۵ نکته مهم برای آرایش در زمستان که شما را جذاب‌تر می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که با تغییر فصل لبا‌س‌های خودتا را تغییر داده و لباس‌های گرم را جاگزین می‌کنید، باید برای جذابیت بیشتر آرایش خودتان را نیز با تغییر فصل عوض کنید.
آرایش در زمستان

برای آرایش در زمستان باید نکاتی رعایت شود تا چهره‌ فرد باطراوت، زیبا و بانشاط به نظر برسد. اگر شما هم علاقه دارید که متناسب با فصل آرایش کنید و همیشه جذاب و زیبا باشید، همراه دلتامگ باشید.

آرایش در زمستان

در ادامه به شما چند نکته کلیدی برای این آرایش را یاد می‌دهید.

آماده‌سازی پوست

باتوجه‌به سرمای هوا در این فصل و همچنین خشک‌شدن پوست، توصیه می‌شود که پوستتان را قبل از آرایش مرطوب کرده و از زیرسازی پوست را به بهترین حالت ممکن انجام دهید.

زیرا این کار به ماندگاری بیشتر آرایشتان کمک می‌کند. استفاده از مرطوب‌کننده باعث می‌شود تا رطوبت موردنیاز پوست در این فصل تامین شده و نتیجه آن آرایشی فوق‌العاده زیبا باشد.

استفاده از کرم‌پودر مناسب برای آرایش در زمستان

بر خلاف فصل تابستان که در آن استفاده از رنگ‌های تیره و برنزه بسیار ترند و متداول است، در فصل زمستان این رنگ‌ها طرف‌داران زیادی ندارند. در این فصل برای کرم‌پودر رنگ‌های نرمال و نچرال که به رنگ پوستتان نزدیک است توصیه می‌شود.

البته همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، باتوجه‌به سرمای هوا حتماً باید از کرم‌پودری استفاده نماییم که علاوه بر ویژگی آرایشی، رطوبت موردنیاز پوست را نیز تأمین کرده و موجب خشکی پوست نشود.

استفاده از کرم‌پودر مناسب برای آرایش در زمستان

آرایش چشم

  • برای آرایش در زمستان می‌توانید از سایه‌های براق استفاده کند. برای این منظور از سایه‌های چشم با رنگ‌هایی مثل طلایی، نقره‌ای، دودی و قهوه‌ای استفاده کنید.
  • استفاده از خط چشم مایع در این فصل بسیار توصیه می‌شود؛ زیرا علاوه بر جذابیت زیاد باعث ماندگاری بیشتر آرایش چشم‌هایتان می‌شود.
  • برای داشتن یک آرایش زمستانی جذاب بهتر است از ریمل با رنگ‌‌هایی مشکی یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید.

ابروها

با ضخیم و پرپشت نشان‌دادن ابروهایتان می‌توانید آرایش در زمستان را به شکل زیبا و جذابی نشان دهید. برای این منظور باید در ابتدا ابروهایتان را مرتب کرده و به سمت بالا شانه کنید. حالا نقاط خالی ابروهای خود را به شما کاملاً طبیعی با مدادابروی نزدیک به رنگ ابروهایتان پر کنید. در نهایت مجدد ابروهایتان را شانه‌زده تا به فرم دلخواهتان برسید.

مطلب پیشنهادی:  موهایتان را خودتان کوتاه کنید

رنگ رژ لب در آرایش در زمستان

برای آرایش زمستانی باید از رژ لب‌هایی با رنگ‌های گرم و پرحرارت از جمله قرمز، زرشکی، بنفش، شکلاتی، نارنجی، آلویی استفاده کنید تا چهره شما در فصل زمستان از انرژی و شادابی لازم برخوردار باشد. به همین دلیل استفاده از رژلب‌های کرم و نود در فصل زمستان توصیه نمی‌شود؛ زیرا این رنگ‌ها سرد هستند و مناسب آرایش زمستانی نیستند.

از لاک‌های طوسی یا به رنگ‌های نود استفاده کنید

از لاک‌های طوسی یا به رنگ‌های نود استفاده کنید

یک نکته مهمی که باید بدانید آن است که لاک بسیار مهم‌تر از آرایشتان است. لاک تکمیل‌کننده جواهرات، بلوزهای آستین‌بلند و کت‌ها به کار می‌رود؛ بنابراین مطمئن شوید که همیشه رنگ مناسبی را برای لاک‌های خودتان انتخاب کنید. رنگ‌های طوسی، نود، مشکی، قرمز، طلایی و نقره‌ای درخشان را انتخاب کنید.

 از لاک‌های نئونی استفاده نکنید

هرگز از رنگ‌های روشن و نئونی در این فصل استفاده نکنید. درصورتی‌که رنگ موردعلاقه شما آبی فیروزه‌ای است به‌جای آن از سرمه‌ای استفاده کنید. درست است که رنگ‌های رنگین‌کمان جذاب هستند؛ اما آن‌ها را برای تعطیلات ساحلی بعدی نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…