شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران

5
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موقعیت جغرافیایی شهر جدید پردیس، واقع شدن آن در دو جاده پرتردد فیروزکوه و هراز که به شمال کشور ختم می‌شوند و نزدیک‌ترین شهر به منطقه یک پایتخت بودن؛ این شهر را به قطبی برای سرمایه‌گذاری در حیطه مسکن و خرید ملک برای اقشار کم‌درآمد تبدیل نموده است. همچنین طرح احداث مترو که طی سال‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید بر اولویت خرید آپارتمان در پردیس افزوده است.
پردیس

شهر جدید پردیس یکی از شهر‌های اطراف تهران است. این شهرستان امروزه به دلیل افزایش بیش از حد قیمت خانه در تهران، رونق بسیار زیادی گرفته است. لذا می‌توان گفت یکی از جدید‌ترین شهرهای حومه تهران، شهر پردیس است. با توجه به قیمت مناسب خرید آپارتمان در پردیس، این شهر پذیرای ساکنان بیشتری شده است و همین امر به رشد و توسعه بیشتر این شهر کمک شایانی کرده است. برای آشنایی بیشتر با این شهرستان، با دلتا مگ همراه باشید.

پردیس تهران

شهر جدید پردیس کجاست؟

شهر پردیس در استان تهران واقع شده است و شامل سه بخش اصلی و مهم همچون پردیس، بومهن و جاجرود می‌باشد. این شهر از سمت غرب با تهران، از سمت شمال با شمیرانات، از جنوب با شهرستان پاکدشت و از سمت شرق با شهرستان دماوند محصور شده است.

این شهر از نظر مسافتی بهترین موقعیت را دارا می‌باشد. بنابراین ساکنین این شهر می‌توانند با صرف 15 الی 20 دقیقه خود را به تهران برسانند. وسعت پردیس 4200 هکتار تخمین زده شده است. این شهر در 17 کیلومتری محور تهران_آبعلی قرار گرفته است. پردیس از شمال به کوه‌های البرز، از شرق به شهرستان بومهن، از سمت غرب با جاجرود و از سمت جنوب به روستای طاهرآباد منتهی می‌شود.

پردیس

خرید آپارتمان در پردیس

شهرستان پردیس دارای حریم شهری 90 کیلومتری و 10 فاز است که فازهای یک، دو، سه، چهار، پنج، هشت و یازده کاربری مسکونی دارند. فاز 6 با کاربری آموزشی و تحقیقاتی مورد بهره برداری قرار گرفته است که پارک فناوری پردیس و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور واحد پردیس را مشتمل شده است. فاز 7 پردیس با کاربری صنعتی، مناطق خرمدشت و سیاه‌سنگ را شامل می‌شود که کارگاه‌های متعدد صنعتی را در دل خود جای داده است.

مطلب پیشنهادی:  سقف اجاره بها در تهران و سایر شهرها چقدر تعیین شد؟

امکانات شهر پردیس

در حال حاضر امکاناتی مانند مراکز تجاری، آتش نشانی، اورژانس، پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی و ادارات متعدد در شهر پردیس دایر بوده و آماده خدمت‌رسانی به ساکنین این شهرستان هستند.

از آنجایی که پردیس در 17 کیلومتری تهران قرار گرفته است بسیاری از ساکنین این منطقه، نیاز به رفت و آمد هر روزه به پایتخت دارند، لذا باید تدابیری برای دسترسی و حمل و نقل عمومی ایجاد شده باشد. خطوط اتوبوسرانی و تاکسی‌ها در ایستگاه متروی فرهنگسرا، چهارراه تهرانپارس و نوبنیاد برای دسترسی راحت به پردیس در نظر گرفته شده‌اند. البته هنوز رفت و آمد با مترو به شهر پردیس امکان‌پذیر نیست و این امر در دستور کار دولت رفاه قرار دارد. اگر با وسیله شخصی یا تاکسی‌های اینترنتی رفت‌ و آمد می‌کنید، بزرگراه تهران-پردیس از راحت‌ترین راه‌هاست و دسترسی به سایر اتوبان‌های مهم تهران‌ را هم تسهیل نموده است.

پیشنهاد مطالعه : اگر آشنایی با محلات شهر تهران مورد نیاز شماست، با مطلب ” وضعیت ملک در محله حشمت الدوله ” با دلتا مگ همراه باشید.

5 دیدگاه

  1. […] آشنایی با محلات شهر تهران مورد نیاز شماست، با مطلب ”شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران  ” با دلتا مگ همراه […]

    پاسخ

  2. […] آشنایی با محلات شهر تهران مورد نیاز شماست، با مطلب ”شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران ” با دلتا مگ همراه […]

    پاسخ

  3. […] بیشتر: مطلب «شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  4. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب«شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  5. […] با محلات شهر تهران و حومه آن مورد نیاز شماست، با مطلب ” شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران ” با دلتا مگ همراه […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…