خرید ویلا در چمستان با متری 7 میلیون

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به دنبال خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور با قیمت مناسب هستید، چمستان انتخاب خوبی است.
ویلا در چمستان

شهر چمستان بین نور و آمل واقع شده و مقصد گردشگری بسیاری از افراد به خصوص پایتخت‌نشینان است. خرید ویلا در چمستان به دلیل جدیدترین و به روزترین آگهی‌های خرید و فروش ویلا و زمین در این شهر بسیار راحت است. هنگام خرید ویلا در چمستان موقعیت محله، دسترسی به جاده و مراکز خرید و از همه مهم‌تر امنیت آن را در نظر بگیرید.

خرید ویلا در شمال

چمستان کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

چمستان، مرکز بخش چمستان در شهرستان نور است؛ که در استان مازندران قرار دارد. فاصله تهران تا چمستان از طریق جاده چالوس، ۲۳۰ کیلومتر (چهار ساعت و ۴۰ دقیقه) و از طریق جاده هراز، ۲۱۴ کیلومتر (چهار ساعت و ۱۰ دقیقه) است. این فاصله از مرکز شهر تهران محاسبه می‌شود.

جاده‌ای نیم‌دایره‌ای شکل، منطقه چمستان را به شهرهای نور و آمل وصل می‌کند و فاصله این شهر با ساری، نور و آمل به‌ترتیب، ۹۵ کیلومتر (۱۰۰ دقیقه)‌، ۱۷ کیلومتر (۲۰ دقیقه) و ۲۵ کیلومتر (۳۵ دقیقه) است. چمستان در جنوب شرق نور و مجاورت شهر آمل قرار دارد. چمستان از شمال به ایزد شهر، از غرب به جتگل‌های کشپل، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه‌های البرز مرکزی و از شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود.

خیابان‌های معروف چمستان

در حیطه بافت شهری چمستان می‌توان خیابان کشاورز، بلوار شیخ فضل‌اله نوری و بالا بازار را جزو بهترین‌ خیابان‌های چمستان نام برد. اما بهترین منطقه در خارج از بافت شهری برای خرید ویلا در چمستان را باید در مناطقی چون امیرآباد، سعادت‌آباد، واز، جوربند و لاویج جستجو کرد.

خرید ویلا در چمستان

مسیر دسترسی به چمستان

برای رسیدن به چمستان از تهران، بهترین و نزدیک‌ترین راه، جاده هراز است. در این جاده پس از عبور از جاجرود، بومهن، رودهن، آبعلی، مشا، پلور، آب اسک، گزنک و… در دو کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر می‌رسید. از این نقطه وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان شوید تا پس از نیم ساعت به این منطقه زیبا برسید.

برای خرید ویلا در چمستان، دسترسی خوب یکی از ویژگی‌های بسیار برجسته این منطقه است. مسیر دسترسی دوم به چمستان از طریق جاده چالوس است. مسیر جاده چالوس مناسب افرادی است که غرب تهران یا کرج ساکن هستند. پس از رسیدن به شهر چالوس و با حرکت به‌سمت شرق، بعد از عبور از شهرهای نوشهر و رویان به شهر نور می‌رسید. از شهرستان نور تنها حدود چند دقیقه رانندگی به‌سمت جنوب با چمستان فاصله دارید.

اگر قصد دارید از جاده فیروزکوه به چمستان بروید، باید بدانید که مسیری طولانی‌تر (مسافتی معادل ۳۳۴ کیلومتر و پنج ساعت رانندگی) در انتظار شما است. در این جاده پس از عبور از پردیس، گیلاوند، امین آباد، فیروزکوه، گدوک، ورسک، دوآب، پل سفید، زیرآب و شیرگاه به شهر زیبای آمل خواهید رسید؛ از کمربندی آمل به چمستان خارج شوید تا به چمستان برسید.

اگر با ماشین شخصی سفر نمی‌کنید، سوار اتوبوس‌های نور شوید و در پایانه اتوبوسرانی چمستان (به آدرس چمستان، جاده آمل- نور، جلوتر از دانشگاه پیام نور چمستان) پیاده شوید.

مراکز درمانی چمستان

از برترین درمانگاه‌ها در چمستان عبارتند از درمانگاه پیامبر اعظم، درمانگاه شبانه‌روزی امیرالمومنین آمل و شهرک پزشکان. کلینیک‌ها و مراکز درمانی دیگر، خانه بهداشت آهودشت، خانه بهداشت اسپی کلا در شهرستان نور هستند.

مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله آذربایجان تهران

مراکز تجاری و تفریحی‌ منطقه

تعدادی از مراکز تجاری در مسیر جاده چمستان به سمت نور (در کمربندی) عبارتند از: پاساژ جهادی و پاساژ کیانی و مجتمع تجاری رضا نیز در جاده چمستان به آمل قرار دارد.

سالانه گردشگران زیادی به سمت چمستان روانه شده و از مکان‌های دیدنی آن بازدید می‌کنند. منابع طبیعی، چشمه‌های سرشار از مواد معدنی، چشم‌اندازهای مسحورکننده و جنگل‌های زیبای چمستان، این منطقه را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین قطب‌های گردشگری و خرید ویلا به منظور سرمایه‌گذاری تبدیل کرده‌اند.

چمستان منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا در دل استان مازندران معروف به داشتن روستاهای ییلاقی باصفا است. روستای لاویج، آهودشت، میرخمند، گزناسرا، جوربند و میرخمند از جمله روستاهای توریستی این خطه سرسبز هستند.

در این منطقه پدیده‌های طبیعی به دلیل موقعیت کوهستانی، به وفور وجود دارند. آبشار آب پری، دریاچه آویدر، پارک جنگلی نور، دریاچه الیمالات، پارک کشپل، آبشار حرام او، از جمله مکان‌های بی نظیر و دیدنی چمستان هستند.

کدام منطقه برای خرید ویلا در چمستان و سرمایه‌گذاری بهتر است؟

بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری را می‌توان به منطقه کوهستانی لاویج نسبت داد، چرا که رشد چشم‌گیری از لحاظ قیمتی نسبت به دیگر مناطق چمستان داشته و هنوز هم با توجه به تقاضای روزافزون خریداران در آینده جای رشد و پیشرفت دارد. از شهرک‌های معروف چمستان می‌توان به شهرک آپادانا، ویهان، کاج و شهرک شهاب اشاره کرد. در سال‌های اخیر موقعیت چمستان نظر سرمایه‌گذران زیادی را به خود جلب کرده است و این امر موجب رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان شده است و به دلیل پتانسیل بالای چمستان، هنوز فرصت خرید ویلای ارزان در این شهر زیبا وجود دارد.

قیمت خرید ویلا در چمستان

قیمت ویلا در چمستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ بنا، ویو، متریال ساخت و … روی قیمت نهایی ویلا تاثیر می‌گذارد. موقعیت ویلا نیز عامل بسیار مهمی برای تعیین قیمت آن است. برای مثال خرید خانه در چمستان در نزدیکی چشمه‌های آب گرم لاویج، خرید ویلا جنگلی در مجاورت پارک جنگلی کشپل با قیمت متفاوتی همراه است. در زیر می‌توانید چند نمونه از آگهی‌های ویلا در چمستان را مشاهده کنید.

نوع ملک متراژ زمین سن بنا قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت خرید(تومان)
ویلا جنگلی 290 1 سال 6,206,000 1,800,000,000
ویلا جنگلی 180 نوساز 5,560,000 1,000,000,000
ویلا جنگلی 135 نوساز 6,666,000 900,000,000

خرید ویلای ارزان در چمستان

قیمت ویلا در روستای شیرکلا واقع در چمستان به نسبت مناطق دیگر ارزان‌تر است. این منطقه برای خرید ویلا از رونق بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، خرید زمین در چمستان به شما فرصت ساخت ویلای موردنظرتان را می‌دهد. به همین منظور می‌توانید در مناطق روستایی و حتی نزدیک به جنگل، زمین با قیمت مناسب پیدا کنید و با توجه به اینکه مجوز ساخت و ساز توسط دهیاری صادر می‌شود، معمولا هزینه ساخت ویلا در چمستان بالا نیست. برای بررسی بیشتر قیمت خرید خانه در چمستان به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…