رپورتاژ آگهی

بررسی 20 مدل از بهترین گاز رومیزی اخوان در بازار به همراه جزئیات

2
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گاز رومیزی محبوب ترین مدل درمیان سایر اجاق گازها برای خرید بوده و ارزش خرید در کنار سایر ویژگی ها می توانند خریداران را مجاب برای این محصول نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 20 مدل از پرفروش ترین گاز رومیزی در سال 1401 تا 1402 بپردازیم.
بهترین گاز رومیزی

گاز رومیزی محبوب ترین مدل درمیان سایر اجاق گازها برای خرید بوده و ارزش خرید در کنار سایر ویژگی ها می توانند خریداران را مجاب برای این محصول نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 20 مدل از پرفروش ترین گاز رومیزی در سال 1401 تا 1402 بپردازیم.

به گزارش خانه اخوان بزرگترین فروشگاه تجهیزات آشپزخانه در 6 ماهه سال 1402 بیش از 10000 مدل گاز صفحه ای اخوان در مدل های مختلف به فروش رسیده است که این حاکی از آن است که این برند همچنان توانسته در صدر فروش قرار گیرد.

برندهای مطرح تولید کننده گاز رومیزی

اخوان: کسی نیست که برند اخوان را در حوزه تجهیزات آشپزخانه نشناسد. اخوان اولین تولید کننده تخصصی تجهیزات آشپزخانه بوده و با ماشین آلات مدرن خود توانسته بیش از 160 مدل محصول را در سبد کالایی خود قرار دهد. اخوان در دو نوع اجاق گاز مبله(فردار) و گاز صفحه ای تولیدات دارد.

استیل البرز: دومین برند مطرح در بازار استیل البرز است که سابقه ای نزدیک به برند اخوان را داشته و در حال حاضر حدود 80 مدل گاز صفحه ای در سبد کالایی خود دارد. کیفیت مهمترین عامل در محصولات این برند بوده و مشتریان پروپاقرصی را برای خود دست و پا کرده است.

داتیس: داتیس که در سال های اخیر توانسته حجم فروش خود را در بازار گسترش دهد و این مهم را مدیون خلاقیت، نوآوری و کیفیت محصولات خود می داند. برند داتیس شاید در 10 سال اخیر توانسته خود را به صدر فروش در بازار برساند و تنوع در محصولاتش را بهبود بخشد. گفتنی است این برند در حال حاضر حدود 40 محصول در سبد کالایی خود دارد.

کن: کن یکی دیگر از باسابقه ترین برندها در بازار است که گازهای رومیزی لوکس و باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. هر چند که در سال های اخیر این برند نتوانسته حضور فعالی نسبت به سایر برندها از خود نشان دهد اما نشانه ها حاکی از آن است که گاز رومیزی کن همچنان خواهان زیادی در بازار داشته و البته در سبد کالایی خود نیز بیش از 40 مدل محصول دارد

میلان: میلان برنز نام برند نوظهوری است که به سرعت در حال فتح قله های موفقیت در این صنعت است. میلان خیلی سریع توانست با راه اندازی و توسعه خط تولید جدید، خود را در میان غول های صنعت آشپزخانه قرار دهد و پا به پای آن ها حرکت کند. در حال حاضر میلان در سبد کالایی خود 100 مدل اجاق گاز صفحه ای داشته که تنوع، طراحی و قیمت از مزیت های این برند محسوب می گردد.

بیمکث: گاز بیمکث یکی دیگر از برندهای با سابقه و فعال در تولید تجهیزات آشپزخانه خصوصا گاز می باشد. بیمکث که با شعار زندگی بیمکث در جریان است در ذهن مشتریان خود جای گرفته محصولات خود را با کیفیتی در خور در مدل های مختلف برای همه سلیقه ها تولید و عرضه کرده است. گفتنی است که گاز بیمکث بیش از 50 مدل تنوع دارد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌های فرش ماشینی سال 2024 + نکات مهم هنگام خرید

پرفروش ترین گاز اخوان

برند اخوان در تولید اجاق گاز دارای دسته بندی مختلفی از لحاظ جنس صفحه به نوع شیشه ای و استیل و کارکرد به دو نوع صفحه ای و مبله تقسیم بندی می شود. همچنین قطعات گاز اخوان دارای دو برند ایرانی و ایتالیایی بوده که کیفیت و راندمان شعله ها و همچنین قیمت محصول را تحت شعاع قرار می دهد.

  • گاز اخوان سری ونوس
  • گاز اخوان سری اورانوس
  • گاز اخوان سری گیتا
  • گاز اخوان سری HE
  • گاز اخوان سری Z
  • صفحه برقی اخوان

معرفی گازهای رومیزی اخوان

بررسی گازهای اخوان راهنمای خرید گاز صفحه ای

خرید اجاق گاز در نگاه اول کار ساده ای است اما اگر به مرحله عمل برسد متوجه خواهید شد که در میان این همه محصول و برند کار دشواری پیش رو خواهد بود. نکاتی در زیر آمده است که مطالعه آن می تواند خرید را برایتان راحت تر کند.

ابعاد و اندازه: اولین موضوع برای انتخاب محصول باید اندازه و سایز فضای نصب را در نظر داشته باشید. این موضوع به شما کمک بزرگی در انتخاب می کند. البته بد نیست بدانید که سایز گاز 5 شعله 86 سانت بوده، گاز 4 شعله 60 شعله وگاز 2 شعله نیز حدود 30 سانت است.

بودجه را تعیین کنید: دومین موضوع که در خرید اجاق گاز حائز اهمیت است بودجه تعیین شده است. این بودجه نقش تعیین کننده ای در کیفیت محصول و ارزش خرید موفق حاصل می کند.

برند اجاق گاز: هر جنس باکیفیت و گرانی بی دلیل نیست و یک برند بی دلیل تبدیل به ترند بازار نمی شود. سابقه تولید می تواند تضمین کننده کیفیت محصول خریداری شده باشد و از این رو برندهای معتبر سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود دارند.

جنس صفحه: گازهای رومیزی در دو مدل استیل و شیشه تولید شده که در مدل های شیشه ای دارای رنگ بندی سفید مشکی و خاکستری می باشند. بهتر است بدانید که صفحه شیشه ای این گازهای رومیزی با ضخامت 8 میلیمتر بوده و خاصیت سکوریت به خود گرفته و مقاوم در برابر حرارت و ضربه می باشد.

شرایط نگهداری: شرایط نگهداری در انتخاب نوع محصول مهم است. مثلا اگر قرار است گاز شیشه ای بخریم بهتر است میزان استفاده، محل نصب، نوع مصرف و نوع مصرف کننده را تعیین کرده باشیم. مثلا برای محیطهای اداری و تجاری بهتر است از گازهای استیل و برای محیط های لوکس بهتر است از گازهای شیشه ای استفاده کنیم.

از نمایندگی معتبر بخریم: خرید اجاق گاز از فروشگاه و نمایندگی معتبر می توان تضمین کننده اصالت کالا، دارا بودن گارانتی معتبر، امکان مرجوع شدن کالا و قیمت منصفانه و حتی خرید اقساطی محصولات را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

 

تعداد کلمات مطلب: 923

2 دیدگاه

  1. جواد مومنی

    2 شهریور 1402 در 4:24 ب.ظ

    چه جوری میشه اقساطی خرید کنید محصولات اخوان رو

    پاسخ

    • نگین آشناگر

      8 شهریور 1402 در 5:21 ب.ظ

      باید از سایت های مرتبط اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…