. برای تهیه این ماسک لازم است یک عدد سیب‌زمینی را پوست گرفته و آن را به همراه عدس در آب بریزید و اجازه دهید تا چند دقیقه بماند. در نهایت آب آن را جدا کرده و سپس سیب‌زمینی و عدس را به‌خوبی مخلوط کنید. حالا اجازه دهید این ماسک به مدت 1 ساعت پشت لبتان باشد.

مطلب پیشنهادی:  خواص دانه چیا برای زیبایی پوستتان مثل یک معجزه است

رفع موهای پشت لب با مخلوط موز و جو دوسر

موز و جوی دو سر یک ترکیب عالی و بسیار مؤثر برای ازبین‌بردن موهای زائد شماست. برای تهیه این ماسک خانگی باید یک عدد موز را با جو دو سر ترکیب کنید. حالا ترکیب به‌دست‌آمده را با یک حرکت دورانی پشت لب‌هایتان پخش کنید. این حرکت را به مدت 15 دقیقه ادامه داده و سپس ماسک را بشویید.

از بین بردن موهای پشت لب با ماسک پاپایا

از بین بردن موهای پشت لب با ماسک پاپایا

پاپایا به کمک ترکیباتی که دارد می‌تواند رشد موهای شما را مهار کرده و فولیکول‌های مو را جدا کند. در ضمن پاپایا برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار مناسب است. برای تهیه این ماسک لازم است در ابتدا پاپایا را له کرده و در نهایت زردچوبه را به آن اضافه کنید و خمیر تهیه شده را روی موهای زائد خود بگذارید. حالا اجازه دهید این ماسک روی پوستتان ماند و سپس آن را بشویید.

ماسک زردچوبه، ماست و آرد نخود

زردچوبه همواره با ماست و آرد نخود کمک می‌کند از شر موهای زائد پشت لب خلاص شوید. همچنین ماست حساسیت پوست را کم می‌‌کند. برای تهیه این ماسک لازم است دو قاشق غذاخوری از هر ماده را با هم ترکیب کرده و خمیری را تهیه کنید. حالا آن را 15 دقیقه روی پوستتان نگهداری کنید و سپس بشورید.

سخن آخر

همان‌طور که بیان کردیم از بین بردن موهای پشت لب روش‌های بسیار زیادی دارد که افراد می‌توانند از هر کدام از آن‌ها استفاده کنند. در این مطلب ما به از بین بردن موهای پشت لب با روش‌های خانگی و به کمک مواد کاملا در دسترس پرداخته‌ایم که شما می‌توانید با استفاده از هر کدام از آن‌ها زیبایی خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…