خرید آپارتمان در کرج با متری 16 میلیون

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کرج یکی از بزرگ‌ترین و مهاجرپذیرترین شهرهای کشور، بعد از تهران است که از نظر مسافت نیز فاصله بسیار کمی با تهران دارد. خرید آپارتمان در کرج برای آن‌ها که قصد سرمایه‌گذاری در شهرهای اطراف تهران را دارند، گزینه‌ای مناسب است.
خرید آپارتمان در کرج

کرج مرکز استان البرز است که با وسعتی حدود 160 کیلومتر مربع در کوه‌پایه‌های البرز گسترده شده است.موقعیت جغرافیایی مناسب کرج، شهرک‌های صنعتی متعدد، موقعیت اقتصادی و پیشرفت اقتصادی عالی و هم‌جواری با شهر تهران سبب شده که کرج به یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران تبدیل شود.

مهاجرپذیر بودن این شهر در کنار سایر ویژگی‌های مثبت کرج باعث شده که قیمت خرید آپارتمان در کرج اندکی نسبت به تهران کمتر بوده و خانه‌دارشدن در این شهر به‌خصوص برای مهاجران راحت‌تر باشد. یک همین دلیل می‌توانیم بگوییم که خرید آپارتمان در کرج می‌تواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک خانه در نزدیکی تهران و در یکی از بهترین کلان‌شهرهای ایران باشد.

خرید آپارتمان در کرج

موقعیت جغرافیایی کرج

این شهر از طریق اتوبان شهید فهمیده به تهران متصل شده و دسترسی دارد. در واقع برج‌ها و آپارتمان‌هایی که در مسیر اتوبان شهید فهمیده ساخته شده‌اند دیگر مرزی بین تهران و کرج باقی نگذاشته و رسما کرج و تهران را به یکدیگر متصل کرده‌اند.

راه‌های دسترسی به کرج

حمل‌ونقل جاده‌ای کرج یکی از برترین حمل‌ونقل‌های جاده‌ای کشور است. اگر یکی از نگرانی‌های شما برای خرید آپارتمان در کرج راه‌های دسترسی و ارتباطی آن است، ما به شما می‌گوییم جایی برای این نگرانی وجود ندارد. راه‌های ارتباطی بسیاری در کرج برای شهرهای مهم ایران وجود دارد که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به:

  • آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • بزرگراه یادگار امام (کنارگذر مهرشهر)
  • آزادراه کنارگذر شمالی کرج (شهید سلیمانی)و آزادراه شهدای البرز
  • بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)
  • بزرگراه لشکری (جاده مخصوص کرج)
  • خیابان بهشتیو جاده ۳۲
  • راه آسفالته‌کرج – چالوس به طول ۱۶۱ کیلومتر اشاره کرد.

همچنین فرودگاه بین‌المللی پیام در این شهر واقع شده است و متروی کرج با داشتن قطارهای تندرو از بهترین خطوط متروی ایران، راه دسترسی به تهران و شهرهای دیگر استان البرز را آسان کرده است. خطوط تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی نیز در این شهر همچون سایر شهرهای ایران فعال است و به هم‌وطنان خدمات می‌رساند.

خرید آپارتمان در کرج

امکانات رفاهی کرج

در این کلان‌ شهر امکانات رفاهی بسیاری مانند خدمات درمانی و تفریحی برای آسایش و رفاه مردم وجود دارد؛ که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

مراکز درمانی مهم

کرج همچنین دارای مراکز بسیار نوین و مدرن پزشکی و درمانی است که بعضی از آن‌ها تحت نظارت بخش خصوصی و برخی دیگر تحت نظارت بخش دولتی هستند. از جمله مهم‌ترین مراکز درمانی کرج:

  • بیمارستان امام علی
  • بیمارستان شهید مدنی
  • بیمارستان کمالی
  • بیمارستان ثارالله
  • بیمارستان کوثر
  • بیمارستان شهید رجایی
  • بیمارستان کسری و دیگر بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی .

مکان‌های تفریحی کرج

کرج یکی از شهرهای پرجاذبه ایران است که مملو از آثار تاریخی مهم و معروف همچون کاخ سلیمانیه، کاروان‌سرای شاه‌عباسی و… است؛ از دیگر مکان‌های تفریحی آن می‌توان به باغ گل‌های کرج یا پارک چمران اشاره کرد.

مقایسه خرید آپارتمان در کرج و قیمت محله‌های مختلف آن

کرج دارای محله‌های بسیاری است که از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. اگر قصد خرید خانه در کرج را دارید، مهم‌ترین محله‌های کرج مهرشهر، حصارک، عظیمیه و گوهردشت هستند.

  • قیمت خانه در مهرشهر کرج: مهرشهر یکی از بهترین مناطق کرج است؛ که قیمت خانه در آن از متری 14 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 150 میلیون تومان ادامه دارد.
  • قیمت خانه در عظیمیه کرج: عظیمیه منطقه اعیان‌نشین کرج است و به تبع آن قیمت‌های این منطقه اندکی بیشتر از سایر مناطق کرج است. با این وجود قیمت خانه‌های این منطقه نیز از 30 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 200 تومان نیز متغیر است.
  • قیمت خانه در گوهردشت کرج: گوهردشت یکی از مناطق کرج است که قیمت خانه در آن از تعادل خوبی برخوردار است. قیمت خانه در این منطقه از متری 25 میلیون تومان تا  75 میلیون تومان متفاوت است.
  • قیمت خانه در حصارک کرج: حصارک کرج جزء مناطق خوب؛ ولی متوسط کرج است به همین دلیل قیمت خانه‌های این منطقه نسبت به سایر مناطق کرج بسیار کمتر است؛ اگر قصد خرید آپارتمان در کرج و در منطقه حصارک را دارید باید بدانید که قیمت خانه در این محله از متری 16 میلیون تومان تا 27 میلیون تومان متغیر است.
مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در فرمانیه چند؟

مقایسه خرید آپارتمان در کرج و محله‌های آن

تقریبا تمامی محله‌های کرج که در بالا به آن‌ها اشاره شد، از دسترسی خوبی به مسیرهای اصلی شهر برخوردار هستند به طوری که بعضی از محله‌ها دسترسی مناسبی به بزرگ‌راه‌ها و آزادراه‌های کرج نیز دارند.

عظیمیه: از آنجایی که عظیمیه درست در کوهپایه رشته‌کوه البرز واقع شده است بسیار به جاده چالوس نزدیک است. این منطقه اندکی از میدان طالقانی بالاتر است و از جنوب به بلوار ولیعصر، از شمال به گلستان ۲۱، از شرق به منطقه بعثت و از غرب به بلوار طالقانی دسترسی دارد. خطوط تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی نیز در تمام محله‌های این منطقه فعال است.

مهرشهر: مهرشهر دارای 5 فاز مختلف است که فاز یک تا سه آن جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین نقاط شهر کرج است. اگر قصد خرید آپارتمان در کرج را دارید این منطقه گران‌ترین منطقه کرج محسوب می‌شود. فاز چهار موازی با بلوار شهرداری و ارم ساخته شده و به بلوار گل‌ها شرقی و غربی، بلوار ۴۱۰ و بلوار زرهبان دسترسی دارد. به مناطق یک تا سه مهرشهر نیز بلوار شهرداری می‌گویند.فاز پنج مهرشهر گسترش چندانی نداشته؛ ولی از دسترسی خوبی برخوردار است.

گوهردشت: خیابان اصلی گوهردشت از پل گوهردشت تا بلوار موذن ادامه دارد. این خیابان طولانی را با نام خیابان آزادی می‌شناسند. دسترسی این محله از غرب به شاهین ویلا و از جنوب به دهقان ویلا است.

حصارک: منطقه حصارک در شمال غرب کرج واقع شده است. دسترسی این محله از شمال به بلوار سربازان گمنام، از جنوب به خیابان شهید بهشتی یا جاده قدیم قزوین، از شرق به خیابان قلم و از غرب به بلوار خوارزمی است. همچنین این محله از طریق بلوار خوارزمی به پیشاهنگی وصل می‌شود.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در محله‌های مختلف کرج را از سایت ملکی دلتا آوردیم.

محله)

متراژ(متر) سن بنا قیمت (تومان)

مهرشهر

128 نوساز

14,000,000,000

عظیمیه

125 نوساز 11,800,000,000

حصارک

65 1397

1,100,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…