چیزی در خانه شما کم است!

6
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاربرد پاف مبل در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه بسیار متنوع است. پاف مبل را می‌توان به‌عنوان صندلی اضافی یا میز کناری به‌کار برد.
چیزی در خانه شما کم است!

پاف مبل امروزه خیلی سریع تبدیل به یک وسیله کلاسیک و متداول در منازل شده است. این مدل مبلمان بسیار جذاب، منحصربه‌فرد و خلاقانه است و بیشتر طراحان داخلی از آن‌ها در دیزاین و طراحی داخلی منزل استفاده می‌کنند. در این مطلب از دلتامگ به معرفی کاربرد انواع پاف در دکور منزل می‌پردازیم.

انواع پاف در دکور منزل

در واقع این نوع مبلمان به دوران عثمانی برمی‌گردد و در آن دوره بسیار پرطرفدار بوده است. کاربردهای امروز پاف مبل را در ادامه بخوانید.

ایجاد طیف رنگی

پاف‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند ولی معمولا از جنس پارچه هستند. شما می‌توانید انواع پاف مبل را در طیف رنگ‌های مختلف و بر اساس سلیقه خود از رنگ‌های ملایم گرفته تا رنگ‌های تندتر و تیره‌تر پیدا کرده و در کوراسیون خانه استفاده کنید. معمولا از پاف مبل به‌عنوان رنگ مکمل پایه‌ در طراحی خانه استفاده می‌شود.

کاربرد انواع پاف در دکور منزل

ایجاد تضاد از کاربرد انواع پاف در دکور منزل

بر حسب نوع رنگ اتاق شما، رنگ پاف مبل می‌تواند برای ایجاد یک تضاد استفاده شود. برای مثال در یک اتاق با یک دیزاین کرمی و قهوه‌ای روشن شما می‌توانید از پاف مبل با رنگ قرمز گرم برای ایجاد تضاد استفاده کنید.

کاربرد انواع پاف در دکور منزل

به‌عنوان یک میز کناری

کاربرد پاف مبل به‌عنوان میز کناری یکی از گزینه‌های محبوب است. می‌توانید دو پاف مبل را به‌طور موازی در دوطرف مبل یا هر چیزی که خودتان تمایل دارید، قرار دهید یا به‌صورت تکی و جدا از آن‌ها استفاده کنید.

به‌عنوان یک میز کناری

به‌عنوان پر کننده زیر میز

آیا میزی دارید که فقط نیاز به یک چیز خاص دارد؟ از پاف مبل به صورت جفت یا تکی استفاده کنید. هم باعث زیبایی میز می‌شود و هم یک حس گرم و آرام را به اتاق القاء می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  کاربرد انواع پنجره در معماری ساختمان

به‌عنوان پر کننده زیر میز

قرار دادن آن در انتهای تخت از کاربرد انواع پاف در دکور منزل

قرار دادن پاف مبل‌های کشیده و بزرگ با پایه‌های چوبی یا فلزی انتهای تختخواب با رنگ متناسب، زیبایی خاصی را به اتاق خواب شما می‌دهد. با اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه آشنا شوید.

قرار دادن آن در انتهای تخت

صندلی جلوی آینه یا میز آرایش

برای دیدن خود در آینه میز آرایشی چرا به جای استفاده از صندلی‌های سنتی با پشتی راست و مستقیم از پاف مبل‌های راحت و شیک استفاده نمی‌کنید؟ این کاربرد پاف مبل هم فضای کمی را اشغال کرده و هم خیلی اتاق را شیک‌تر نشان می‌دهد.

صندلی جلوی آینه یا میز آرایش

به‌عنوان صندلی میز

استفاده از پاف مبل به عنوان صندلی میز می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه باشد. البته بهتر است رنگ آن با رنگ اتاق و وسایل اطراف تناسب داشته باشد. این کاربرد پاف مبل، ثبات، یکپارچگی و راحتی لازم را در محیط فراهم می‌سازد.

به‌عنوان صندلی میز

 

تعداد کلمات مطلب: 430

6 دیدگاه

  1. ناشناس

    28 تیر 1401 در 1:46 ق.ظ

  2. ناشناس

    28 تیر 1401 در 11:09 ق.ظ

  3. ژیلا

    31 تیر 1401 در 4:55 ب.ظ

    فقط برای گذاشتن جلو مبل که پا روش قرار بگیره خوبه چون خستگی بدن و رفع نمیکنه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      1 مرداد 1401 در 10:01 ق.ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    1 مرداد 1401 در 6:06 ق.ظ

  5. ناشناس

    22 مرداد 1401 در 2:06 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین زمان آبیاری گل های آپارتمانی در فصل بهار

از مهم‌ترین نکات هنگام مراقبت از گیاهان، نحوه آبیاری گل های آپارتمانی است که نقش بسیار موث…