مهرشهر بهترین محله برای خرید آپارتمان در کرج

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در مهرشهر کرج را دارید، برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌ها با ما همراه باشید.
محله مهرشهر کرج

مهرشهر، از محله‌های خوب و مرفه‌نشین کرج جایگاه ویژه‌ای در میان خریداران ملک و سرمایه‌گذاران دارد. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم در مورد اجاره و خرید آپارتمان در مهرشهر کرج صحبت کنیم و از امکانات و دسترسی این محله بگوییم؛ به کسانی که قصد اجاره خانه و خرید آپارتمان در محله مهرشهر کرج  را دارند توصیه می‌کنیم این مطلب را با دقت مطالعه کنند.

خرید آپارتمان در کرج

محله مهرشهر کرج کجاست؟

این محله از شمال به اتوبان کرج-قزوین، از شرق به جاده ماهدشت، از جنوب به شهرک مهر البرز و از غرب به چهارباغ منتهی می‌شود. مهرشهر در قسمت غربی کرج قرار گرفته و 5 فاز دارد.

اصلی ترین و لوکس‌ترین خیابان این محله، بلوار شهرداری؛ که فاز یک تا 3 مهرشهر در این خیابان واقع شده؛ قشنگترین نماهای ساختمان و گران‌ترین خانه‌های مهرشهر را دارد. فاز 4 از خیابان کمربندی شروع و توسط  بلوار شهرداری و ارم احاطه می‌شود. مهرشهر یکی از خوش آب و هواترین و خنک‌ترین محله های کرج است.

دسترسی به محله مهرشهر کرج

از آنجایی که مهرشهر در مجاورت بزرگراه، بلوار و خیابان­های عریض واقع شده است، دسترسی به محل سکونت نیز راحت است؛ از اتوبان کرج-قزوین، جاده ماهدشت، خیابان‌های ولیعصر، آزادی و بلوار ارم به راحتی می‌توانید وارد مهرشهر کرج شوید. در مجاورت مهرشهر کرج ایستگاه مترو وجود ندارد، اما ناوگان حمل و نقل شهری مثل ایستگاه­‌های اتوبوس و تاکسی فراوان هستند.

خرید آپارتمان در مهرشهر کرج

مراکز درمانی محله مهرشهر کرج

درمانگاه شبانه‌روزی مهرشهر یکی از معروف‌ترین مراکز درمانی این محله است. این درمانگاه شامل بخش‌های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی است. این مرکز درمانی بین خیابان صد و نوزدهم و صد و هجدهم در بلوار ارم قرار گرفته است.

مراکز خرید و تفریح محله

یکی از قشنگ‌ترین و خوش آب و هواترین باغ‌های کرج یعنی باغ سیب در این محله قرار گرفته است. کاخ شمس یا کاخ مروارید هم یکی از مراکز تاریخی و تفریحی کرج است که در مهرشهر کرج واقع شده است. از بزرگترین و لوکس‌ترین مرکز خریدهای محله مهرشهر مجتمع تجاری رویال و مبنا هستند.

قیمت خرید آپارتمان در مهرشهر کرج

اگر برای خرید خانه در کرج محدودیت قیمتی ندارید و به دنبال خرید خانه در یکی از خوش آب و هواترین محله‌ این کلانشهر هستید، خرید آپارتمان در محله مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در گیشا، محله‌ای با دسترسی و فضای سبز عالی

نمونه قیمت‌ خرید آپارتمان در محله مهرشهر کرج

فاز متراژ(متر) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت خرید(تومان)
فاز 1 98 41,837,000 4,100,000,000
فاز 2 73 34,247,000 2,500,000,000

لازم به ذکر است که قیمت‌ها براساس منطقه و امکانات ملک مورد بررسی قرار گرفته است؛ برای اطلاع دقیق‌تر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

در زیر به شرح مختصری از موقعیت جغرافیایی، امکانات زندگی، دسترسی و قیمت خانه و همچنین هزینه رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج می‌پردازیم.

قیمت اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج

قیمت اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج در فازهای 1، 2 و 3 بالاتر از فازهای دیگر است. متراژ، نوع ساخت، موقعیت خیابانی، امکانات داخل ساختمان و خیلی موارد دیگر روی قیمت اجاره خانه در مهرشهر کرج تاثیر می‌گذارند. در ادامه، چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج

فاز متراژ(متر) ودیعه(تومان) اجاره
فاز 1 130 200,000,000 12,000,000
فاز 3 137 500,000,000 18,000,000

وجود مراکز خرید متعدد، رستوران و فضای تفریحی، امکانات آموزشی و فرهنگی، مراکز درمانی و زیرساخت‌های شهری مدرن، تجربه خرید و اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج را بی‌نظیر می‌کند.

سخن پایانی

محله مهرشهر با داشتن محیطی آرام و خدمات رفاهی مناسب، جایگاه ویژه‌ای برای اجاره خانه و خرید آپارتمان دارد. این منطقه با دسترسی آسان به امکانات شهری مانند مراکز خرید، درمانگاه و مدارس، انتخاب مناسبی برای زندگی محسوب می‌شود. با توجه به تنوع قیمت‌ها و متراژ‌ها در بازار خرید و اجاره خانه در کرج، هر خانواده‌ای می‌تواند بسته به نیاز و بودجه خود، گزینه مناسبی را پیدا کند. از طرفی، پروژه‌های ساخت و ساز جدید و مدرن در این منطقه، فرصت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده‌اند.

یک نظر

  1. ناشناس

    11 مهر 1402 در 4:02 ب.ظ

    این قیمت ها برای حاشیه شهره مثل آق تپه ، حسین آباد ، سهرابیه و…….
    خانه برای خرید در فاز های ۱ و ۲ و ۳ و حتی ۴ کمتر از هشت میلیارد وجود ندارد. برای اجاره هم پول پیش حداقل یک میلیارد الی پنج میلیارد و کرایه از ۱۵ میلیون الی ۱۰۰ میلیون در ماه است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…