قیمت مسکن در پردیس 30 درصد کاهش یافت

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
همسو با بازار مسکن شهر تهران، قیمت آپارتمان در شهر جدید پردیس نسبت به اواسط پارسال 25 تا 30 درصد کاهش یافته است.
واحدهای مسکونی در پردیس

به گزارش «مجله ملکی دلتا» روند افت قیمت‌ها در بازار مسکن شهر جدید پردیس از آبان ماه سال 1399 شروع شده و در حال حاضر به دلیل افزایش عرضه نسبت به تقاضا معاملات در رکود سنگینی به سر می‌برد.

علت کمیاب شدن مشتری‌ها به کم بودن سرانه‌های خدمانی در بعضی فازها و به طول انجامیدن تحویل واحدها مرتبط است.

اواسط سال گذشته در فاز 8 قیمت برخی واحدهای تحویلی به بالای یک میلیارد تومان رسیده بود که در حال حاضر تا 850 میلیون تومان افت کرده است.

از سال گذشته بسیاری از مستاجران که توان اجاره‌نشینی در تهران را از دست داده‌اند به شهر جدید پردیس نقل مکان کرده‌اند که همین جابجایی باعث رشد اجاره‌بها در این شهر شده است.

با وجود اینکه هم اکنون نرخ رهن یک آپارتمان در پردیس به بالای 100 میلیون تومان رسیده است بازار خرید آپارتمان در پردیس و یا فروش آپارتمان راکد است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش هزینه وام مسکن در آبان ماه

به گفته واسطه‌های ملکی طولانی شدن تحویل واحدها و کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی نسبت به تعداد آپارتمان‌های موجود علت کاهش قیمت مسکن در پردیس و کسادی معاملات در این شهر است.

کمبود سوپرمارکت و نانوایی، نبود تاکسی یا اتوبوس برای جابجایی مردم، محوطه‌های پر از سنگ و کلوخ از جمله معضلاتی است که در بعضی فازهای این شهر به چشم می‌خورد.

پیشنهاد مطالعه: اگر تمایل دارید از زمان اتمام طرح مسکن مهر پردیس باخبر شوید، مطلب «اتمام طرح مسکن مهر پردیس تا شهریور» مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…