ترفندهایی برای دور کردن انرژی منفی در خانه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر چقدر خانه‌ای از انرژی‌های منفی دور باشد در آن احساس آرامش بیشتری احساس می‌شود. گاهی خود ما ناخواسته با برخی کارها باعث می‌شویم انرژی‌های منفی وارد محیط زندگی‌ما شود.
ترفند های دور کردن انرژی منفی در خانه

خانه نشان دهنده درون ما است و باید در آن بیشتر از هر جای دیگری احساس امنیت و آرامش کنیم. اما وقتی خانه پُر از انرژی منفی باشد، باید کم کم دست بکار شوید و انرژی را از محیط خود دور کنید. چرا که انرژی منفی باعث می‌شود تاثیر محسوسی بر احساسات و هیجانات و البته سلامتی ما بگذارد. بنابراین باید قبل از هر چیزی نشانه‌های وجود انرژی منفی را در خانه شناسایی کنید. برخی وسایل و نوع چیدمان یا حتی بهم‌ریختگی فضا می‌تواند انرژی منفی به محیط خانه منتقل کند. برای آگاهی از ترفند های دور کردن انرژی منفی در خانه، تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ترفند های دور کردن انرژی منفی در خانه

از کجا بفهمیم که در خانه ما انرژی منفی وجود دارد؟

اطراف هریک از ما پر از انرژی است و  هرچقدر که بیشتر به انرژی اطراف خود فکر کنیم، تاثیر بیشتر و محسوس‌تری را از آن دریافت می‌کنیم. هر یک از ما به راحتی با وجود علائمی مانند سردرد مداوم، خستگی، بی‌قراری، شکم‌درد، تنگی‌نفس و بی‌خوابی می‌توانیم پی‌ببریم که انرژی منفی محیط بر ما غالب شده است. راه‌های زیادی برای آزاد کردن انرژی منفی وجود دارد، که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پنجره‌ها را هرروز باز کنید

پنجره‌ها را هرروز باز کنید

اولین گام برای خارج کردن انرژی منفی از خانه باز کردن تمام پنجره‌ها است. حتی اگر بیرون هوا سرد باشد، پنجره‌ها را باز کنید و اجازه دهید هوای داخل خانه تعویض شود.

به نظافت خانه خود اهمیت دهید

بهم ریختگی و کثیفی انرژی منفی را جذب می‌کند. بنابراین سعی کنید برای دور کردن انرژی منفی، خانه یا محیط کار خود را هرروز تمیز و مرتب کنید. سعی کنید همه‌‌جای خانه را به طور مرتب جاروبرقی بکشید. هر شب آشپزخانه را مرتب کنید و هیچ ظرف نشسته‌ای باقی نگذارید. وسایلی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید دور بیندازید، با نگه داشتن این وسایل فقط دور و برتان را شلوغ‌تر می‌کنید. مواد سمی را از خانه دور کنید. لباس‌های چرک را هرجای خانه نگذارید و آن‌ها را فقط در سبد مخصوص لباس‌های کثیف قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  طاق بستان، شکارگاه پادشاهان ساسانی

از عود معطر استفاده کنید

از عود معطر استفاده کنید

سوزاندن گیاه معطر یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین راه‌های دور کردن انرژی منفی در خانه است. بهترین گیاه برای سوزاندن مریم گلی است. مریم گلی وقتی سوزانده می‌شود مقدار زیادی یون منفی وارد هوا می‌کند که خنثی کننده‌ی یون مثبت در هوا است. یون‌های منفی کمک می‌کنند تا احساس تندرستی کرده و ذهنتان شفاف شود.

لوازم منزل را جابجا کنید

یکی از ترفند های دور کردن انرژی منفی در خانه و تازه کردن محیط خانه، این است که لوازم را در منزل خود جابجا کنید و دکوراسیون را تغییر دهید. این کار ناخوداگاه حس شادی و سرزندگی را به شما منتقل می‌کند در حالی که هزینه‌ای هم برای شما نخواهد داشت .

پیشنهاد مطالعه: «چند ترفند برای روشنایی بیشتر خانه‌های کوچک»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر

به گزارش دلتا تزیین باغچه خانه، به شما روح و جان تازه‌ای می‌دهد و شما می‌توانید از نگاه کر…