خانه رویایی بیل گیتس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه همه مردم در سراسر دنیا مایکروسافت را با نام بیل گیتس می‌شناسند. شرکتی که به یکباره توانست سرمایه عظیمی را کسب کند.
خانه بیل گیتس

به گزارش دلتا مگ، بیل گیتس یکی از ثروتمندترین و بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیا در 28 اکتبر سال 1955 متولد شد. بیل گیتس در خانواده‌ای سرشار از پیشینه تاریخی تجارت، سیاست در کنار دو خواهرش در سیاتل بزرگ شد. برای دریافت جدیدترین اطلاعات درباره خرید خانه با دلتا مگ همراه باشید.

پیشینه خانوادگی بیل گیتس

پدر بیل گیتس، ویلیام هنری گیتس دوم، وکیل دادگستری و از افراد شناخته شده در واشینگتن و همچنین مادرش آموزگار مدرسه و از اعضای هیئت مدیره یک موسسه خیریه بود.

بیل گیتس تحصیل خود را در مدرسه لیک ساید آغاز کرد. مدت زیادی نگذشت که متوجه علاقه خود به برنامه‌نویسی شد. جالب است بدانید که از سن 13 سالگی شروع به برنامه‌نویسی کرد.

چندی بعد در مارچ 1968 تصمیم گرفت هم کلاسی‌های خود را با وسیله‌ای جدید که تازه ساخته شده بود آشنا کند، آن وسیله چیزی نبود جز اولین کامپیوترهایی که نسبت به کامپیوتر‌های امروزه بزرگتر و گرانتر بودند.

بیل به همراه یکی از همکلاسی‌هایش به نام پل آلن تصمیم گرفتند تا در همان سن‌‌و‌‌سال کم شروع به برنامه‌نویسی کنند. بیل و پل نمی‌دانستند چه چیزی در آینده انتظار آنها را می‌کشد.

خانه بیل گیتس

بیل گیتس با سرمایه عظیم خود چه کرد؟

بیل گیتس با سرمایه‌ای باور نکردنی در لیست ثروتمند‌ترین افراد در جهان قرار می‌گیرد. گفتنی است که بیل گیتس جند سال پیش با هزینه 68 میلیون دلار تصمیم گرفت یک خانه ساحلی در ایالت واشنگتن بسازد.

این خانه که بعدها او نام آن را زاندو (Xanadu 2.0) گذاشت، وسعتی حدود 66 هزار متر‌مربع دارد. یکی از جذابیت‌های خاص این خانه مجهز بودن آن به تکنولوژی‌های به‌روز است که همین ویژگی موجب شده تا از این خانه به عنوان رویایی‌ترین خانه‎ها در دنیا یاد کنند.

مطلب پیشنهادی:  سفر به مدرسه جادوگری در یک قلعه انگلیسی!

خانه بیل گیتس

ارزش 123 میلیون دلاری خانه بیل گیتس

جالب است بدانید در حال حاضر این خانه رویایی 123 میلیون دلار ارزش دارد. گفته می‌شود که در ساخت این خانه حدود نیم میلیون الوار از صنوبرهای 500 ساله استفاده شده است. این خانه با برخورداری از یک سیستم سنسوری با تکنولوژی پیشرفته، وظیفه اعلام وضعیت دما و روشنایی برای میهمانان را بر عهده دارد.

یکی‌ دیگر از عجایب خانه بیل گیتس سیستم پخش موسیقی هوشمند است که هر مهمانی برای اولین بار می‌تواند موسیقی مورد علاقه خود را در بخش‌های مختلف خانه گوش کند.

وقتی شما در خانه بیل گیتس قدم می‌زنید تابلوهای هوشمندی را می‌بینید که در قالب مانیتورهایی با ارزش 80 هزار دلار، در گوشه و کنار خانه چشم هر بینده‌ای را به خود جلب می‌کند.

خانه بیل گیتس

استخر به همراه پخش موسیقی دلخواه

استخر هوشمند این خانه می‌تواند موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند . این استخر به مساحت 1188 مترمربع است. جالب است بدانید که سرتا سر این استخر را دیوارهای شیشه‌ای می‌پوشاند.

فضای این استخر تا تراس کشیده شده است که این امر کمک می‌کند تا هنگام شنا در استخر از مناظر بیرونی این خانه نیز استفاده کرد.

مطالعه بیشتر: گران‌ترین پنت‌ هاوس‌ های دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …