کم هزینه‌ترین راه برای نو کردن دکور آشپزخانه

4
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای کابینت‌های قدیمی یا تکراری، برچسب کابینت، راه‌حل سریع و کم‌هزینه است.
کم هزینه‌ترین راه برای نو کردن دکور آشپزخانه

تعویض و خرید کابینت نو، هزینه زیادی دارد و معمولا وقت زیادی هم می‌گیرد. ولی شما می‌توانید با خرید برچسب و کمی دقت و حوصله، به راحتی کابینت‌های قدیمی را تغییر دهید. در این مطلب از دلتامگ به معرفی انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه می‌پردازیم.

انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه

این برچسب‌ها یک ورقه از جنس پلاستیک (پی وی سی) هستند که به‌صورت رولی فروخته می‌شوند. برچسب کابینت معمولا به عرض ۶۰ سانتی‌متر و در بعضی مدل‌ها با عرض ۹۰ سانتی‌متر است. این برچسب‌ها را می‌توان به راحتی و بعد از جدا کردن کاغذ روی چسب، به کابینت چسباند.

طرح‌های برچسب کابینت زیبا

برچسب کابینت، با طرح‌های شیک و متنوعی تولید شده است. این طرح‌ها هرکدام شبیه یکی از متریال‌های طبیعی یا به‌صورت تک‌رنگ هستند. شما می‌توانید برای کابینت خود، از طرح و مدلی که هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه شما است، استفاده کنید.

برچسب کابینت طرح سنگ از انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه

یک مدل برچسب زیبا و شیک، طرح سنگ است. این برچسب‌ها دارای رنگ‌های مختلف و شبیه سنگ‌های رگه‌دار است. برچسب کابینت طرح سنگ را بیشتر برای روی صفحه کابینت به‌کار می‌برند. این برچسب مخصوصا برای روی کانتر آشپزخانه، انتخاب خیلی خوبی است.

انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه

برچسب کابینت طرح چوب

این مدل برچسب، به رنگ‌های چوبی از کرمی و عسلی تا قهوه‌ای سوخته وجود دارد. برچسب طرح چوب، رنگ‌های گرمی دارد و بهتر است در کنار رنگ‌های سرد و خنثی به‌کار رود. این مدل برچسب برای آشپزخانه‌هایی با کف، دیوار و کاشی بین کابینتی به رنگ‌های سفید، طوسی و رنگ‌های سرد، عالی است.

مطلب پیشنهادی:  تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید

برچسب کابینت رنگی

این طرح برچسب، متداول‌ترین مدل برچسب است. این برچسب‌ها، رنگ‌های مختلفی از سفید، کرمی، طوسی تا زرد و آبی و قرمز دارند. شما می‌توانید رنگ‌های کمرنگ یا خنثی این برچسب‌ها را به‌صورت تکی روی کابینت‌ها بچسبانید. علاوه بر این، رنگ‌های روشن و خنثی را می‌توان در کنار رنگ‌های دیگر به‌صورت دو رنگ استفاده کرد.

انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه

برچسب کابینت براق از انواع برچسب برای کابینت آشپزخانه

این مدل برچسب، ظاهری براق شبیه کابینت هایگلاس دارد. برچسب براق، در مدل‌های مختلف طرح سنگ، طرح چوب یا تک رنگ و ساده وجود دارد. رنگ‌های روشن برچسب براق، برای کابینت‌های آشپزخانه کوچک، انتخابی هوشمندانه است. چون این رنگ آشپزخانه‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

اگر کاشی بین کابینتی شما از جنس آلومینیومی، استیل یا شیشه‌ای و براق است، برچسب کابینت را براق انتخاب نکنید. چون تعادل بصری را در آشپزخانه به هم می‌زند و سطوح براق زیادی خواهید داشت.

برچسب کابینت مات

این مدل برچسب‌ها، شبیه سطح کابینت ام‌دی‌اف هستند. برچسب کابینت مات هم در مدل‌های متنوعی مانند طرح چوب، تک رنگ یا بافت‌دار وجود دارد. ولی برچسب‌های طرح سنگ معمولا فقط به‌صورت براق هستند. برچسب مات در صورتی که بدون بافت باشد، خوب و راحت تمیز می‌شود.

برچسب کابینت مات

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    18 مهر 1401 در 10:17 ب.ظ

  2. ناشناس

    19 مهر 1401 در 10:45 ق.ظ

  3. ناشناس

    25 مهر 1401 در 7:12 ق.ظ

  4. ناشناس

    5 آبان 1401 در 12:40 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…