با 3 مورد از عجایب ترسناک جهان آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه چیزی در این دنیا وجود دارد که شما را شگفت‌زده یا وحشت‌زده می‌کند؟ از عجایب ترسناک جهان چه می‌دانید؟ فکر می‌کنید کدام پدیده‌ها در دنیا باعث ترس و وحشت مردم می‌شوند؟
عجایب ترسناک جهان

عجایب ترسناک جهان معمولا مورد توجه همه مردم، چه ماجراجویان و چه آن‌هایی که تنها از سر کنجکاوی دلشان می‌خواهد پی به اسرار جهان هستی ببرند، است. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که رخ دادن پدیده‌های عجیب و ترسناک در آن به مسئله‌ای عادی و معمولی تبدیل شده است؛ اما چیزی که در این میان باعث وحشت همگان می‌شود چگونگی و دلیل رخ دادن بعضی وقایع در بعضی مکان‌های عالم است. همراه دلتامگ با چند مورد از عجایب طبیعی جهان هستی آشنا شوید.

ریستراک پلایا از عجایب ترسناک جهان

منطقه‌ای در کالیفرنیا وجود دارد که مردم باور دارند در آنجا اتفاقات فراطبیعی رخ می‌دهد. بیابان ریستراک پلایا در کالیفرنیا صحرایی صاف و بی‌آب و علف است که سنگ‌های موجود در آن در طول شب بدون هیچ دلیل واضحی حرکت می‌کنند و حتی رد حرکت آن‌ها بر روی زمین نیز باقی می‌ماند! برخی معتقدند که این سنگ‌ها توسط ارواح یا فرازمینی‌ها جابه‌جا می‌شوند؛ اما دانشمندان باور دارند که این صحرا زمانی دریاچه‌ای زیبا بوده و قطرات آب هنوز هم در این مکان وجود دارند. این قطرات آب در زیر سنگ‌ها نیز همچنان باقی مانده و به علت یخ‌زدگی آن، سنگ‌ها در طول شب جابه‌جا می‌شوند! کسی چه می‌داند؟ شاید این تئوری واقعا درست باشد!

فلادلفیا امریکا

پارک ملی مادیدی، از عجایب گردشگری جهان

در آن بخش از رودخانه آمازون که در کشور بولیوی واقع شده، یکی از بکرترین و دست نخورده‌ترین جنگل‌های دنیا و یکی از عجایب ترسناک جهان وجود دارد که بشر هنوز نتوانسته آن را به تسخیر خود درآورد! بکر بودن این جنگل باعث شده مورد توجه بسیاری از دانشمندان قرار گیرد تا روی گونه‌ها نادر گیاهی و جانوری تحقیق کنند. حتما فکر می‌کنید رفتن به چنین جایی بسیار لذت‌بخش خواهد بود؛ اما متاسفانه چیزهایی در این جنگل وجود دارد که مانع از لذت بردن شما می‌شود. هرچیزی که در این جنگل وجود دارد از گیاهان گرفته تا انواع جانوران، به شدت سمی و خطرناک است. هر چیزی که در این جنگل ببینید توانایی فلج کردن شما را دارد! پس به هیچ وجه تنهایی و بدون راهنمایی یک تور مناسب بهتر است وارد این جنگل نشوید چون امکان هرگز برنگشتنان بسیار بالاست!

مطلب پیشنهادی:  ظرف ۱۰ دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید

پارک ملی مادیدی

کتری شیطان از ترسناک ترین مکان های جهان

یکی دیگر از عجایب ترسناک جهان آبشاری است که ناپدید می‌شود! در مرز بین کانادا و امریکا پارکی به ناک سی آر مگنی واقع شده که رودی به نام برول در آن جریان دارد. در مسیر این رود دو آبشار قرار گرفته که مناظر بی‌نظیر و تماشایی خلق کرده‌اند؛ اما یکی از آن‌ها در حفره‌ای فرو می‌ریزد که مسیرش هیچ‌گاه برای هیچ‌کس مشخص نشده است. مردم چیزهای زیادی را به درون آب آبشار انداخته‌اند تا ببینید بلاخره این آبشار از کجا سر در می‌آورد؛ اما هیچ‌گاه دوباره آن وسایل در هیچ‌جای دیگری در دنیا دیده نشده است! اینگونه که به نظر می‌رسد که زمین آبشار و هرچیزی که در آن است را می‌بلعد! به همین دلیل نام آن را کتری شیطان گذاشته‌اند.

کتری شیطان

سخن پایانی

جنگل فریاد درینگ، فرورفتگی‌های داناکیل، جنگل اکیگاهارا در ژاپن و غار گومانتونگ از دیگر عجایب ترسناک جهان هستند. هر کدام از این مکان‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و اتفاق‌های ترسناک و خاصی در آن‌ها رخ می‌دهد که دانشمندان هنوز نتوانسته‌اند دلیلی برای آن بیابند به همین دلیل در لیست ترسناک ترین مکان های جهان و مکان های گردشگری وحشتناک قرار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…