5 مدل از جدیدترین لوسترهای آشپزخانه 2023

0
17
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لوستر یکی از مهم‌ترین و عناصر تزئینی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی است؛ اما انتخاب اشتباه آن نیز باعث شلوغی و کاهش زیبایی خانه می‌شود. بنابراین باید متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب شوند.
لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

از وسایلی که نصب آن در خانه تاثیر بسیاری روی دکوراسیون دارد و ظاهر خانه را شیک و مردن می‌کند، انواع لوسترها هستند که در طرح‌ها و سبک‌های متفاوتی در بازار موجود است. لوستر می‌تواند به فضا روح ببخشد؛ به همین دلیل اگر به روشنایی فضا در خانه خود اهمیت می‌دهید، در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا بهترین مدل‌های لوستر آشپزخانه جدید و مدرن با به شما معرفی کنیم.

 بهترین لوسترهای آشپزخانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

لوستر مناسب آشپزخانه علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید ویژگی‌هایی نیز داشته تا از هر جهت استاندارد باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از :

  • ارتفاع: لوستر آشپزخانه باید به گونه‌ای باشد که بعد از نصب ارتفاع کمترین نقطه آن با سطح میز، 90 سانتی‌متر باشد.

  • قطر: قطر لوستری که روی جزیره آویزان است، باید نهایتا 30 سانتی‌متر کمتر از عرض رومیزی باشد تا از برخورد به سر جلوگیری کند.

 بهترین لوسترهای آشپزخانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

انواع لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

با توجه به تنوع لوسترها در بازار، انتخاب بهترین مدل لوستر آشپزخانه لوکس که با سبک دکوراسیون هماهنگی داشته باشد کمی دشوار است. در ادامه جدیدترین مدل لوستر را معرفی کرده‌ایم.

لوستر آشپزخانه کلاسیک

لوسترهای کلاسیک که بیشتر مردم آن را به نام لوسترهای سلطنتی می‌شناسند، بسیار پر زرق و برق هستند و جزو لوسترهای لاکچری به‌حساب می‌آیند که امروزه در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ در صورتی که سبک دکوراسیون آشپزخانه شما سبک کلاسیک است، انتخاب این مدل لوستر را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل لوستر برای آشپزخانه کوچک نیز کاربرد دارد به شرط آنکه لوستر را با تعداد شاخه کم خریداری کنید.

لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

لوستر مدرن در آشپزخانه

لوسترهای مدرن جدیدترین نوع لوسترها هستند که در بازار موجود است؛ در طراحی و ساخت این لوسترها از ساده‌ترین خطوط و ایده‌ها استفاده شده که همین سادگی جذابیت آن را دو چندان کرده است. لوسترهای مدرن در مدل‌های مربع، دایره، مستطیل و … ساخته شده‌اند که شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه یکی از آن را انتخاب کنید. برای مثال اگر از میز نهارخوری مستطیلی در آشپزخانه استفاده می‌کنید، می‌توانید از لوسترهای آویز مستطیل شکل استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون در خانه‌های کوچک و مدرن

لوستر آشپزخانه جدید و مدرن با سبک فانتزی

زیباترین لوستر سقفی برای آشپزخانه، مدل‌های فانتزی هستند؛ این لوسترها به‌طور نوستالژیکی شبیه به لامپ‌های رشته‌ای طراحی شده‌اند و علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، با خود نور فراوانی را به آشپزخانه شما می‌آورند. زیر نور لوستر فانتزی آشپزخانه وسایل شما می‌درخشند به‌خصوص اگر لوازم برقی شما سیلور هستند.

لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

لوسترهای مینیمال

اگر دکوراسیون آشپزخانه شما ساده است و به دنبال لوستری هستید که این سادگی حفظ شود، لوسترهای مینیمال انتخاب مناسبی هستند. شما می‌توانید یک لوستر مینیمال بالای میز غذا خوری خود آویزان کنید و از نوری که هنگام صرف غذا در اختیار شما می‌گذارد لذت ببرید.

لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

لوسترهای معاصر

روش نصب لوستر آشپزخانه در این سبک‌ها بسیار مهم هستند؛ چرا که باید بدانید دقیقا در کدام قسمت آن را نصب کنید و مهم‌ترین دلیل آن هم می‌تواند این باشد که  لوسترهای معاصر مخصوص آشپزخانه‌های جزیره‌ای هستند؛ چرا که جزیره اسرارآمیز شما در آشپزخانه نیاز به کمی روشنایی دارد تا زیبایی آن دو چندان شود.

لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین نحوه چیدمان پذیرایی مستطیل شکل

تعداد کلمات مطلب: 508

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جذاب ترین مدل های دکوراسیون نشیمن به سبک یونانی

سبک یونانی در طراحی داخلی با زیبایی های باستانی یونان باستان و معماری آن الهام گرفته شده ا…