طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در حالت تعلیق

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نامه سید ابراهیم رییسی برای مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دست رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رسید. در طی این نامه اعلام شد که بدون ایجاد وزارت مسکن ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی با چالش‌هایی مواجه خواهد شد.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» به نقل از اقتصادآنلاین، محمد رضا رضایی کوچی، بیان کرد: در روز یکشنبه مورخ 17 مرداد 1400 گزارش کمیسیون عمران درخصوص کلیات طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی درصحن مجلس قرائت شد.

در روز سه شنبه 19 مرداد قرار بود که موافقان و موافقان نظرات خود را ارائه کنند و طرح مورد بررسی قرار گیرد اما این طرح از دستور کار مجلس کنار رفت.

رییس کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: آقای رییس خواسته‌اند که طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی فعلا مسکوت مانده و در سال آینده مطرح شود. یکی از شعارهای ایشان ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی می‌باشد؛ از این رو برای اجرایی طرح نیاز است که وزارت مسکن ایجاد شود تا کار به سادگی پیش رود.

در ادامه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر خیلی عریض و طویل است و اکنون برای تحقق این شعار دچار چالش خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:  تحویل واحدهای مسکن مهر به کجا رسید؟

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت مسکن «احتمال کاهش 15 درصدی قیمت مسکن» را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …