جنت‌آباد، بهترین گزینه برای خرید خانه در تهران

1
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جنت آباد جزو محله‌های وسیع در تهران است که از مزایای زیادی برخوردار است و شما به دلیل این وسعت زیاد شانس بیشتری برای خرید خانه دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
جنت آباد تهران

امروزه با توجه به وسعت شهر تهران خرید خانه در این شهر کار چندان راحتی نیست؛ چرا که اگر قصد خرید خانه داشته باشید نیاز است تا حدودی با محله‌ها آشنایی داشته باشید. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم یکی از بهترین محله‌ها در شمال غرب تهران را به شما معرفی کنیم. جنت آباد تهران، جزو محله‌هایی به شمار می‌آید که وسعت و امکانات خوبی دارد. زندگی در آن می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار سودمند باشد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید، برای آشنایی بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید خانه در تهران

موقعیت جغرافیایی این محله

اگر به شمال غرب پایتخت سری زده باشید، حتما نام محله جنت آباد تهران به گوش شما خورده است. این محله در منطقه 5 شهرداری قرار دارد. می‌توان گفت این منطقه تهران از مناطق خوب تهران است؛ که دارای مرز شمالی با بلوار سیمون بولیوار و  بزرگراه‌های آبشناسان، همت و آیت‌الله کاشانی است.

این محله از شمال به حصارک، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از غرب به شهران و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، چهاردیواری و پونک متصل می‌شود. وسعت محله جنت آباد باعث شده که این محله به سه بخش مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شود. این موضوع باعث شده تا قیمت خانه در این محله تهران در هر یک از این سه قسمت محله متفاوت باشد و شما می‌توانید راحت‌تر خانه مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید آپارتمان در جنت آباد تهران

محله جنت‌آباد به دلیل وسعت زیاد دارای معابر و محلات فرعی بسیار است. با کمی بررسی در می‌یابیم که محله جنت آباد جنوبی، جزو بهترین مناطق برای خرید خانه به شمار می‌آید و قیمت آپارتمان در آن بالاتر از جنت آباد مرکزی و شمالی است.

دسترسی به این محله

یکی از دلایل محبوبیت این محله برای خرید خانه، دسترسی راحت به سایر نقاط تهران است. بزرگراه‌هایی که در اطراف این محله قرار دارند، رفت‌و‌آمد با اتومبیل شخصی را بسیار راحت کرده است. علاوه بر آن در صورتی که تمایل به استفاده از استفاده از وسایل نقلیه عمومی را داشته باشید، مترو خط 1 که در ایستگاه صادقیه قرار دارد بهترین انتخاب است.

جنت آباد تهران

مراکز درمانی

  • مرکز درمانی توانبخشی نظام مافی،
  • بیمارستان امید،
  •  بیمارستان عرفان نیایش،
  •  کلینیک کودکان ارمغان سلامت،
  •  درمانگاه شبانه‌روزی جنت‌آباد،
  •  درمانگاه شبانه‌روزی ایلیاد،
  • کلینیک غدد جنت آباد،

مراکز خرید

  •  بازار ميوه و تره‌بار و بازار بزرگ جنت،
  • مرکز خرید سمرقند،
  • پاساژ طوبی،
  •  مرکز خرید گلستان،
  •  مرکز خرید بوستان،
  • مرکز خرید عبادی،
  •  بازار گل و گیاه غرب تهران،

 جنت آباد جنوبی کجای تهران است؟

محله جنت‌آباد جنوبی جزو قدیمی‌ترین محله‌های این منطقه است. از شمال با زیرگذر همت، از جنوب با خیابان آیت الله کاشانی، از شرق با بزرگراه ستاری و از غرب با بزرگراه باکری محدود شده است.

جنت آباد در همسایگی با محله‌های فردوس، باغ فیض، جنت آباد مرکزی، پونک جنوبی، کوی مهران، سازمان آب، شاهین، سازمان برنامه شمالی، شهران جنوبی، شهر زیبا قرا دارد. بهترین محله جنت آباد جنوبی شامل میدان چهارباغ و لاله شرقی است.

دسترسی به مترو جنت آباد جنوبی چگونه است؟

مترو جنت آباد جنوبی در خط ۶ مترو تهران در ایستگاه آیت الله کاشانی قرار دارد که در حال حاضر به بهره‌برداری نرسیده و در حال تکمیل است؛ اکنون نزدیکترین مترو به جنت آباد جنوبی، ایستگاه مترو صادقیه است.

جنت آباد مرکزی کجاست؟

محله جنت آباد مرکزی در فاصله نه چندان دور با جنت‌آباد جنوبی قرار دارد که بین اتوبان همت و اتوبان آبشناسان قرار گرفته است. این محله به دلیل گذر از اتوبان، توسعه بسیاری یافته و با محله‌های فردوس، باغ فیض، جنت آباد مرکزی، پونک جنوبی، کوی مهران، سازمان آب، شاهین، سازمان برنامه شمالی، شهران جنوبی، شهر زیبا مجاورت دارد.

مطلب پیشنهادی:  محله سازمان برنامه، محله‌ای امن با آینده‌ای روشن برای سرمایه‌گذاری

بلوار بعثت از خیابان‌های مهم جنت‌آباد مرکزی است که در جنوب غربی این محله قرار دارد. از دیگر خیابان‌های معروف این محله، خیابان 35 متری گلستان است که بلوار جنت آباد را به بزرگراه ستاری متصل می‌کند و به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در این قسمت هستید، شاهین شمالی بهترین انتخاب است. اگر چه قیمت خانه در این قسمت از جنت‌آباد بالاتر از نقاط دیگر است؛ اما فروش آپارتمان در این محله پررونق است. برای رفتن به جنت آباد مرکزی، از ایستگاه مترو شهید ستاری استفاده کنید.

جنت آباد شمالی کجای تهران قرار گرفته؟

جنت آباد شمالی از مشهورترین محله‌های شمال غرب تهران است که در منطقه ۵ تهران قرار دارد و توسط بزرگراه‌ها از محله جنت‌آباد تهران جدا شده است. این محله از جنوب به بزرگراه آبشناسان، از غرب به بزرگراه باکری، از شرق به بزرگراه ستاری و از شمال به بلوار سیمون بولیوار و رشته کوه‌های البرز محدود شده است. بسیاری از شهروندان تهرانی محدوده جنت آباد مرکزی را نیز جزء همین محدوده می‌شناسند. بهترین محله جنب آباد شمالی برای خرید خانه، خیابان گلستان شرقی، کورش شرقی، بلوار مبعث است که بزرگراه آبشناسان را به بلوار مهستان متصل کرده و نقش کلیدی در معابر غربی این محله دارد.

نحوه دسترسی به جنت‌آباد شمالی

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله شمالی، ایستگاه مترو شهید ستاری است. البته با تکمیل خط ۶ مترو تهران می‌توان انتظار داشت که از طریق ایستگاه مترو شهران نیز بتوان خود را به جنت آباد شمالی رساند.

جنت آباد تهران

بررسی قیمت آپارتمان در جنت آباد

هر سه محله با توجه به سلیقه شما و انتخاب محل زندگی، جای مناسبی برای زندگی هستند. آب و هوای خوش شما را ترغیب به خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی می‌کند. دسترسی مناسب هر سه محله و قرارگیری در کنار اتوبان‌های اصلی و نزدیکی به مترو، این محله را به یکی از بهترین گزینه‌های زندگی تبدیل می‌کند.

برای خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی به شما توصیه میکنیم که سری به سایت ملکی دلتا بزنید.  برای خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی ، موارد زیادی خانه و آپارتمان در سایت ملکی دلتا قرار گرفته که شما با بررسی قیمت ها می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود خانه دلخواه خود را پیدا کنید. در زیر چند نمونه آگهی را از سایت ملکی دلتا ( بزرگترین و اولین سایت ملکی ایران ) برایتان آوردیم تا با قیمت‌ها آشنا شوید.

نام محله قیمت کل(تومان) قیمت هر متر مربع (تومان) سن بنا متراژ
جنت‌آباد شمالی 7,000,000,000 تومان 77,778,000 تومان 25 سال ساخت 90 متر
جنت‌آباد شمالی 11,200,000,000 تومان 98,246,000 تومان 1 سال ساخت 114 متر
جنت‌آباد جنوبی 8,350,000,000 تومان 101,829,000 تومان 9 سال ساخت 82 متر
جنت‌آباد جنوبی 10,000,000,000 تومان 94,340,000 تومان 10 سال ساخت 106 متر
جنت‌آباد مرکزی 6,200,000,000 تومان 72,941,000 تومان 14 سال ساخت 85 متر
جنت‌آباد مرکزی 11,550,000,000 تومان 110,000,000 تومان 2 سال ساخت 105 متر

 

یک نظر

  1. ناشناس

    13 فروردین 1402 در 0:40 ق.ظ

    ساکنینش سطح فرهنگیشون خیلی پایبنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…