قیمت مسکن در محله کرمان تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش قرار است شما را با محله‌ای در شرق تهران که شاید کمتر نامش به گوشتان خورده باشد آشنا کنیم و نگاهی به قیمت مسکن در این محله داشته باشیم.
خرید آپارتمان در کرمان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، محله کرمان یکی از محله های شرقی پایتخت محسوب می‌شود که در منطقه 8 پایتخت واقع شده است.

این محله از لحاظ دسترسی و امکانات شهری موقعیت تقریبا مناسبی دارد اما یکی از نقاط منفی این محله که می‌توان به آن اشاره کرد وجود آلودگی هوا و آلودگی صوتی است که دلیل آن نزدیکی به بزرگراه‌های رسالت و اتوبان امام علی است.

بافت این محله تلفیقی از خانه‌های نوساز و قدیمی است اما آن طور که گفته می‌شود هیچ پهنه گسلی در این محله وجود ندارد از همین رو می‌توان به دلیل زلزله خیز بودن استان تهران این را یک مزیت برای این محله در نظر گرفت.

خرید آپارتمان در کرمان

بررسی قیمت خرید آپارتمان در کرمان

در ادامه بهتر است به سراغ بررسی قیمت مسکن در این محله برویم تا شما بتوانید برای خرید آپارتمان در کرمان راحت‌تر تصمیم بگیرید.

می‌توان گفت میانگین قیمت مسکن در این محله «متوسط» است و شما می‌توانید به طور متوسط با بودجه بین 25 تا 32 میلیون تومان (هر متر مربع) در این محله اقدام به خرید خانه کنید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد آپارتمان 70 متری دو خواب، کوچه اصلی، دو سال ساخت، طبقه سوم با نورگیری عالی، دارای یک پارکینگ، بالکن و انباری، ملک شخصی ساز متری 32 میلیون تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  سرمایه گذاری 80 درصد ثروت ایرانیان در بازار املاک

البته شما این روزها که مسکن در رکود به سر می‌برد امکان یافتن خانه زیر متری 25 میلیون تومان را در این محله خواهید داشت.

برای مثال یک واحد مسکونی 65 متری، دو خواب، 10 سال ساخت، بازسازی شده و با امکانات (پارکینگ – آسانسور – انباری) متری 22 میلیون 800 هزار تومان آگهی شده است از همین رو شما برای خرید این خانه تنها نیاز به یک میلیارد و 480 میلیون تومان بودجه دارید.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در محله کرمان هستید و قصد دارید فایل‌های بیشتری از این محله را مشاهده کنید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «با چقدر نقدینگی در توانیر خانه بخریم؟» در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…