با امکانات و مناطق تفریحی پردیس بیشتر آشنا شوید!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهر جدید پردیس با برخورداری از امکانات تفریحی، درمانی و گردشگری، همواره برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری بهترین انتخاب است.
خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس

یکی از قطب‌های تازه شکل گرفته در شرق پایتخت، شهر جدید پردیس است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دور بودن از ترافیک، آلودگی هوا و امکانات تفریحی فراوان است که باعث می‌شود با خرید آپارتمان در پردیس، آینده روشنی برای سرمایه‌گذاری پیش روی شما باشد. چنانچه قصد دارید با امکانات و مزایای شهر پردیش بیشتر آشنا شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

با شهر جدید پردیس بیشتر آشنا شوید

در ۱۷ کیلومتری شرق تهران و در مسیر جاده هراز، شهر جدید پردیس قرار دارد که از شمال به سلسله کوه‌های البرز، از جنوب به روستای کرشت، از غرب به جاجرود و از شرق به بومهن محدود شده است. آنچه که باعث شده خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس رونق بسیاری داشته باشد، نزدیک بودن به تهران است. این شهر جدید در مساحتی حدود 3600 هکتار و در 11 فاز تشکیل شده که فازهای انتهایی هنوز تکمیل نشده‌اند. از این تعداد فاز در حال حاضر 6 فاز آن مسکونی و 3 فاز دیگر تحقیقاتی است.

محاسبه قیمت خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس

قیمت خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس، باتوجه به متراژ ساختمان، موقعیت فازها و امکاناتی که هر فاز دارد متفاوت است. قیمت هر متر آپارتمان در فازهای ابتدایی شهر پردیس به دلیل اینکه این فازها از قدمت بیشتری برخوردار هستند و به طبع امکانات بیشتری نسبت به فازهای انتهایی دارند، بیشتر است. برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان 100 متری در فاز یک، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است در حالی که همین متراژ آپارتمان در فاز هشت، یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.

امکانات رفاهی برای خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس

شهر پردیس با قابلیت گردشگری و توریستی از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • پارک‌های پردیس که شامل نور الشهدا، باغ گل، پارک سلامت، بوستان گل‌ها، بوستان ارغوان، پارک ولایت، بوستان الغدیر، پارک مشاهیر و بوستان خلیج فارس می‌شود.
  • پاساژهای پردیس: پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت
  • مراکز درمانی بیمارستان شفا، درمانگاه کوثر، درمانگاه مهرجرد، مرکز بهداشت و درمان پردیس.
مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری

جاذبه‌های گردشگری پردیس

موقعیت جغرافیایی شهر پردیس این امکان را به وجود آورده که بتوان آخر هفته‌ها را در مکان‌های تفریحی و روستاهای اطراف پردیس سپری کرد که در ادامه بیشتر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس

رودخانه جاجرود و پل شاه‌عباسی

همانطور که گفتیم شهر پردیس از سه بخش پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شده است. از قدیمی‌ترین رودخانه های پردیس می‌توان به رودخانه جاجرود اشاره کرد که در روستای سعیدآباد قرار دارد. این پل تاریخی یادگار دوره سلجوقیان است که به دست ناصرالدین‌شاه مرمت شده است.

آبشار کمرد

آبشار کمرد در بیست کیلومتری تهران، بین جاجرود و شهر جدید پردیس و در روستای کمرد واقع شده است. برای رفتن به این آبشار زیبا می‌توانید با رسیدن به منطقه کمرد بعد از طی مسافتی 15 متری به روستای زیبای کمرد می‌رسید که این آبشار زیبا آنجا قرار دارد. آبشار کمرد از صخره‌ای با ارتفاع کم به پایین می‌ریزد؛ آب این آبشار متمرکز نیست و از مجموعه آبشارهای کوچک با ارتفاع کم ساخته شده است.

خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس

روستاهای گرشگری پردیس

شهر پردیس از روستاهای خوش آب‌و‌هوایی تشکیل شده که بسیاری از افراد از این روستاها به عنوان پاتوق آخر هفته خود استفاده می‌کنند.

  • روستای اصطلک پایین
  • روستای باغ کمش
  • روستای باغک
  • روستای تماشا
  • روستای زردستان
  • روستای سیاه‌سنگ جدید
  • روستای شمس‌آباد
  • روستای کرشت
  • روستای کمرد
  • روستای گلدره
  • روستای واصفجان
  • روستای طاهرآباد

پیشنهاد مطالعه: امکانات گوناگون شهر جدید پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…