با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالفت شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به درخواست رییس جمهور مبنی بر مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت حمل‌و‌نقل و ساختمان و شهرسازی پاسخ منفی دادند.
ساختمان و شهرسازی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل‌و‌نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین به مدت 6 ماه در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

سید جلیل میرمحمدی به عنوان نماینده متقاضیان اظهار کرد: در راستای بررسی تقاضای مسکوت ماندن طرح پیشنهادی آقای ابراهیم رییسی، ما باید به دولت اجازه دهیم که لایحه جامع تری در این زمینه به مجلس ارائه کند.

وی در ادامه افزود: چنین موضوعی نیاز به همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی دارد؛ لذا مصلحت بر این است که این فرصت به دولت داده شود.

مجتبی یوسفی نیز به عنوان مخالف تقاضای مسکوت ماندن طرح در این باره اظهار کرد: با وجود 7 میلیون مستاجر که در دولت گذشته برایشان برنامه طرح‌ریزی نشد و حوزه مسکن تعطیل بوده است. علاوه براین روستاها، سکونت‌گاه غیررسمی، طرح هادی و همچنین حوزه راه و مسکن دارای مشکلات جدی است و یکی از ابرچالش‌های حوزه مسکن است.

مطلب پیشنهادی:  پیش خرید این آپارتمان‌ها ممنوع

در ادامه تقاضای مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزات راه و شهرسازی به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و نمایندگان با 120 رای از مجموع 253 نماینده حاضر با مسکوت ماندن این طرح مخالفت کردند.

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع بیشتر درخصوص این خبر مطلب «طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در حالت  تعلیق» را مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…