از این خوراکی‌ها برای پذیرایی عید نوروز استفاده کنید!

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به زمان اندکی که تا عید نوروز باقی مانده، برای داشتن سفره‌ای زیبا و بهترین سبک پذیرایی از مهمانان تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
پذیرایی برای عید نوروز

برای ما ایرانیان عید نوروز و پذیرایی از مهمان اهمیت بسیاری دارد و سعی می‌کنیم برای پذیرایی از مهمان در عید نوروز بهترین فضا و چیدمان را فراهم کنیم. برای داشتن یک پذیرایی زیبا و دلنشین، نیازی نیست که که هزینه زیادی بپردازید و از وسایل گرا‌ن‌قیمت استفاده کنید؛ چرا که برای داشتن بهترین پذیرایی برای عید نوروز، تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از ترفندهای ساده استفاده کنید. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا ایده‌های کاربردی را به شما ارائه دهیم.

ایده پذیرایی عید نوروز

ورودی مهم‌ترین قسمت در خانه است که مهمان‌ها هنگام ورود با آن مواجه می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید برای پذیرایی شیک از مهمان با استفاده از یک سفره هفت سین کوچک یا یک متن خوش‌آمد گویی فضای مناسبی را به وجود آورید.

با این ترفندها بهترین میز پذیرایی عید نوروز را داشته باشید

چیدمان پذیرایی عید نوروز برای همه خانم‌ها مهم است به همین دلیل در تلاش هستند تا با بهترین خوراکی‌ها و استفاده از ظروف پذیرایی عید نوروز، خاص‌ترین سفره را داشته باشند؛ اما چیدمان میز پذیرایی عید نوروز باید چگونه باشد؟ یا اینکه برای پذیرایی از مهمانی چی خوبه؟

پذیرایی برای عید نوروز

تزیین میز پذیرایی برای عید نوروز

یکی از مهم‌ترین المان‌های برای تزیین میز پذیرایی در عید نوروز، استفاده از گل و گلدان است که طراوت را به میز شما می‌بخشد. اگر یک میز بزرگ در خانه دارید، می‌توانید گلدان بزرگی از سنبل بر روی آن قرار دهید.

استفاده از تخم مرغ رنگی را فراموش نکنید

برای داشتن سفره‌ای خاص و زیبا در عید می‌توانید تخم مرغ‌های رنگی را در کنار گلدان‌های سنبل قرار دهید و با این ترکیب زیبا یک سفره هفت سین رنگی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  2 روش کاربردی برای جمع کردن خرده شیشه از روی فرش

پذیرایی برای عید نوروز

تزیین میز پذیرایی برای عید نوروز با شمع

شما می‌توانید شیشه‌های بلند و استوانه‌ای را تهیه کنید و داخل آن را با میوه‌‌های کاج و یا آجیل پر کنید و روی آن را یک شمع روشن قرار دهید.

پذیرایی برای عید نوروز

از هنر آشپزی خود استفاده کنید

بهترین خوراکی های پذیرایی عید نوروز می‌تواند پختن یک کیک خانگی باشد که هزینه آنچنانی هم ندارد. شما می‌توانید با پختن یک کیک خوش رنگ در کنار چایی از مهمان‌های خود بهترین پذیرایی را به عمل آورید؛ حتی می‌توانید کیک‌ها را به صورت تک نفره درست کنید.

پذیرایی برای عید نوروز

تزیین میوه

بهتر است قبل از آمدن مهمان‌ها، یک ظرف میوه آماده کرده و روی میز بگذارید؛ در نتیجه وقت بیشتری برای بودن با مهمان‌ها خواهید داشت و نیازی نیست که آن‌ها را مرتب تنها بگذارید.

پذیرایی برای عید نوروز

استفاده از چای و دمنوش

بهترین پذیرایی در عید نوروز این است که کمی متفاوت عمل کنید و به پذیرایی خود تنوعی سلامتی بخش بدهید و به جای استفاده از چای به مهمانان خود با چای سبز و انواع دمنوش پذیرایی نمایید. در کنار چای می توانید از کشمش، خرما و یا توت خشک به جای قند یا شکلات استفاده کنید.

پذیرایی برای عید نوروز

استفاده از ظروف جدید پذیرایی برای عید نوروز

برای تغییر بیشتر و ایجاد حال و هوای نوروزی بهتر است از سرویس پذیرایی عید نوروز، به جای ظروف قدیمی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: هفت سین 1402 را با وسایل دور ریختنی بسازید!

تعداد کلمات مطلب: 501

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…