کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به بررسی امکانات، موقعیت و دسترسی‌های فاز یک شهر پردیس و قیمت آپارتمان در این منطقه می‌پردازیم.
فاز 1 پردیس

خرید آپارتمان در پردیس و سکونت در این شهر جدید می‌تواند تجربه جدیدی از شهرنشینی برایتان به ارمغان بیاورد. شهری در دامنه کوه‌های البرز، با آب و هوایی سرد و برفی در زمستان، به دور از آلودگی و مهم‌تر از همه این‌ها نزدیک به تهران. اساسا شهرهای جدید برای کاهش تراکم شهری در شهرهای بزرگ ساخته شده‌اند و از دیگر مزیت‌های این شهرها این است که قیمت آپارتمان و خانه در آنها پایین‌تر است. “کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟” این مهم‌ترین پرسشی است که برای کسانی که قصد خرید خانه در پردیس را دارند، پیش می‌آید. در این مطلب از دلتامگ به بررسی امکانات، موقعیت و دسترسی‌های فاز 1 پردیس و قیمت خرید خانه در فاز یک پردیس می‌پردازیم.

فاز 1 پردیس کجاست؟

شهر پردیس یکی از شهرهای شمال‌شرقی تهران است. اگر به نقشه نگاهی کنید می‌بینید که شهر پردیس از سمت غرب به تهران، از شرق به شهرستان دماوند، از شمال به شمیرانات و از سمت جنوب به شهرستان پاکدشت متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در پردیس

دسترسی به فاز 1 پردیس

از سمت تهران که به پردیس بروید، ابتدا به فاز 9 می‌رسید و سپس فاز 5 را می‌بینید و در شمال فازهای 5 و 9 فاز 11 را در دامنه‌های کوه به صورت پله‌ای مشاهده می‌کنید. پس از آن به فاز 2 پردیس و سپس به قدیمی‌ترین و بهترین فاز پردیس یعنی فاز 1 پردیس می‌رسید. فاز یک پردیس بین فازهای 2 و 3 قرار گرفته است.

اگر اقدام به خرید خانه در فاز 1 پردیس نمایید برای رفت و آمد به تهران می‌توانید از طریق تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی داخل فاز 1 به میدان امام پردیس و از آنجا با تاکسی‌ها یا اتوبوس‌های خطی میدان نوبنیاد، متروی فرهنگسرا و چهارراه تهرانپارس به تهران بروید. همچنین در میدان عدالت نیز اتوبوس‌های میدان نوبنیاد تهران و ایستگاه فرهنگسرای متروی تهران و تاکسی‌ها ایستگاه دارند.

نقشه شهر پردیس

امکانات شهری و رفاهی فاز 1 پردیس

فاز 1 پردیس از چهار محله تشکیل شده که محله دو و سه در جنوب میدان عدالت و محله یک و چهار در شمال میدان عدالت قرار دارد. معروف‌ترین خیابان فاز ۱ شهر پردیس، خیابان نیایش در فروردین جنوبی است که به کوچه مسجد نیز معروف است. هر کدام از 4 محله این فاز امکانات مناسبی دارند و این فاز را برای سکونت مناسب نموده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  معرفی بهترین شهرک های مسکونی کیش برای خرید آپارتمان

امکانات آموزشی، مراکز تفریحی و تجاری و بوستان‌های متعددی در فاز 1 پردیس وجود دارد که ساکنین این فاز را در زندگی روزمره بی‌نیاز از دیگر بخش‌های پردیس و تهران می‌کند.

از جمله امکانات شهری و رفاهی فاز یک شهر پردیس می‌توان به یازده مدرسه، پاساژ گلها، سینما جام جم پردیس، استخر گلها، مجتمع تجاری ولیعصر، پاساژکوثر، مرکز خرید یاس، پردیس پلازا، مجتمع کوروش، مجتمع تجاری صدف، مجتمع آفتاب، بوستان گلها، زمین چمن مصنوعی، پارک دانش آموز، زمین فوتبال سوم خرداد، پارک سلامت و … اشاره کرد.

قیمت خانه در فاز 1 پردیس

از مزیت‌های خرید خانه در فاز 1 پردیس می‌توان به امنیت بالای محله‌های آن، وجود واحد‌های مختلف با متراژهای متفاوت، آبادانی محله‌ها و وجود امکانات شهری و رفاهی مناسب اشاره کرد. از ویژگی‌های فاز یک شهر پردیس، امکانات خیلی خوب شهری و رفاهی آن است که باعث‌ شده این فاز تبدیل به یکی از بهترین فازهای پردیس برای سکونت شود. ساختمان‌های این فاز به صورت 4 طبقه با نمای آجری است که اغلب بدون آسانسور هستند. برخی ساختمان‌ها دارای پارکینگ مسقف هستند ولی بیشتر آنها پارکینگ محوطه شهرک را دارند.

در قسمت شمالی فاز (خیابان فروردین شمالی) که بافت جدیدتری نسبت به بخش جنوبی فاز دارد، خانه‌های ویلایی زیادی وجود دارد که از ۲۵ سال ساخت تا نوساز در آن یافت می‌شود. در جدول زیر نمونه‌های از آگهی‌های قیمت خرید خانه در فاز 1 پردیس را از سایت ملکی دلتا با هم بررسی می‌کنیم.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
92 12 39,674,000 3,650,000,000
82 20 53,049,000 4,350,000,000
145 4 65,517,000 9,500,000,000
370 6 92,000,000 23,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…