7 مدل پرطرف‌دار سرویس آشپزخانه برای عروس

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سرویس آشپزخانه در خرید جهیزیه اهمیت فراوانی دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا 7 مدل پرطرف‌دار این سرویس‌ها را به شما معرفی کنیم.
سرویس آشپزخانه زیبا و شیک

سرویس آشپزخانه یکی از آیتم‌های جذاب هنگام خرید جهیزیه برای نوعروسان است؛ زیرا هم تنوع بسیار زیادی دارد و هم خانم‌ها به آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. ازآنجایی‌که خانم‌های خانه اکثر وقتشان را در آشپزخانه سپری می‌کنند حق دارند وسایل آن را با وسواس بیشتری انتخاب کنند تا بیشتر احساس راحتی و زیبایی را در این مکان داشته باشند. در ادامه این مطلب ۷ مدل جدید این سرویس‌ها را برای تازه عروسان معرفی می‌کنیم. البته اگر تازه‌عروس نیستید و می‌خواهید سرویس خود را تعویض کنید، هم این مطلب را از دست ندهید.

 

مدل‌های جدید و پرطرف‌دار سرویس آشپزخانه شیک برای عروس‌ها

به جز لوازم برقی و ظرف و وسایل پذیرایی در خرید جهیزیه باید به فکر تهیه‌کردن تجهیزات ضروری دیگر هم برای آشپزخانه تازه عروسان باشید. این تجهیزات همان بانکه‌های حبوبات، پاسماوری، سرویس پارچه و غیره هستند که در ادامه ۷ مدل پرطرف‌دار آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. اما بهتر است در ابتدا دو نکته را به شما یادآور شویم:

نکته اول: ابتدا رنگ کلی آشپزخانه را انتخاب کنید!

  • سرویس آشپزخانه در رنگ‌های مختلفی برای تمام سلیقه‌ها تولید می‌شود. بهتر است رنگ آن را متناسب با رنگ کلی آشپزخانه خود انتخاب کنید تا باعث زیباتر و شیک‌تر دیده‌شدن فضا شود. هرچه لوازم آشپزخانه با یکدیگر همخوانی بیشتری داشته باشند، فضا منظم‌تر، قشنگ‌تر و آرام‌بخش‌تر به نظر می‌رسد.

نکته دوم: به مکان مناسب قراردادن لوازم توجه کنید!

  • سرویس‌های آشپزخانه شما هرچقدر هم که زیبا باشند، اگر در مکان نامناسبی قرار بگیرند باعث به‌هم‌ریخته به‌نظررسیدن آشپزخانه، دردسر می‌شوند و ممکن است حتی دیگر کاربردی هم نباشند.

حال که این دو نکته را به شما گفتیم مدل‌های پرطرف‌دار سرویس‌های آشپزخانه را با هم بررسی می‌کنیم.

سرویس آشپزخانه پلاستیکی

سرویس‌های آشپزخانه پلاستیکی

همه عروس‌ها برای جهیزیه خود ناچارند سرویس پلاستیک هم خریداری کنند. در این مغازه‌ها می‌توان سرویس پاسماوری، جا حبوباتی و غیره هم پیدا کرد که در کنار زیبایی خاصی که دارند قیمت کمی هم دارند. این سرویس‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند و می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

سرویس آشپزخانه تمام استیل

استیل برای لوازم آشپزخانه هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. البته ممکن است هزینه خرید سرویس استیل کمی بیشتر از دیگر سرویس‌ها باشد؛ اما کیفیت بسیار بالایی دارد. درهرصورت اگر می‌خواهید یک سرویس باکیفیت بخرید باید کمی سر کیسه را شل کنید! استیل نوعی فولاد مرغوب است که اگر بی‌کیفیت باشد مطمئناً شما را از خرید پشیمان خواهد کرد.

استیل‌های رنگی

ممکن است برخی از شما فکر کنید که استیل رنگی مقاومت کمتری نسبت به استیل معمولی داشته باشد؛ اما این فکر اصلاً درست نیست. حتی می‌توان گفت ورق‌های استیل رنگی دوام و کیفیت بالاتری دارد؛ زیرا این ورق‌ها به روش‌های جدید پوشش داده‌ می‌شوند و در نهایت مقاومت آن نسبت به استیل بدون پوشش بیشتر است.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌های شلف دیواری برای دکور منزل

رنگ‌های پاستیلی برای سرویس عروس

معمولاً رنگ‌های پاستیلی با لوازم برقی هماهنگ نمی‌شوند؛ زیرا معمولاً تازه‌عروس‌ها لوازم برقی خود را از بین رنگ‌های سفید و نقره‌ای انتخاب می‌کنند. هرچند لوازم برقی به رنگ‌های پاستیلی هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. البته شما در کنار سلیقه خود می‌توانید از علم روان‌شناسی رنگ هم کمک بگیرید و آشپزخانه‌ای شاد و زیبا را برای خود طراحی کنید.

رنگ‌های پاستیلی برای سرویس آشپزخانه حتی اگر با لوازم برقی همخوانی نداشته باشد هم زیباست و در کنار دورنگ سفید و نقره‌ای به‌خوبی دیده می‌شود. توصیه ما به شما این است که اگر می‌خواهید برای سرویس‌های خود از این رنگ‌ها استفاده کنید یک‌رنگ گرم هم در آشپزخانه برای برخی از وسایل خود در نظر بگیرید تا کمی تعادل برقرار شود.

سرویس آشپزخانه فانتزی

مدل‌های فانتزی برای سرویس‌های آشپزخانه

سرویس آشپزخانه فانتزی انتخاب برخی از تازه عروسان است. در این سرویس‌ها معمولاً آیتم‌ها شکل هندسی نامنظمی دارند و همیشه استوانه‌ای‌شکل یا مکعب‌شکل نیستند. انتخاب این سرویس‌ها اگر هوشمندانه انجام شود زیبایی آشپزخانه را چندبرابر می‌کند؛ اما باید توجه کنید که این مدل سرویس در دکور آشپزخانه کلاسیک جایی ندارد.

مدل عروسکی برای وسایل آشپزخانه

سرویس‌های عروسکی این روزها طرف‌داران زیادی دارند. بیشترین سرویسی که می‌تواند از مدل عروسکی استفاده کند سرویس پارچه‌ای آشپزخانه عروس است که طرح‌های زیادی را هم شامل می‌شود.

سرویس شیشه‌ای برای آشپزخانه

سرویس‌ آشپزخانه شیشه‌ای هم طرف‌داران زیادی دارد و حتی می‌توان گفت از سرویس‌های استیل و پاستیلی هم خریداران بیشتری پیدا کرده است. بانکه‌های شیشه‌ای برای حبوبات، پاسماوری و تنقلات بسیار زیبا هستند و فضای آشپزخانه شما را شیک می‌کنند.

سرویس آشپزخانه شیشه ای

سخن آخر

آشپزخانه مهم‌ترین جای خانه برای عروس‌ها است و خرید وسایل آشپزخانه چالش‌برانگیزترین و سخت‌ترین قسمت در خرید کل جهیزیه است. حتماً شما هم شنیده‌اید که همه خرید‌ها یک طرف، وسایل و خرده‌ریزهای آشپزخانه را خریدن یک طرف!

به همین دلیل  این مطلب از مجله اینترنتی دلتا را به بررسی مدل‌های پرطرف‌دار سرویس آشپزخانه جدید اختصاص دادیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید برای خرید این لوازم تصمیم بگیرید.

تعداد کلمات مطلب: 771

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای نصب آینه در خانه کدام قسمت است؟

امروزه بیشتر چیدمان‌های دکوراسیون داخلی بر اساس سبک فنگ‌شویی انجام می‌شود؛ چرا که بسیاری ا…