4 ایده ساخت دکوری جذاب و شیک برای خانه با دورریختنی + ویدئو

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساخت دکوری جذاب با وسایل دورریختنی ایده‌ای جالب است که هم صرفه اقتصادی دارد و هم اوقات فراغت شما را پر می‌کند. اگر شما هم به انجام این کارهای هنری علاقه‌مندید این مطلب برای شماست.

ساخت دکوری جذاب با وسایل دورریختنی برای خانه ایده جالبی است که فقط به کمی ایده و سلیقه شخصی نیاز دارد. اگر شما هم به این کار علاقه‌مند هستید 4 ایده برای ساخت این دکوری‌ها برایتان آماده کرده‌ایم.

یک قوطی چیپس برای ساخت دکوری جذاب

قطعا همه شما یک قوطی استوانه‌ای شکل یا قوطی چیپس بدون استفاده در خانه دارید. می‌توان مثل ویدئو این قوطی ها را با رنگ دلخواه رنگ زد و روی آن را با مروارید یا نگین تزیین کرد. تزیین با کنف و ربان گیپوری هم زیبا می‌شود. هنگام رنگ زدن دقت کنید که رنگ زیادی روی قلمو نباشد تا یکدستی کار حفظ شود. در دو طرف قوطی  برای تمیزتر شدن کار می‌توانید از نمد استفاده کنید. یک نمد با رنگ دلخواه را دایره‌ای شکل با قطر قوطی برش بزنید و آن‌ها را از داخل و خارج به طرف بسته قوطی بچسبانید.

هنگام تزیین با مروارید می‌توانید از هر طرح دلخواهی استفاده کنید ولی تزیینی که در ویدئو برای ساخت دکوری جذاب نشان داده شده است هم خیلی زیباست.

بعد از تزیین، دکوری‌های زیبای شما آماده هستند و می‌توانید از آن ها به عنوان گلدان، جای برس و یا حتی جا مدادی استفاده کنید.

ساخت دکوری جذاب با استفاده از زیپ و قوطی شفاف

برای ساخت یک جا شمعی زیبا، مانند ویدئو زیپ را دور قوطی شفاف بچسبانید. دقت کنید که زیپ حتما باز باشد و سپس روی لبه‌های زیپ را ربان گیپوری بچسبانید. در ویدئو از ربان مشکی و زیپ طلائی استفاده شده است که شما می‌توانید بنا به سلیقه خود از رنگ‌های دلخواه استفاده کنید. روی لبه پایینی زیپ هم از گیپور استفاده کنید و لبه‌های اضافه گیپور را زیر قوطی بچسبانید. اگر قد قوطی شما مانند ویدئو بلند است آن را باز با گیپور بپوشانید. حالا جا شمعی زیبای شما آماده است.

مطلب پیشنهادی:  با این دیوارپوش، خانه ساده خود را لوکس کنید

ساخت دکوری جذاب با حصیر

تزیین شمع با نوارهای طلایی

در ویدئو برای تزیین شمع از ربان نگین دار استفاده شده است. شما هم می‌توانید به همین سادگی شمع را دیزاین کنید. برای جا شمعی می‌توانید لبه‌های یک نعلبکی را با همان ربان و مقداری مروارید طلایی تزیین کنید.

ساخت دکوری با قوطی شیشه‌ای مربا

برای ساخت دکوری جذاب با قوطی شیشه‌ای به مقداری ربان نگین‌دار و چند مروارید سفید احتیاج دارد. مرواریدها را دور تا دور قوطی بچسبانید و برای بالا و پایین مرواریدها از ربان نگین دار استفاده کنید. برای انتها و سر قوطی هم می‌توانید از ربان‌های اکلیلی مانند فیلم استفاده نمایید.

سخن آخر

در این مطلب از دلتا مگ، چهار ایده برای ساخت دکوری جذاب و شیک با وسایل دور ریختنی به شما گفتیم. آیا شما هم ایده‌ای دارید؟ خوشحال می‌شویم ایده خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …