خانه ویلایی روآن اتکینسون

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا تا کنون خانه روآن اتکینسون مشهور به مستر بین را دیده‌اید؟ اگر می‌خواهید درباره مستر بین و خانه بسیار زیبای او اطلاعات کافی به دست بیاورید، با ما همراه باشید.
ثروت اتکینسون

به گزارش دلتا مگ، روآن اتکینسون مشهور به مستر بین کمدین معروفی که سالیان زیادی است که خنده را بر لبان مردم دنیا می‌نشاند در 6 ژانویه 1955 در شهر نیوکاسل در منطقه تینه متولد شد. این بازیگر در دوران دبستان همکلاسی تونی بلر بوده است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1979 شروع کرد.

گفتنی است که اتکینسون در دوران کودکی به لکنت زبان مبتلا بوده است. در حال حاضر او نمی‌تواند به خوبی حرف B را تلفظ کند. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک با دلتا مگ همراه باشید.

روان اتکینسون

ثروت روآن اتکینسون چقدر تخمین زده شده است؟

جالب است بدانید که اتکینسون مالک چندین اتومبیل ریسر و اسپورت است. در واقع یکی از سرگرمی‌های روآن اتکینسون مسابقات اتومبیلرانی سرعت است. همچنین این هنرمند مهارت زیادی در اتومبیلرانی دارد.

بر اساس آخرین آمارها، ثروت مستر بین معادل 100 میلیون پوند تخمین زده می‌شود. روآن علاقه زیادی به خودرو دارد، گفتنی است که او کلکسیونی از اتومبیل‌های قدیمی را در اختیار دارد. تصاویری که می‌بینید مربوط به خانه او در یکی از روستاهای شمال انگلستان می‌شود.

پدر مستر بین، اریک اتکینسون و مادرش الامی نام داشت. همچنین او دو برادر بزرگ‌تر از خود به نام‌های روبرت و رودنی داشت. گفتنی است که شغل پدر روآن مزرعه‌داری بود. روآن بعد از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان، شروع به تحصیل در رشته مهندسی برق دانشگاه نیو‌کاسل کرد.

مطلب پیشنهادی:  تاثیر مخرب میز و صندلی بر سلامتی شما!

خانه مستر بین

مستر بین چگونه وارد حرفه بازیگری شد؟

چندی بعد برای ادامه تحصیل از دانشگاه نیوکاسل به دانشگاه آکسفورد رفت و تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق از دانشگاه آکسفورد به اتمام رساند.

او از نوجوانی علاقه‌مند به بازیگری در نقش‌های کمدی بود. روآن در بازیگری استعداد زیادی داشت. روآن در دانشگاه آکسفورد با فیلمنامه‌نویس معروفی به نام ریچارد کورتس آشنا شد. جالب است بدانید که روآن بازیگری را زیر نظر این فیلنامه‌نویس شروع کرد. همچنین مستر بین در چند نمایش کوتاه طنز در سالن تئاتر دانشگاه به ایفای نقش پرداخت و از همان جا بود که توجه تماشاگران را به خود جلب کرد. روآن در 23 سالگی کار خود را با بازی در یک نمایش کمدی به نام oclock news آغاز کرد.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که روآن اتکینسون با نقش‌آفرینی در نمایش‌‌های کمدی صاحب ثروت هنگفتی شده است. همچنین او توانسته خانه لوکسی را در یکی از روستاهای شمال انگلستان برای خود خریداری کند.

مطالعه بیشتر: خانه رویایی بیل گیتس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…