5 روش عالی برای چیدمان پذیرایی ال

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان پذیرایی ال می‌تواند به شما این امکان را بدهد فضای باز و شیکی را به وجود آورید، به شطر آنکه هنگام چیدمان به چند نکته مهم توجه داشته باشید.
چیدمان پذیرایی ال

داشتن یک پذیرایی ال می‌تواند در چیدمان خانه شما نقش بسیار موثری داشته باشد؛ چرا که دست شما برای چیدمان وسایل باز است و انتخاب‌های بیشتری دارید؛ بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن مساحت خانه، از روش‌های مختلفی برای چیدمان پذیرایی ال استفاده کنید؛ برای آشنایی با بهترین مدل‌های چیدمان تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه بابشید.

نحوه چیدمان پذیرایی ال شکل

؛ اما اگر می‌خواهید دکوراسیون پذیرایی ال شکل شما، از اصول و روش خاصی پیروی کند، با ما همراه باشید.

چیدمان پذیرایی ال

استفاده از دو دست مبل برای پذیرایی

چیدمان مبل در پذیرایی ال به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ اگر سبک پذیرایی شما کلاسیک و فضای آن کوچک است، بهتر است که دو عدد مبل را به صورت عمودی در دو ضلع مخالف قرار دهیم و فضای میانی آن‌ها را با استفاده از میز پرکنیم. در حالات بعدی بهتر است که چیدمان مبل در پذیرایی ال به صورتی باشد که مبل‌ها در جهت مخالف با یکدیگر قرار گیرند و فضای بین آن را با استفاده از میز پر کنید و روی آن اکسسوری‌های مناسب با سبک دکوراسیون خانه قرار دهید.

برای چیدمان مبل راحتی در پذیرایی ال شکل نیز، بهتر است یکی از ضلع‌های ال را برای قرار دادن مبل راحتی استفاده کنیم و میز میانی را در وسط قرار دهیم و دو ضلع دیگر را با صندلی‌ و وسایل دکوری تزیین می‌کنیم. این چیدمان به شما امکان می‌دهد فضای بازتری را برای میهمانی و تماشای تلویزیون داشته باشید.

بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون

انتخاب مکان مناسب به فضای آپارتمان و سلیقه شما بستگی دارد، اما بهترین چیدمان از نظر طراحان دکوراسیون، استفاده از دیوار بلند برای قرار دادن تلویزیون است. با قرار دادن تلویزیون در قسمت بلند دیوار، می‌توانید آن را به خوبی مشاهده کنید و به همراه مبلمان و صندلی‌ها در اطراف آن فضای راحتی را به وجود آورید.

مطلب پیشنهادی:  طراحی حیاط خانه های ویلایی

یک مدل دیگر چیدمان می‌تواند قرار دادن تلویزیون در قسمت بلند دیوار باشد. با قرار دادن تلویزیون در مرکز پذیرایی ال، می‌توانید با ایجاد نقطه کانونی فضای مناسبی را برای تماشای تلویزیون به وجود آورید.

چیدمان پذیرایی ال

چیدمان پذیرایی ال شکل کوچک

چیدمان اتاق پذیرایی ال کوچک کمی مشکل‌ است، چرا که باید جایگذاری وسایل به گونه‌ای باشد که بتوانید از تمام فضای موجود نهایت استفاده را ببرید. بهترین روش چیدمان عبارتند است:

انتخاب مبل با ابعاد کوچک

استفاده از مبلمانی با اندازه کوچک و طراحی ساده، بسیار مناسب برای پذیرایی ال است و به شما امکان می‌دهد از فضای محدود، نهایت استفاده را ببرید.

چیدمان پذیرایی ال

استفاده از آینه‌ها در چیدمان پذیرایی ال

قرار دادن آینه در یکی از دیوارهای پذیرایی ال، باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد. این امر می‌تواند به شما کمک کند تا میهمان‌ها با احساس راحتی بیشتری ترغیب شوند تا در پذیرایی بنشینند.

استفاده از رنگ‌های روشن برای چیدمان پذیرایی ال

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است سعی کنید از رنگ‌های روشن برای دیوارها و سقف استفاده کنید؛ اینگونه سقف خانه بلندتر به نظر می‌رسد و با ایجاد خطای دید فضای خانه را بزرگ‌تر و دلنشین‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین مدل چیدمان آشپزخانه بدون اپن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…