این ۶ مدل مبل چوبی، هرگز از مد نمی‌افتند!

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
با انتخاب یک دست مبل چوبی که به راحتی با وسایل منزل ست می‌شود و هیچ گاه از مد نمی‌افتد، می‌توانید خانه‌ای همیشه شیک و زیبا داشته باشید.
مدل مبل چوبی

مبلمان چوبی، انتخابی جذاب برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی است. چوب متریالی طبیعی و گرمابخش است و از این نظر طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب از دلتامگ با ۶ مدل مبل چوبی آشنا می‌شوید که برای تمام زمان‌ها مناسب هستند و هرگز از مد نمی‌افتند.

۶ مدل مبل چوبی برای تمام زمان‌ها

چوب در دکوراسیون منزل کاربرد بسیاری دارد. مبلمان و اثاثیه چوبی، زیبایی بی‌نظیری به دکوراسیون منزل می‌بخشند. استفاده از چوب برای پوشش دیوار و کف ایده بسیار خوبی است. در کنار آن می‌توانیم با انتخاب یک ست مبل چوبی زیبا، خانه خود را همیشه زیبا و شیک جلوه دهیم.

مدل مبل چوبی

مبل راحتی اسکاندیناوی

سبک اسکاندیناوی به سادگی آن مشهور است. وجود لکه‌های رنگی در زمینه تک رنگ، مشخصه‌ی بارز این سبک دکوراسیون منزل است. مبل راحتی چوبی مدل اسکاندیناوی برای خانه‌های مدرن انتخابی بسیار جذاب است. می‌توانید با انتخاب یک میز جلو مبلی ظریف و زیبا، به جذابیت هر چه بیشتر فضای نشیمن و پذیرایی خود کمک کنید.

مبل راحتی مینیمال

در سبک مینیمال، هیچ گونه تزییناتی دیده نمی‌شود و تمام لوازم و مبلمان در ساده‌ترین حالت ممکن خود هستند. مبل چوبی مینیمال دارای دسته‌ها و پایه ظریفی است که هیچ گونه تزییناتی ندارد. پشتی و کف این مدل مبل با یک پارچه ساده و عموماً به رنگ‌های خنثی پوشانده می‌شود. دقت کنید که سایر المان‌های موجود در منزل شما نیز باید به همین ترتیب ساده و بدون تزئینات اضافی باشند تا خانه مینیمال شیک و زیبایی داشته باشید.

مدل مبل چوبی

مبل راحتی مدرن

مبل راحتی مدرن همانند مبل مینیمال بدون تزیینات خاصی طراحی می‌شود. با این تفاوت که در طراحی این مدل مبل، شاهد خطوط افقی مستقیم هستیم و خطوط منحنی کمتر دیده می‌شود. پارچه مورد استفاده برای ساخت مبل مدرن، اغلب ساده و به رنگ‌های خنثی است.

با انتخاب یک میز جلو مبلی ساده، می‌توانیم دکوراسیون مدرن و زیبایی داشته باشیم. دقت کنید که رنگ مبلمان باید با توجه به رنگ دیوارها و پرده‌ها انتخاب شود تا زیبایی آن دو چندان شود. همچنین می‌توانیم یک یا دو قطعه با پارچه یا طراحی متفاوت به عنوان مبل میزبان در نشیمن خود قرار داده و به این شکل تنوع خوبی ایجاد کنیم.

مدل مبل چوبی

مبل ویکتوریایی

مبل چوبی ویکتوریایی یا کلاسیک، یکی از زیباترین مدل‌های مبلمان است. تزئینات ظریف چوبی این مدل مبل باعث شده است که در خانه‌های لوکس کاربرد زیادی داشته باشد. می‌توانید با انتخاب یک فرش زیبای ایرانی با زمینه لاکی و پرده‌های حریر، زیبایی را به خانه خود بیاورید. این مدل مبل روی پارکت نیز بسیار زیبا دیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل مبل کلاسیک که هرگز از مد نمی‌افتند!

مدل مبل چوبی

مبل حصیری

مبل حصیری یکی دیگر از انواع مبلمان راحتی است که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد. این مدل مبل به راحتی با لوازم چوبی منزل ست می‌شود و به خاطر ظرافت، سبکی وزن و تطبیق‌پذیری بسیار، طرفداران بسیاری دارد. می‌توانید در قسمت نشیمن و پشتی مبل از انواع بالشتک‌های رنگی و زیبا استفاده کنید و به زیبایی و راحتی این مدل مبل بیفزایید.

مدل مبل چوبی

مبل میدسنچری

این مدل مبل چوبی بسیار راحت است و از این نظر مورد توجه طراحان قرار گرفته است. انتخاب پارچه مبلمان در اینجا اهمیت بسیاری دارد. پارچه‌های رنگ روشن برای سبک دکوراسیون میدسنچری بهترین انتخاب هستند و به زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل کمک می‌کنند.

مدل مبل چوبی

نکات انتخاب مبل چوبی برای دکوراسیون منزل

هنگام انتخاب مبل چوبی باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • توجه به سبک دکوراسیون داخلی
  • توجه به کیفیت چوب مبلمان
  • توجه به رنگ چوب مبلمان
  • توجه به ابعاد و میزان ظرافت مبلمان (باید با متراژ فضا هماهنگ بوده و زیاد جاگیر نباشد.)
  • توجه به کیفیت، طرح و رنگ پارچه مبل
  • توجه به کیفیت تشک مبل
  • راحتی مبلمان و ارگونومی آن

سخن پایانی

مبل چوبی یکی از زیباترین قطعات اثاثیه است که در دکوراسیون منزل کاربرد دارد. انواع مدل‌های مبلمان چوبی را می‌توانیم بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل انتخاب کنیم. ایجاد هماهنگی بین اجزای دکوراسیون داخلی منزل، بیشترین اهمیت را دارد. با انتخاب یک دست مبلمان که به راحتی با وسایل منزل ست می‌شود و هرگز از مد نمی‌افتد، خانه‌ای همیشه شیک و زیبا خواهید داشت.

تعداد کلمات مطلب: 665

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان تابلو با توجه به سبک دکوراسیون خانه

برای چیدمان تابلو به بهترین و شیک‌ترین شکل، باید به نکات مختلفی توجه کرد. مهمترین نکته، هم…