چند مدل لاک برای خانم‌هایی که به سادگی علاقه دارند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه یکی از کارهایی که بسیاری از خانم‌ها به آن علاقه دارند، کاشت ناخن است؛ اما دانستن این نکته مهم است که همان‌طور که کاشت به دستان شما زیبایی می‌دهد، انتخاب یک لاک زیبا نیز مهم است.
چند مدل لاک

در این مطلب از دلتامگ می‌خواهیم چند مدل لاک برای خانم‌هایی که به سادگی علاقه دارند، بیاوریم. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به لاک‌های ساده علاقه دارید و از لاک‌های شلوغ فراری هستید. همراه ما باشید چون این مطلب برای شماست.

چند مدل لاک

یکی از راه‌هایی که باعث زیبایی و همیشه مرتب بودن ناخن‌های شما می‌شود، کاشت ناخن است. اینکه ناخن‌هایتان همیشه به یک اندازه باشد و شکستگی نداشته باشد، باعث اعتمادبه‌نفس شما و همچنین زیبایی ناخن‌هایتان می‌شود.

معرفی چند مدل لاک ساده و شیک مثل بی بی بومر

یکی از تکنیک‌های که امروزه بسیار مد شده است، طراحی و دیزاین به سبک بیبی بومر است. ظاهر کلاسیک فرانسوی به همراه پیچیدگی‌های مدرن، این مدل را به یک سبک ایده آل و ماندگار تبدیل کرده که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

اگر شما هم به طراحی‌های کلاسیک علاقه دارید حتما بیبی‌بومر آن طراحی است که دوستش خواهید داشت. ترند ناخن Baby Boomer که به عنوان فرانسوی امبره (ombre) یا فرنچ فید (French Fade) نیز شناخته می‌شود، اساساً برداشت جدیدی از مانیکور فرانسوی کلاسیک است.

نکته‌ مهم در مورد این مدل آن است که امبره باعث بلندتر دیده شدن ناخن‌های شما شده و برای ناخن‌هایی که سرعت رشد بالایی دارند یک سبک عالی است؛ زیرا رنگ پایه بیبی بومر، بسیار به سایه طبیعی ناخن شما نزدیک بوده و زمانی که ناخن طبیعی شما بلند می‌شود، تشخیص آن سخت است.

مزیت ویژه این طراحی ناخن، تطبیق پذیری بسیار بالای آن است، زیرا به راحتی می‌توانید مانیکور بیبی بومر را در هر مدل ناخنی (بلند، کوتاه، مربعی، گرد، بادامی و…) استفاده کنید.

معرفی چند مدل لاک ساده و شیک مثل بی بی بومر

معرفی چند مدل لاک مثل تلفیق کروم و لاک مات

یکی از انتخاب‌های شیک که در عین حال بسیار ساده است تلفیق لاک کروم که یک لاک زیبا و براق است با یک لاک مات خواهد بود. در این‌جا یک ترکیب برنده را ملاحظه می‌کنید! که این ترکیب در عین سادگی بسیار چشم نواز است.!

مطلب پیشنهادی:  خواص معجزه‌آسای ترکیب روغن زیتون و آبلیمو

رنگ نود

از جمله لاک‌هایی که به استایل شما زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد و در عین حال بسیار ساده است انتخا رنگ‌ها نود در لاک است. استفاده از رنگ نود همیشه جذاب و مد است. به تمام انگشت‌ها و هر مدل حالت ناخن می‌آید. بنابراین انتخاب لاک با رنگ نود می‌تواند برای همه افراد و در هر مجلسی یک انتخا عالی باشد.

طراحی ساده برای یک مهمانی

اگر برای یک مهمانی و مراسم خاص حاضر شده‌اید اما هنوز لاک مدنظرتان را نزده‌اید، بهترین پیشنهاد به شما این است که از رنگ‌های موجود در لباس و استایل خود ایده گرفته و رنگ لاک ناخن خودتان را با یکی از رنگ‌های .اضح و مشخص در استایل خود ست کنید.

رنگ‌های لاک با رنگ‌های خنثی مانند سفیدهای ملایم، رنگ‌های بژ و پاستیلی و همین‌طور مانیکور فرانسوی در این شرایط یک انتخاب عالی و پرطرفدار است. انتخاب لاک تک‌رنگ از رنگ‌های اصلی یک‌ انتخاب جذاب بوده و راهی عالی برای هماهنگی ناخن‌ها بالباس‌ها است.

طراحی ساده برای یک مهمانی

ترکیب لاک ساده و فرنچ

و در نهایت هنگام معرفی چند مدل لاک ساده، ترکیب لاک ساده و فرنچ برای مجالس و مهمانی‌ها برای افرادی که علاقه به سادگی دارند، مناسب است. انتخاب رنگ برعهده خودتان است ولی این بنفش کمرنگ بسیار دلفریب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…