محله شهرزیبا؛ بهترین گزینه برای خرید آپارتمان

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای زندگی در محله سرسبز شهرزیبا و پیدا کردن خانه با قیمت مناسب‌ کافی است که سری به سایت ملکی دلتا بزنید.
محله شهر زیبا

با گسترش شهرنشینی و شلوغی کوچه و خیابان‌ها در پایتخت، بیشتر افراد به دنبال زندگی در محله‌ای هستند که همچنان حال‌ و هوای تهران قدیم را داشته باشد . محله شهرزیبا تهران یکی از قدیمی‌ترین محله‌های پایتخت است که در کنار آب‌ و هوای خوب و دسترسی عالی، قیمت خرید آپارتمان در شهرزیبا، بسیار مناسب است. به همین دلیل است بسیاری از افراد که قصد خرید خانه در تهران را دارند، بازدید از این محله را از دست نمی‌دهند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله و اینکه شهرزیبا کدام منطقه تهران است؟ تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید خانه در تهران

محله شهرزیبا تهران کجاست؟

محله شهرزیبا در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری قرار دارد که قدمت آن به بیش از 40 سال می‌رسد. شما با گذر از این محله بیشتر شاهد بافت سنتی ساختمان‌ها هستید، البته آپارتمان‌های نوساز بسیاری نیز در این محله ساخته شده‌اند. این محله از شمال به محله شهران، از جنوب به بلوار فردوس، از شرق به محله جنت آباد و از غرب به دهکده المپیک متصل می‌شود. یکی از دلایلی که باعث شناخته شدن این محله در بین ساکنان تهران شده، بازار سنگ تهران است که در انتهای بلوار حکیم غرب، قرار دارد.

مهم‌ترین خیابان‌های محله شهرزیبا مربوط به بلوار جوانمردان، بلوار آلاله، خیابان سوره، خیابان عدالت، خیابان شربیانی، خیابان نیلوفر،خیابان آیت الله کاشانی می‌شود. بلوار تعاون از معروف‌ترین بلوارهای شهرزیبا است که به تازگی نام آن به بلوار جوانمردان تغییر یافته است و از میدان شهرزیبا شروع و تا بزرگراه حکیم، بلوار الهام در بلوار فردوس ادامه دارد. مهم‌ترین نقش این بلوار این است که محله‌های سازمان آب و شهرزیبا را از اندیشه شمالی جدا کرده است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این بلوار ممکن است قیمت آپارتمان در بلوار تعاون بالاتر از دیگر مناطق باشد.

خرید آپارتمان در شهر زیبا

دسترسی به محله

اگر قصد دسترسی به شهرزیبا از طریق مترو را دارید باید بگوییم که ایستگاهی به همین نام در این محله تاسیس شده ولی هنوز بهره‌برداری نشده است؛ به همین خاطر می‌توانید از ایستگاه‌های مترویی که در نزدیکی محله واقع شده‌اند استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله ایستگاه مترو صادقیه است. برای رسیدن به ایستگاه مترو صادقیه، تاکسی‌های خط در میدان اصلی محله (در خیابان شهدای کن) تا مترو صادقیه می‌روند. محله شهرزیبا در کنار اتوبان حکیم و آبشناسان قرار گرفته که دو بزرگراه پر تردد در شهر تهران محسوب می‌شوند. این دو بزرگراه دسترسی عالی به این محله دنج را فراهم می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  4 مورد از بهترین پارک های اسلامشهر+ آدرس

مراکز درمانی محله

برجسته‌ترین مرکز درمانی که در میدان شهرزیبا قرار گرفته، درمانگاه شبانه‌روزی این محله است. باقی مراکز درمانی شهرزیبا، درمانگاه شبانه‌روزی حیات، بیمارستان پیامبران، بیمارستان ابن سینا، بیمارستان‌های فوق تخصصی امید و بیمارستان عرفان نیایش هستند.

مراکز تجاری محله شهرزیبا

در داخل محله شهرزیبا مرکز تجاری وجود ندارد، ولی در نزدیکی این محله مراکز تجاری زیادی وجود دارد از جمله مرکز خرید اترک، بازارچه قدیمی، مرکز خرید سمرقند و فروشگاه‌های هایپر و شهروند.

مراکز تفریحی و بوستان‌ها

محله شهرزیبا آب و هوای تمیز و خوبی دارد. بوستان‌ها و پارک‌های زیادی هم در این محله ساخته شده از جمله پارک جوانمردان، پارک سرو، مجموعه تفریحی ارم، پارک امیرکبیر، پارک کودک، سرو، پارک مخابرات، هخامنش، مبعث، شاداب، پنج تن و پارک بهمنی نژاد.

محله شهر زیبا

قیمت خرید آپارتمان در شهرزیبا تهران

شهرزیبا یکی از مناطق خوب و خوش آب و هوای غرب تهران است و انتظار می‌رود که قیمت خانه در این محدوده بالاتر از مناطق همسایه  این محله باشد. با توجه به امکانات رفاهی و دسترسی عالی، قیمت خانه در این محدوده مناسب است. در حال حاضر قیمت زمین در شهرزیبای تهران، بین 50 تا 90 میلیون متغیر است و شما می‌توانید با بودجه بسیار مناسب در این محدوده صاحب خانه شوید. برای مثال قیمت آپارتمان 110 متری در خیابان آلاله شهرزیبا، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان است. در زیر نمونه ای از قیمت خرید آپارتمان در شهرزیبا آمده است:

متراژ

سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت خرید (تومان)

۵۴

۱۳۹۰ ۲۷٬۷۷۷٬۰۰۰

۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

۱۳۷

۱۳۸۵ ۵۷٬۲۹۹٬۰۰۰

۷٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «شهر زیبا، محله‌ای با آب و هوای عالی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

جدیدترین قیمت آپارتمان در محله سوهانک تهران

سوهانک یکی از محله‌های قدیمی پایتخت محسوب می‌شود که در منطقه یک شهرداری واقع شده است. از م…