سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس

7
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
شهر جدید پردیس یکی از شهر‌های خوش آب و هوا در حومه شرقی تهران است. این شهرستان به دلیل افزایش بیش از حد قیمت خانه در تهران، رشد و رونق قیمتی بسیاری نموده است. یکی از جدید‌ترین شهرهای حومه تهران، شهر پردیس است که با وعده آمدن مترو ، به طور حتم رشد شهری بسیاری را تجربه خواهد کرد و سرمایه‌گذاری در آن از هم‌اکنون؛ بسیار سودآور خواهد بود.

آپارتمان‌ های شهر جدید پردیس یکی از قطب‌های تازه شکل گرفته در توسعه شهرنشینی در کشور است. ساخته شدن این شهر جدید در حومه تهران، باعث شده است بسیاری از مردم که همواره به دنبال رهایی از انبوه مشکلات پایتخت‌نشینی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی، هزینه‌های بالای زندگی و .. بوده‌اند از این شرایط خلاص شده و زندگی در یک فضای آرام و به دور از استرس را تجربه کنند.

در طی چند سال اخیر صاحب‌خانه شدن در تهران و حتی سایر شهرهای بزرگ کشور، به یک امر دست‌نیافتنی تبدیل شده است. به طوری که بررسی تحولات بازار مسکن تهران حاکی از آن است که طی ۱۰ سال اخیر قیمت مسکن حدود ۱۶۰۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به قیمت مناسب خرید آپارتمان در پردیس، این شهر پذیرای ساکنان بسیاری شده است و همین موضوع به رشد و توسعه بیشتر این شهر کمک شایان توجهی نموده است. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا، با دلتا مگ همراه باشید.

پردیس

چرا خرید آپارتمان در پردیس رشد کرد؟

اما شهر جدید پردیس آرزوی بسیاری از مردم پایتخت‌نشین که رویای صاحبخانه شدن را سال‌ها در ذهن می‌پروراندند محقق  کرد و بسیاری از مردم توانستند اقدام به خرید آپارتمان در پردیس کنند. البته این موضوع فقط محدود به خرید خانه نمی‌شود. بسیاری از مردم به ویژه جوانانی که تازه اقدام به تشکیل خانواده نموده‌اند به دلیل سرمایه محدود و هزینه‌های سرسام‌آور اجاره در تهران، اقدام به رهن و اجاره آپارتمان در پردیس کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، رشد نرخ جمعیت در پردیس از سال 85 تا 95 بیش از 35 درصد بوده است.

اما این رشد جمعیت قطعا نیاز به توسعه شهرنشینی و امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی، اداری و .. نیز دارد. البته در این سال‌ها توسعه امکانات شهر پردیس بسیار قابل توجه بوده است. همین موضوع باعث شده افراد بیشتری متقاضی خرید آپارتمان‌ های شهر جدید پردیس باشند. اما در برخی از حوزه‌ها همچنان نیاز مردم به طور کامل تأمین نشده است.

در پرند خانه بخریم یا پردیس؟

اگر بخواهیم پردیس را با پرند مقایسه کنیم، باید بگوییم که شهر پردیس از نظر امکانات، وضعیت به مراتب مطلوب‌تری نسبت به پرند دارد. چرا که شهر جدید پردیس در مقایسه با پرند از قدمت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل این شهر بخش زیادی از رشد خود را پشت سر گذاشته و به دلیل امکانات و خدمات بیشتر، موقعیت بهتری برای سکونت دارد.

پردیس

نگاهی به وضعیت جغرافیایی شهر پردیس

شاید بد نباشد در خصوص موقعیت جغرافیایی شهر پردیس شرح مختصری ارائه دهیم. شهرستان پردیس واقع در استان تهران به سه بخش اصلی پردیس، بومهن و جاجرود تقسیم شده است که با شهرستان‌های دماوند در شرق، تهران در غرب، شمیرانات در شمال و پاکدشت در جنوب همجوار است.

مطابق اعلام رسانه‌ها، شهر جدید پردیس 4200 هکتار وسعت دارد که در محور تهران _ آبعلی و در 17 کیلومتری پایتخت واقع شده است. اگر قصد خرید آپارتمان در پردیس را دارید لازم است که بدانید پردیس دارای 10 فاز است که فازهای یک تا هشت و 11 مسکونی هستند و مابقی کاربردهای صنعتی، آموزشی و تحقیقاتی دارند و قابل ذکر است که اشاره کنیم پارک فناوری پردیس و دانشگاه‌ آزاد اسلامی و پیام نور واحد پردیس نیز در آن قرار دارند.

مترو

رشد قیمت مسکن در پردیس با رسیدن مترو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر چشم امید ساکنان پردیس به رسیدن مترو به این منطقه است. ساکنان پردیس مدت‌هاست که با شنیده شدن زمزمه‌های ساخت مترو در انتظار این پروژه هستند که می‌تواند به سهولت جابه‌جایی و افزایش جذابیت سکونت در این شهر منجر شود. قیمت آپارتمان‌ های شهر جدید پردیس با رسیدن و افتتاح پروژه مترو به طور حتم رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:  شهروندان ایرانی در صدر خریداران خارجی املاک در ترکیه

صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش زمان سفر، کاهش میزان آلودگی محیط‌ زیست، افزایش ظرفیت ترافیکی و اتصال نقاط جمعیتی استان تهران؛ از دیگر مزایای متروی پردیس خواهد بود.

به هر حال دیر یا زود مترو به پردیس نیز خواهد رسید. از همین رو کسانی که قصد خرید خانه یا سرمایه گذاری در پردیس را دارند، این امر برای آن‌ها یک سیگنال مثبت تلقی می‌شود. افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در شهر جدید پردیس هستند بهتر است که بدانند با شروع پروژه متروی تهران-پردیس مزیت خرید خانه در پردیس چند برابر خواهد شد. گفتنی است که اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در شهر پردیس در حال ساخت هستند.

ساماندهی وضعیت مسکن مهر، آب و فاضلاب، مترو، ساخت آزاد راه تهران – پردیس به آبعلی و مرمت، نوسازی و راه‌اندازی تقاطع‌های غیر هم‌سطح جاده قدیم؛ از جمله پروژه‌های بسیار مهم شهر جدید پردیس به شمار می‌روند. تکمیل و ساخت این پروژه‌ها در آینده باعث خواهد شد که متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در پردیس باشند.

شهر جدید پردیس

قیمت خانه در پردیس چند است؟

حال با همه این توضیحات، شاید به دنبال این باشید که بدانید خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می خورد؟ قبل از اینکه اقدام به بررسی قیمت مسکن در این منطقه کنیم بهتر است که بدانید در پردیس انواع واحدهای مسکونی شخصی‌ساز، مسکن و واحدهای تعاونی وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با بودجه خود برای خرید خانه اقدام کنید.

اگر به دنبال خرید واحدهای شخصی ساز در پردیس هستید باید بالای یک و نیم میلیارد تومان سرمایه داشته باشید. سقف قیمت برخی از واحدهای مسکونی شخصی‌ساز در این منطقه حتی تا 10 میلیارد تومان نیز می‌رسد. اغلب واحدهای شخصی‌ساز در پردیس دارای امکانات بسیار خوبی هستند و ساخت و ساز آنها از شرایط مطلوبی برخوردار است.

خرید واحدهای تعاونی‌ساز هم در منطقه پردیس نیز حدودا به بالای یک میلیارد و 200 میلیون تومان نقدینگی نیاز دارد. البته حتما برای خرید واحدهای پیش فروش و تعاونی ساز باید دقت کافی و تحقیقات لازم را انجام دهید.

مسکن‌های مهر در این محدوده نیز به دو دسته واحدهای آماده فروش و واحدهای نیمه‌کاره تقسیم می‌شوند. این واحدهای نیمه‌کاره را با ۶۸۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان نقدینگی می‌توان خرید. البته گفتنی است که دلالانی نیز در این بین وجود دارند که واحدها را خرید و فروش می‌کنند. درصورتی که مطابق قانون، خرید و فروش واحدهای مسکن مهر ممنوع است.

مسکن مهر پردیس

توجه دولت به پردیس

در پایان گفتنی است؛ چندی پیش رئیس‌جمهور با بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به وزیر راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریعاً جبران و زمینه تحویل واحدهای باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند. در صورت تحقق این امر، شهروندان بسیار علی‌الخصوص زوجینی که به تازگی ازدواج نموده‌اند زیر سقف خانه خود سکنی می‌گزینند.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب«شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران » را در دلتا مگ بخوانید.

7 دیدگاه

  1. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  4. […] آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  5. […] آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  6. […] آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  7. […] آشنایی با مطالب بروز در حوزه ملک، مطلب ” سرمایه‌گذاری طلایی، با خرید آپارتمان در پردیس ” را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…