پردیس، شهر فرصت‌های طلایی برای زندگی و سرمایه‌گذاری

0
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اگر تصمیم به خرید خانه در پردیس تهران را دارید بهتر است با هر کدام از فازها و امکانات این شهر آشنایی بیشتری پیدا کنید.
شهر پردیس تهران

از جمله شهرهای جدید در استان تهران که از موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای منحصر به فردی برخوردار است، شهر پردیس است. تهران پایتخت ایران که هر روزه جمعیت بیشتری به سمت آن سرازیر می‌شود، مدت‌هاست گنجایش آن تمام شده و بخشی از تراکم جمعیت به سمت مناطق حاشیه‌ای سرازیر شده‌ است. شهر پردیس تهران به دلیل امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، تبدیل به یکی از بهترین شهرهای جایگزین تهران شده است. از سوی دیگر بسیاری از افراد به دلیل افزایش قیمت خرید آپارتمان در تهران تصمیم به خرید آپارتمان در پردیس دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در پردیس تهران

شهر پردیس تهران کجاست؟

همان‌طور که گفتیم شهر پردیس با توجه‌ به موقعیت‌ها و امکانات بسیار عالی از آینده روشنی برخوردار است. به‌ گونه‌ای که در آینده نه‌چندان دور می‌تواند جایگاه شهر کرج را بگیرد. برای اثبات این موضوع می‌توانید به آمار و ارقام منتشر شده از مرکز آمار ایران استناد کنید. در سرشماری سال 85، شهر پردیس تنها 25360 نفر جمعیت‌ رو در خودش جای‌ داده بود. بعد از گذشت 5 سال  جمعیت شهر پردیس به 37363 نفر رسید که رشد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. با توجه‌ به افزایش روزافزون جمعیت در این شهر، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران دارند و درصدد آن هستند تا کمبودهای شهر پردیس را جبران کنند.

شهر پردیس از سه بخش اصلی یعنی پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شده‌ و از سمت شرق با دماوند، از سمت غرب با تهران، از شمال با شمیرانات و از جنوب با پاکدشت هم‌جوار است. این منطقه از تهران دارای 11 فاز است که از این تعداد 6 فاز آن مسکونی و دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمان با قیمت‌های متفاوت است که شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود گزینه موردنظر را انتخاب نمایید.

اگر بخواهیم منطقه جغرافیایی پردیس را از لحاظ آب‌ و هوایی بررسی کنیم، باید بگوییم که این شهرستان دارای آب‌ و هوایی معتدل و کوهستانی است.

خرید آپارتمان در پردیس

معرفی تعداد فازهای شهر پردیس تهران برای زندگی 

شهر پردیس از 11 فاز تشکیل شده که فازهای 1 تا 4 و فاز 8 و 11 مسکونی هستند. هر یک از این فازها خصوصیات و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و شما با بررسی آ‌نها می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید در کدام فاز خانه بخرید و یا سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این فازها می‌توان آپارتمان‌های مسکونی و ویلایی زیبایی را مشاهده کرد.

بهترین فازهای پردیس برای خرید خانه

فازهای 1 تا 4 که فازهای ابتدایی پردیس به شمار می‌آید، نسبت به فازهای انتهایی از قدمت و امکانات بیشتری برخوردار است. تنوع ساختمان در این فازها بالا است و از متراژهای خوبی نیز برخوردار هستند. از نظر  قیمت این مناطق رشد خود را کرده؛ بنابراین اگر قصد خرید خانه در شهر پردیس را دارید این فازها را پیشنهاد می‌کنیم.

فاز 3 یکی از بهترین قسمت‌ها برای رهن و اجاره آپارتمان در پردیس است. در این فاز مجتمع تجاری و مراکز مخصوص وجود دارد از این رو برای زندگی بسیار مناسب است.

بررسی فازهای 8 و 11

خانه‌هایی که در این فازها ساخته شده‌اند مسکن مهر هستند و از متراژهای پایین‌تری نسبت به فازهای ابتدایی برخوردار هستند؛ بنابراین اگر بودجه شما محدود است یا قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ملک را دارید، لازم است بدانید قیمت آپارتمان در پردیس تهران در این فازها بسیار مناسب است. از مهم‌ترین امکانات این فازها می‌توان به ترافیک کمتر و آب‌ و‌ هوای مناسب و کیفیت بالای سازه‌ها اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید ویلا در رامسر از متری 2 میلیون

امکانات شهر جدید پردیس

همان گونه که در بالا به آن اشاره شد، استقبال بی‌شمار افراد برای خرید آپارتمان در پردیس تهران، این امکان را به وجود آورده تا در مدت‌زمان کوتاهی، این شهر رشد چشمگیری داشته باشد. از جمله امکانات شهر پردیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  پارک‌ها و فضای سبز زیبایی چون نور الشهدا، باغ گل، پارک سلامت، بوستان گل‌ها، بوستان ارغوان، پارک ولایت، بوستان الغدیر، پارک مشاهیر و بوستان خلیج‌فارس
  • بیمارستان شفا و درمانگاه‌های متعدد
  • مجتمع‌های تجاری بهارستان، گلستان، ایران‌ زمین، پاساژ الماس، پاساژ نیما، مرکز خرید امید، مرکز خرید پردیس و مرکز خرید ولیعصر.
  • دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور و پارک فناوری پردیس.
  • مساجد متعدد
  •  مکان‌های گردشگری چون پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سد لار یا آبشار کمرد.

دسترسی به شهر پردیس تهران

شهر پردیس با اینکه جزو شهرهای خارج از تهران به شمار می‌آید، اما از دسترسی بسیار عالی برخوردار است. بنابراین تجربه زندگی در شهر پردیس می‌تواند برای شما دلنشین باشد. این شهر در 17 کیلومتری تهران قرار دارد و دسترسی آن به اتوبان‌های مهم تهران رفت‌ و آمد را بسیار آسان کرده است؛ بنابراین اگر قصد تردد با اتومبیل شخصی خود را دارید، 15 الی 20 دقیقه زمان لازم است تا به تهران برسید.

خطوط اتوبوسرانی و تاکسی‌های متعددی در فازهای پردیس وجود دارد. شهر پردیس مترو ندارد. اما شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو  فرهنگسرا، چهارراه تهرانپارس و نوبنیاد به این شهر دسترسی داشته باشید.

شهر پردیس تهران

زندگی در پردیس چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • فاصله پردیس از تهران در برابر ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد می‌تواند نادیده گرفته شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دسترسی محلی اشاره کرد.
  • از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد قیمت بسیار مناسب خانه‌ها در این منطقه است. خرید خانه در پردیس یک سرمایه‌گذاری برای آینده است چرا که این شهر از هر نظر در حال رشد است.
  • شهر پردیس از نظر خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوب عمل کرده است و چندین مرکز تخصصی دارد.
  • وجود ادارات، مراکز حقوقی و مراکز آموزشی از دیگر مزایای شهر پردیس است که تصمیم گیری را برای شما بسیار راحت تر می‌کند.

سرمایه‌گذاری با خرید آپارتمان در پردیس

خرید خانه در پردیس تهران یک روش سرمایه‌گذاری است، همانطور که شاهد هستید قیمت‌ها به طور روز افزونی افزایش دارند. از طرف دیگر پردیس از نظر امکانات و دسترسی‌ها به تهران بسیار روند رو به رشدی داشته است که باعث بهتر شدن بیش از پیش آن و بالا رفتن قیمت خانه و ملک در این منطقه شده است. در سایت ملکی دلتا به هزاران آگهی آپارتمان و خانه دسترسی دارید و می‌توانید از میان آنها مناسب‌ترین گزینه با بودجه و هدف خود را انتخاب نمایید.

در جدول زیر چند نمونه قیمت خرید آپارتمان در پردیس را برایتان آورده‌ایم.

فاز متراژ قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
فاز 11 100 متر 16,400,000 1,640,000,000
فاز 8 87 متر 21,494,000 1,870,000,000
فاز 5 87 متر 30,460,000 2,650,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…