راهنما خرید کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه

0
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دنیای کاغذ دیواری‌ ها و پوستر دیواری به‌شدت متنوع است. با کمی گشت‌وگذار درمیان مدل‌های مختلف متوجه می‌شوید که دستتان برای انتخاب کاملا باز است و شاید حتی کمی هم دچار سردرگمی شوید.
چاپ کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه

دنیای کاغذ دیواری‌ ها و پوستر دیواری به‌شدت متنوع است. با کمی گشت‌وگذار درمیان مدل‌های مختلف متوجه می‌شوید که دستتان برای انتخاب کاملا باز است و شاید حتی کمی هم دچار سردرگمی شوید. کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری می‌توانند تصوراتتان از یک اتاق جذاب و فضایی دلنشین را به‌طور کامل به واقعیت تبدیل کنند. چطور؟ با وجود فروشگاه‌هایی که امکان طراحی و چاپ طرح و عکس دلخواه مشتریان را فراهم می‌کنند. در این مقاله از راهنمای خرید کاغذ دیواری با طرح و تصویر دلخواه و سفارشی خواهیم گفت.

به دنبال طرح خاصی برای کاغذ دیواری یا پوستر دیواری هستید؟

چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

محصولات کاغذ و پوستر دیواری بسیار رنگارنگ‌اند و متنوع. این شما هستید که با در نظرگرفتن سلیقه و استایل دکوراسیون محیط موردنظرتان به تصمیم‌گیری و انتخاب نهایی می‌رسید. شاید برایتان جالب باشد که امکان انتخاب و سفارش طرح و رنگ دلخواهتان برای نشاندن روی کاغذ دیواری و پوسترهای این سبکی وجود دارد. مجموعه‌های حرفه‌ای و کاربلدی مانند فروشگاه کاغذ دیواری والینو چنین امکانی را برایتان فراهم کرده‌اند.

مراحل کار بسیار ساده است و در مسیری هموار، سریع و خوشایند می‌توانید کاغذ دیواری یا پوستر دلخواهتان را بدون مراجعه حضوری و تماس‌های چندباره از فروشگاه های معتبر بخواهید. برای این کار، مسیر زیر طی می‌شود:

  • انتخاب عکس یا تصویر موردعلاقه؛
  • مراجعه به منابع دریافت عکس و تصویر؛
  • انتخاب نوع کاغذ؛
  • برآورد هزینه؛
  • ثبت و دریافت سفارش.

۱. انتخاب عکس یا تصویر موردعلاقه

فروشگاه های آنلاین کاغذ دیواری مثل والینو امکان سفارشی‌سازی خرید مشتریان را فراهم کرده اند. به‌عبارت دقیق‌تر، شما می‌توانید به‌آسانی چاپ کاغذ دیواری و پوستر در طرح و عکس دلخواه را به مجموعه سفارش بدهید و آن را برای دیوار منزل یا هر مکان دیگری تحویل بگیرید. بسیاری از افراد، تصویری مشخص از یک منظره یا عکس خاصی را برای طرح پوستر دیواری می‌پسندند. اگر شما هم در این دسته هستید، با سفارش عکس موردنظرتان می‌توانید، آن را سفارش دهید. امکان چاپ تصویر دلخواه از عکس عزیزانتان روی پوسترهای دیواری هم وجود دارد. همه‌چیز وابسته به سلیقه شما است. ببینید که خواهان اجرای چه طرح و تصویری روی کاغذ دیواری و پوستر موردنظرتان هستید و با سفارش آنلاین، خروجی دلخواهتان را تحویل بگیرید.

۲. مراجعه به منابع دریافت عکس و تصویر

اگر مایلید که تصویری از طبیعت یا موضوعی خاص را روی پوستر دیواری و کاغذ دیواری ‌تان بنشانید، بهتر است که به منبعی از تصاویر باکیفیت مراجعه کنید. در این صورت، به سایت شاتراستاک (shutterstock.com) وارد شوید و موضوع تصویر موردنظرتان را در بخش سرچ (search)، جست‌وجو کنید. در این سایت، تصاویر مختلفی از موضوع موردنظرتان برای شما به نمایش درمی‌آیند. امکان انتخاب کیفیت عکس هم وجود دارد و با تنظیم این مورد می‌توانید درجه کیفیت عکس را بالا یا پایین هم ببرید.

چاپ پوستر و کاغذ دیواری با عکس دلخواه

با کپی‌کردن آی‌دی یا همان شناسه هر تصویر منتخب و اعلام آن در بخش طرح دلخواه در سایت والینو، پوستر دیواری موردنظرتان را سفارش بدهید. هزینه تصویر دلخواهی که از سایت شاتراستاک انتخاب می‌کنید هم از سوی سایت والینو پرداخت می‌شود. طیف وسیعی از انتخاب‌ها در سایت شاتراستاک در اختیارتان قرار می‌گیرد. کافی است که موضوع و تِم تصویر دلخواهتان را به انگلیسی در سایت وارد کنید تا مجموعه‌ای از گزینه‌های متنوع برایتان به نمای دربیایند.

۳. انتخاب نوع جنس کاغذ

بعد از اینکه طرحتان را انتخاب و در سایت وارد کردید، لازم است که جزئیاتی از جمله ابعاد دیوار و جنس کاغذ را هم تعیین کنید. نوع محصول و کیفیت آن در تعیین قیمتش بسیار اثرگذار و مهم است. از همین روی، باید بنا به مشخصات تصویر، مکان موردنظرتان برای اجرای کاغذ و پوستر دیواری و بودجه‌تان درباره نوع محصول تصمیم بگیرید. انواع مختلفی از کاغذها و پوسترهای دیواری برای سفارش موجودند:

  • الیاف طبیعی؛ این محصولات مات‌اند، ضخامت بالایی دارند و می‌توانید آنها را شست‌وشو بدهید.
  • دنیز؛ این کاغذها کیفیت چاپ بالایی دارند و تصویر را بسیار خوب نشان می‌دهند. بافت این کاغذها راه‌راه است و ضخامت بالایی هم دارند.
  • سان‌رایز؛ جنس این محصولات ضخیم است اما نه به‌اندازه دو مورد قبلی. حالت تصویر روی این موارد مات است و قابل شست‌وشو هستند.
  • کتان؛ این محصولات بافت سوسماری دارند و ضخامتشان مطلوب است. ضخامت پوسترهای دیواری کتان متوسط است اما قابلیت شست‌وشو دارند. قیمتشان هم نسبتا مناسب است.
  • شاین؛ بافت ساده این محصول هم برای چاپ انواع تصویر مناسب است و در ضمن حالت براقی دارد. کاغذهای شاین قابل‌ شست‌وشو‌ هستند و ضخامت متوسطی دارند.
  • آنتیک؛ بافت این کاغذهای ارزان‌ به‌شکل چهارخانه است و جنس براقی دارند. کیفیت چاپ این محصولات آنچنان بالا نیست و در ضمن شست‌وشوی این گزینه‌ها هم با احتمال تخریبشان همراه است.
مطلب پیشنهادی:  در این خانه تاریخی درختان به طرز عجیبی رشد کرده‌اند!

۴. ثبت سفارش

در بخش توضیحات خرید و سفارش است که کد شناسه تصویر موردنظرتان از سایت شاتراستاک را وارد می‌کنید. با تایید نهایی که بعد از مرور مشخصات سفارش و دیدن قیمت آن است، خریدتان به جریان می‌افتد. هرگونه ابهام در روند ثبت درخواست هم از سوی تیم پشتیبانی فروشگاه والینو در واتس‌اپ قابل پیگیری است. راهنمای ویدئویی این روند هم در سایت فروشگاه قرار دارد. با مرور روند ساده ثبت سفارش پوستر دیواری و کاغذ دیواری با تصویر دلخواه از والینو می‌توانید بدون دغذغه و نگرانی خرید این محصول را پیش ببرید.

۵. برآورد هزینه و خرید نهایی

کاغذ دیواری عکس خودم

بعد از انتخاب طرح و جنس سفارشتان می‌توانید بنا به ابعاد تصویر و متراژ کاغذ دیواری از قیمت نهایی آن هم آگاه شوید. در این صورت، تصمیم‌گیری درباره قطعی‌کردن خرید برایتان ساده می‌شود. همه‌چیز در فرایندی واضح و آسان برایتان طراحی شده است و قرار نیست که نکته مبهمی در روند خرید کاغذ دیواری برایتان پیش بیاید. با خرید محصولات فروشگاه والینو، در طی یک تا نهایتا ۳ روز، آنها را درب منزل یا هر مکان دیگری دریافت می‌کنید که دلخواهتان است. هزینه ارسال هم رایگان برایتان تمام می‌شود و نیازی به صرف مبلغی در این زمینه ندارید.

دریافت کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح دلخواه

با خرید آنلاین کاغذ دیواری و پوستر دیواری والینو، امکان دریافت رایگان محصول درب منزل هم برایتان به‌وجود می‌آید. این فروشگاه با در نظرگرفتن رفاه حال مشتریان، اجازه نمی‌دهد که هیچ بخشی از فرایند خرید از ثبت سفارش تا دریافت آن با مشکل و دشواری روبه‌رو باشد. خرید از میان محصولات مختلف و سفارشی‌ از هر نقطه ایران و حتی دنیا مقدور است. با مراجعه به این وبسایت می‌توانید مدل‌های مختلف را مرور کنید یا طرح دلخواهتان را فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به مجموعه سفارش بدهید. چنین روندی، هم با ایجاد رفاه در خرید برای مشتریان در نقاط مختلف کشور خوشایند است و هم این فروشگاه را با خریداران پرشمارتری آشنا می‌کند. این معامله دوسرسود، طرفداران زیادی دارد و مشتریان پرشمار فروشگاه گواهی بر این ادعا هستند.

نکات مهم کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه

پیش از سال‌های اخیر، امکان خرید اینترنتی محصولی مانند کاغذ دیواری وجود نداشت. در سال‌های گذشته، با استقبال بیشتر خریداران از فروشگاه‌های اینترنتی، به‌تدریج به شمار محصولات متنوعی که به این سبک عرضه می‌شوند هم افزوده شده است. حالا خرید کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری هم از مسیر آنلاین مقدور است. این راحتی و رفاه را مدیون طراحی سامانه و بسترهای قابل‌اعتمادی هستیم که فروشگاه‌های معتبری مانند والینو در نظر گرفته‌اند. تمام فرایند خرید کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه از این فروشگاه آنلاین در مسیری واضح پیش می‌رود. هیچ نکته گنگی در کار نیست و در صورت وجود هرگونه مشکل و پرسش احتمالی هم می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط بگیرید. زندگی در دوران جدید به راه‌کارهای تازه هم نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…