اجاره و خرید آپارتمان در شهرک وحدت کرج با حداقل بودجه

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بودجه کمی برای خرید خانه دارید؟ می‌خواهید با بودجه مناسب و معقول در یک محله عالی صاحب‌خانه شوید؟ در مناطق اطراف تهران دنبال بهترین منطقه برای خرید آپارتمان می‌گردید؟ شهرک وحدت کرج همان جایی است که نیاز شما را برطرف خواهد کرد.
شهرک وحدت کرج

یکی از قدیمی‌ترین محله‌های کرج که در میان مردم برای خریدوفروش یا رهن و اجاره‌ خانه بسیار محبوب است، شهرک وحدت کرج است. این محله یکی از معدود شهرک‌هایی در اطراف پایتخت است که شما با بودجه‌ای نه‌چندان زیاد هم می‌توانید در آن صاحب ‌خانه شوید. اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در شهرک وحدت کرج را دارید پیشنهاد می‌کنیم از آگهی‌های موجود در سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

در این مطلب از دلتامگ نیز به بررسی موقعیت جغرافیایی، امکانات، دسترسی و قیمت اجاره یا خرید آپارتمان در شهرک وحدت کرج می‌پردازیم.

اجاره خانه در کرج

شهرک وحدت کرج کجاست؟

کرج یکی از شهرهای اطراف تهران است که در حال حاضر حجم وسیعی از جمعیت کشور را در خود جای‌ داده است. شاید عجیب به نظر برسد؛ اما اکثریت کسانی که در کرج یا شهرک‌های آن زندگی می‌کنند کسانی‌اند که در تهران شاغل هستند. از آنجا که قیمت خانه در تهران سر به فلک گذاشته است، شهرهای اطراف تهران که دسترسی به آنها از طریق قطار سریع‌السیر بسیار آسان است و قیمت آپارتمان در آن‌ها مناسب‌تر و معقول‌تر است، می‌توانند گزینه‌های جایگزین مناسبی باشند.

شهرک وحدت محله‌ای در استان البرز، در جنوب شرقی کرج است که جزء منطقه 10 این شهر محسوب می‌شود. برای کسانی که قصد خرید خانه با قیمت معقول در اطراف تهران را دارند، شهرک وحدت کرج یک گزینه بسیار ایده‌آل است.

شهرک منظریه، شهرک صنعتی سیمین دشت، شهرک گلستان، از جمله شهرک‌های اطراف این محله هستند. همچنین، این شهرک به بلوار شهید کلهر، خیابان مصلی و بلوار شهیدان بخشی منتهی می‌شود.

اجاره آپارتمان در شهرک وحدت کرج

دسترسی شهرک وحدت کرج

 جاده ملارد، آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و جاده کرج – شهریار از جمله جاده‌ها و آزادراه‌هایی هستند که ساکنین شهرک وحدت کرج به آنها دسترسی آسانی دارند. در جنوب شهرک وحدت، بلوار شهید کلهر و خیابان مصلی و در غرب آن، بلوار شهیدان بخشی واقع شده است.

به لطف آزادراه تهران-کرج دسترسی ساکنین محله به تهران نیز بسیار راحت است. از طرفی فاصله شهرک وحدت تا متروی کرج با تاکسی تنها پانزده دقیقه است. اگر قصد رفتن به این محله با اتوبوس را دارید می‌توانید اتوبوس شهید سلطانی در نزدیکی متروی کرج را سوار شوید.

از آنجایی که شهرک وحدت کرج در منطقه ۱۰ شهر کرج قرار دارد با محله‌های دیگری همچون شهرک شهید حسینی، چهارباغ، واریان شهر، شهرک سیمین دشت، شهرک منظریه، زرکان، کوی ۱۱۰، شهرک هفده شهریور و کوی لاله همسایه است. یکی از بهترین ویژگی‌های این محله میزان تراکم جمعیت کم آن است که سبب شده این محله ترافیک سنگین نداشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  تجربه خانه‌دار شدن با یک میلیارد در محله فلاح تهران!

امکانات شهرک وحدت کرج

در این محله اماکن تفریحی و گردشگری و مدارس و مراکز آموزشی بسیاری وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

اماکن تفریحی

  • سینما سپهر
  • بوستان وحدت
  • تالار سینا
  • تالار سپهر
  • رودخانه کرج

مدارس و مراکز آموزشی

مدارس، آموزشگاه‌ها و مهدکودک‌های بسیاری در محله شهرک وحدت کرج وجود دارد. از این‌ رو اگر تصمیم به نقل مکان به این شهرک را دارید، نگرانی ای راجع به‌ دور بودن مدرسه و یا آموزشگاه فرزند خود، نداشته باشید.

  • دبیرستان دخترانه الزهرا
  • هنرستان سروش آزاد
  • آموزشگاه دوخت رحیمی
  • آموزشگاه موسیقی موزیکال

از مهم‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین مدارس و آموزشگاه‌های این شهرک به شمار می‌آیند. همچنین کتابخانه شهدای وحدت از جمله برترین کتابخانه‌های شهر کرج در این منطقه است.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک وحدت کرج

قیمت خرید آپارتمان در شهرک وحدت کرج از بیست میلیون تومان تا سی و پنج میلیون تومان متغیر است و بستگی به موقعیت، امکانات و سال ساخت بنا دارد. این شهرک جزء محله‌های گران کرج نیست و با بودجه‌ای معقول و مناسب می‌توان در آن صاحب‌ خانه شد. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت دلتا مراجعه کنید.

متراژسن بناقیمت هر مترمربع (تومان)قیمت خرید خانه (تومان)
68 متر10 سال ساخت27,647,0001,880,000,000
80 متر12 سال ساخت25,625,0002,050,000,000
145 مترنوساز35,172,0005,100,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در شهرک وحدت کرج

چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

متراژسن بناقیمت اجاره خانه (تومان)قیمت رهن خانه (تومان)
90 متر4 سال ساخت3,000,000230,000,000
95 متر6 سال ساخت0400,000,000
102 متر7 سال ساخت7,000,000150,000,000

یک نظر

  1. مهندس احمدی

    22 آبان 1402 در 3:19 ب.ظ

    با سلام
    در حال حاضر باشگاه فرهنگی ورزشی مسجد صاحب الزمان واقع در شهرک وحدت کرج ، خیابان دهم غربی مشغول به فعالیت می باشد.
    جهت ثبت نام در رشته کاراته با شماره موبایل 09356011553 تماس حاصل نمایید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…