تزیین میز ناهار خوری با 5 وسیله ارزان و جدید!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای دکور میز ناهارخوری نیازی نیست که خیلی هزینه کنید؛ چرا که با رعایت چند نکته و استفاده از چند وسیله در دسترس می‌توانید زیباترین چیدمان را داشته باشید.
میز ناهار خوری

میز ناهار خوری جزو یکی از پرکاربردترین وسایل خانه، خصوصا در شیوه زندگی امروزه ما است؛ از سوی دیگر وجود این وسیله  در خانه از نظر طراحان دکوراسیون به زیباتر شدن چیدمان خانه کمک می‌کند؛ اما این زیبایی هنگامی مشخص می‌شود که بتوانید از وسایل تزیینی مناسب برای روی آن استفاده کنید. با انتخاب دکوری مناسب برای میز ناهارخوری کم جا، می‌توانید این قسمت از خانه را به نقطه کانونی تبدیل کنید. به همین منظور برای آشنایی با زیباترین تزیینات میز ناهارخوری مدرن، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چگونه میز ناهار خوری را تزیین کنیم؟

تزیین میز ناهار خوری یک هنر و ذوق است که می‌تواند سبک و دکوراسیون منزل شما را بهبود بخشد؛ مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای تزیین میز ناهار خوری جدید به آن توجه کرد، رعایت نظم و خود داری از شلوغ کردن میز است؛ چرا که اگر میز ناهار خوری شما با  وسایل دکوری نامناسب تزیین شود، دیگر فضا کافی برای صرف غذا بر روی آن باقی نخواهد ماند و و این فقدان فضا، باعث کلافگی شما خواهد شد. زیباترین وسایل برای دکور میز ناهارخوری عبارتند از:

میز ناهار خوری

تزیین میز ناهارخوری با نصب لامپ‌های آویز روی آن

استفاده از لامپ‌های آویز برای تزئین میز ناهار خوری، یکی از روش‌های زیبا و جذاب است که می‌تواند به شما کمک کند تا محیطی شیک و دلنشین برای مهمانی خود ایجاد کنید. هنگام نصب این چراغ‌ها لازم است به چند نکته توجه داشته باشید؛ مهم‌ترین گزینه این است که لامپ انتخابی با طرح و رنگ دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. در این صورت زیبایی میز ناهارخوری شما چند برابر می‌شود. دومین نکته در نظر گرفتن ارتفاع مناسب لامپ است؛ لامپ باید به گونه‌ای آویز شود که نه خیلی پایین و نه خیلی بالا باشد. اگر ارتفاع لامپ‌ها بیش از حد بالا باشد، ممکن است نور آن‌ برای مهمانان آزاردهنده باشد. توجه داشته باشید که لامپ باید در مرکز میز نصب شود.

میز ناهار خوری

استفاده از رانر برای دکور میز ناهارخوری

اگر به دنبال دکورهای خاص و منحصر به فردی هستید، رانر را امتحان کنید. شما می‌توانید رانر را به شکل‌های مختلفی روی میز پهن کنید؛ یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای استفاده از رانر، پهن کردن آن به صورت طولی یا عرضی است. اگر قصد دارید رانر را به صورت طولی پهن کنید، می‌توانید یک گلدان را در مرکز و دو شمعدان زیبا را در دو طرف گلدان قرار دهید. اینگونه یک اثر هنری زیبا و جذاب را برای میز خود خلق کرده‌اید.

مطلب پیشنهادی:  سنگ مرمر؛ ترند جذاب دکوراسیون منزل

تزیین میز ناهار خوری با گلدان

وجود گل در خانه باعث می‌شود حس طراوت و شادابی در همه جای خانه جریان داشته باشد؛ بنابراین انتخاب یک گلدان گل زیبا برای روی میز ناهارخوری، می‌تواند به زیباتر شدن چیدمان خانه شما کمک کند. سعی کنید از گل‌های طبیعی با رنگ‌های شاد برای میز استفاده کنید. توجه داشته باشید بهترین مکان برای قرار دادن گلدان، در مرکز میز است؛ همچنین، انتخاب گل‌هایی با بوی خوش، می‌تواند به محیط احساس آرامش و راحتی ببخشید.

میز ناهار خوری

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

برای دکور میزناهارخوری نیازی نیست که حتما از وسایل گران‌قیمت استفاده کنید؛ انتخاب چند شمعدان مناسب برای تزئین میز یک روش‌ ساده و زیبا است که می‌تواند به شما کمک کند تا محیطی شیک و گرم برای مهمانی‌های خود طراحی کنید. در نظر داشته باشید که برای جلوه بیشتر میز، بهتر است شمعدان‌ها را متناسب با سبک دکوراسیون خانه خریداری کنید. برای زیبایی میز هنگم قرار دادن شمعدان‌ها باید آن‌ها را به صورت مساوی و با فاصله منظم از هم قرار دهید.

میز ناهار خوری

قرار دادن ظروف تزیینی بر روی میز ناهار خوری

استفاده از ظروف تزیینی مانند دکوری چوبی ، کریستال، مسی و نقره ای، برای تزئین میز ناهار خوری یک روش‌ ساده و زیبا برای جلوه دادن میز است. ظروف تزیینی باید با متناسب طرح و رنگ دکوراسیون منزل انتخاب شود. به یاد داشته باشید که انتخاب ظرف مناسب و ترتیب آن‌ها، باید با ابعاد و شکل میز ناهار خوری هماهنگ باشد و استفاده از گل و گیاه و دیگر عناصر دکوراسیونی، می‌تواند جلوه‌ی بیشتری به میز ناهار خوری ببخشد.

پیشنهاد مطالعه: 5 مدل کاغذ دیواری جدید که فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد!

تعداد کلمات مطلب: 671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

6 روش پرپشت شدن گل حسن یوسف برای مبتدی‌ها

حسن یوسف جزو آن دسته از گیاهان آپارتمانی به شمار می‌آید که طرفدارذان بسیاری دارد و تقریبا …