جادوی استفاده از رنگ نقره‌ای در دکوراسیون

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌دانید با استفاده از رنگ نقره‌ای در بخش‌هایی از خانه خود می‌توانید دکوراسیون آن را با کم‌ترین هزینه متحول کنید؟
تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

آیا می‌دانستید اگر از رنگ نقره‌ای در خانه خود استفاده کنید، هر شخصی که به خانه شما قدم می‌گذارد، احساس یک خانه لوکس و مدرن را پیدا می کند. در این مطلب از دلتامگ به بررسی تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

بهترین کار برای کسانی که شجاعت و جرات بالایی برای تغییرات آنچنانی در چیدمان خانه را ندارند ولی دوست دارند دکوراسیون منزل خود را کمی تغییر دهند، استفاده از رنگ نقره‌‌ای در مقیاس کم است.

گلدان یا جام شمعی نقره‌‌ای

برای اضافه کردن رنگ نقره‌‌ای در دکوراسیون داخلی خانه حتما نیاز نیست دیواری را به رنگ نقره‌ای بکنید یا حتما مبلمان نقره‌‌ای بخرید و هزینه زیادی متحمل شوید. فقط کافی است به چند مغازه لوکس فروشی یا دکوری سری بزنید و به سلیقه خودتان چند گلدان یا شمعدان نقره‌ای انتخاب کنید.

گلدان یا جام شمعی نقره‌‌ای

کوسن نقره‌‌ای

یکی از فضاهایی که می‌توانیم از رنگ نقره‌‌ای در آن استفاده کنیم اتاق خواب است. می‌توانید چند وسیله از اتاق خواب خود مانند کوسن یا روتختی را به رنگ نقره‌‌ای انتخاب کنید. روتختی نقره‌ای ظاهری بسیار شکیل و لوکس به تختخواب شما می‌دهد.

تاثیر رنگ نقره‌ ای در دکوراسیون منزل با انتخاب پرده نقره‌ای

اگر دوست دارید که تاثیر رنگ نقره‌ای در دکوراسیون منزل را ببینید و خانه‌ای لوکس داشته باشید، یکی از راه‌های آن استفاده از پرده‌های نقره‌ ای براق یا مات است. بهتر است برای زیباتر دیده شدن پرده، حتما چوب پرده را هماهنگ با رنگ پرده انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!

مبلمان و میزناهارخوری نقره‌ای

انتخاب و خرید مبلمان نقره‌ای می‌تواند دکوراسیون پذیرایی شما را متحول و از حالت کلیشه‌ای خارج کند. شما با خرید یک ست میز ناهار خوری نقره‌ ای یا مبلمان نقره‌ ای می‌توانید خانه خود را متمایز و خاص کنید. همچنین شما می‌توانید صندلی اپن نقره‌ ای پایه کوتاه یا پایه بلند را برای اپن آشپزخانه خود استفاده کنید.

تاثیر رنگ نقره‌ ای در دکوراسیون منزل با استفاده از پاف یا مبل شنی نقره‌ای

این روزها به شدت استفاده از پاف و مبل‌های کوسنی یا مبل شنی راحت در دکوراسیون خانه‌ها طرفدار پیدا کرده است. پس برای استفاده از یک وسیله نقره‌ای در دکوراسیون پذیرایی یا حتی اتاق خواب از پاف نقره‌ای استفاده کنید.

استفاده از آینه در دکوراسیون

استفاده از آینه در دکوراسیون

استفاده از آینه‌ها از قدیم در دکوراسیون خانه‌ها بسیار طرفدار داشته است و این روزها افراد بسیار زیادی برای افزایش روشنایی و دلبازی خانه‌ و اتاق‌های خود دوست دارند از آینه‌ها در دکوراسیون خود استفاده کنند. بنابراین برای لوکس شدن خانه و سالن پذیرایی از رنگ متالیک نقره‌ای برای قاب آینه‌ها استفاده کنید و تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل را ببینید.

پیشنهاد مطالعه: نکات مهمی که هنگام ست کردن پرده باید بدانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 کاربرد فرش گرد در دکوراسیون که کسی به شما نمی‌گوید

برای بسیاری از مردم، فرش آن است که چهار ضلع و چهار گوشه داشته باشد. اغلب هنگام خرید فرش سر…