پردیس، با آینده‌ای درخشان برای سرمایه‌گذاری

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر جدید پردیس یکی از شهرهای جدید تهران است که امروزه به دلیل افزایش بیش از حد قیمت خانه در تهران، رونق بسیار زیادی گرفته است.
شهر پردیس

مکان‌های دیدنی شهر جدید پردیس

شهر پردیس تهران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در بخش کوهستانی، ظرفیت‌های ویژه‌ای برای حوزۀ توریستی و گردشگری ایجاد کرده است. بعلاوه این امر در متمایل کردن افراد به خرید آپارتمان در پردیس نیز تاثیر یسزایی دارد. این موقعیت جغرافیایی پردیس، سبب شده که مکان‌های دیدنی بی‌نظیر و جذابی در اطراف خودش داشته و ساکنین از وجود آن لذت ببرند.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و… است که هر کدوم از آن‌ها از طبیعت بکری برخوردار هستند. از جاذبه‌های دیگر هم می‌توان به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به دلیل نزدیکی، ساکنین شهر پردیس هم می‌توانند به آن مراجعه نمایند.

پردیس

مراکز درمانی پردیس

بیمارستان شفا، مرکز بهداشت و درمان پردیس، درمانگاه مهرجرد و درمانگاه کوثر

مجتمع های تجاری- اداری پردیس

مجتمع تجاری گلستان، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید امید، مجتمع تجاری ایران زمین، پاساژ الماس، مرکز خرید ولیعصر، پاساژ نیما، مجتمع تجاری بهارستان

ادارات پردیس

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کار- تعاون و رفاه اجتماعی، اداره امور مالیاتی، اداره صنعت – معدن و تجارت، اداره آموزش پرورش پردیس، پلیس راهور، کلانتری، دادگستری، اداره منابع طبیعی، سازمان حمل و نقل، فرمانداری شهرستان پردیس، شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهرداری پردیس، اداره تربیت بدنی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان قدیمی‌ ساز در تهران

مراکز آموزش عالی و پژوهشی پردیس

دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور واحد پردیس، پارک فناوری پردیس که به‌عنوان مهم‌ترین و اولین پارک فناوری بین المللی ایران در مجاورت شهر پردیس قرار دارد.

پارک‌ها و فضای سبز پردیس

پارک مشاهیر، پارک نورالشهدا، بوستان گل‌ها، بوستان ارغوان، پارک سلامت، پارک ولایت، بوستان الغدیر، باغ گل و بوستان خلیج فارس.

پیشنهاد مطالعه : اگر آشنایی با محلات شهر تهران مورد نیاز شماست، با مطلب ”شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران ” با دلتا مگ همراه باشید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «پردیس، با آینده‌ای درخشان برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…