جزئیات خرید آپارتمان در پردیس

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به افزایش قیمت در بازار مسکن، خرید آپارتمان یا واحد تجاری در پردیس به منزله سرمایه‌گذاری عظیم در آینده‌ای نه چندان دور به شمار می‌رود.
خرید خانه در پردیس

شهر پردیس یکی از مهم‌ترین شهرهای جدید حومه تهران به شمار می‌رود. جالب است بدانید که امروزه به علت رشد روز‌افزون نرخ مسکن در تهران، توسعه بیشتری نسبت به گذشته داشته است. همین امر نیز موجب کوچ سیل عظیمی از جمعیت برای خرید آپارتمان در پردیس شده است. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون محله پردیس تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در پردیس

وضعیت جغرافیایی پردیس

شهر جدید پردیس از نظر موقعیت جغرافیایی بین بومهن و جاجرود قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این شهر خوش و آب و هوا از شرق با دماوند، از غرب با تهران، از شمال با شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت محصور شده است.

این شهر با وسعتی بیش از 4200 هکتار در 17 کیلومتری جاده تهران_ آبعلی قرار دارد. شهر زیبای پردیس از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود، از شرق به بومهن و از جنوب به روستاهای کرکشت و طاهر‌آباد منتهی می‌شود. این منطقه با برخورداری از آب و هوایی کوهستانی موجب ترغیب بسیاری از مردم برای خرید آپارتمان در پردیس شده است.

گفتنی است که شهر پردیس با کسب 23414 رای در فستیوال اسفند سال 1397 به عنوان بهترین شهر از نظر برخورداری امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی نسبت به دیگر شهر‌های حومه معرفی شده است.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون وضعیت خرید آپارتمان در پردیس هستید، مطلب« چشم‌اندازی بر توسعه محله پردیس» را در دلتا مگ بخوانید.

خرید آپارتمان در پردیس

قیمت خرید آپارتمان در پردیس

پردیس شامل 11 فاز می‌شود. فاز‌های یک، دو،سه، چهار، پنج، هشت و یازده قابلیت سکونت دارند. همچنین فاز یک و دو و سه از جمله فازهای قدیمی تر شهر جدید پردیس با امکانات آموزشی، رفاهی، درمانی و مذهبی فراوان محسوب می‌شود. اغلب مردم به دلیل امکانات این سه فاز اقدام به خرید آپارتمان در پردیس می‌کنند. متوسط قیمت آپارتمان در پردیس نسبت به میانگین نرخ آپارتمان در سایر شهرهای حومه تهران متوسط است.

مطلب پیشنهادی:  کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

پردیس با قرارگیری در محور آبعلی_ تهران و مجاورت با محله تهران‌پارس موجب اجرای برنامه‌های عمرانی عظیم همچون احداث آزادراه تهران پردیس و ایجاد خط لوله انتقال آب شده است. به نظر می‌رسد افزایش نرخ مسکن بیانگر این باشد که این شهر پتانسیل مناسبی برای سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر در بخش‌های گوناگون مسکونی، تفریحی و تجاری دارد. بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی می‌شود که ساخت و بهره‌برداری خطوط ریلی درون‌شهری طی چهار سال آتی موجب ترغیب تعداد کثیری از مردم برای خرید آپارتمان در پردیس شود.

نتیجه‌‌گیری

شما برای مشاهده فایل‌های آگهی خرید و فروش مسکن در پردیس می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن خانه ایده‌آل خود را متناسب با بودجه و سرمایه خود پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با حوزه خرید و فروش ملک مطلب « مشارکت شهرداری و دولت جهت احداث مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] مطالب پیرامون سرمایه‌گذاری در پردیس هستید، مطلب« جزئیات خرید آپارتمان در پردیس» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] جزئیات خرید آپارتمان در پردیس […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…